"uusi" merssu alla taas,kysymys

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

"uusi" merssu alla taas,kysymys

Viesti Kirjoittaja vk00 »

vehkeet vaihtu taas, tollanen 360 000 ajettu c180 autom. melkosen positiivinen yllätys oli automaattina,edellinen kun oli manuaali ja en tykännyt,tulipahan kuitenki lähettyä kattomaan kun hinta kohillaan ja kaupat tuli.

suht orkkis kuntonen peli,tonttisarja laitettu, muuten ei taidakkaan heepeliä olla.

ja kysymys, kiekat aaltoilee P-päällä,mutta sitten ihan normaalisti taas D:llä ..ja välillä sammuu kun lykkäät vaihteen päälle, tai sit yskäsee ja pysyykin käynnissä..mikähä vaivaa?

muutamat kuvat voi laitella kuhan kerkkee taas..
Merseedespents
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Voiskohan tossa olla lamda menny? kylmänä ei pysy tyhjäkäyntiä...saa aika pitkään lämmitellä,10l nätissä ajossa 70km ja bensavalo,kiekat vispaa tyhjäkäynnillä tonninpäälle ja alle,muuten oireeton peli, montasataa jo koeajoo alla.. :?:
Merseedespents
Kummisetä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: La 17.09.2005 18:25
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Helpoimmalla pääset kun meet Boschin korjaamolle testerillä tarkistuttamaan mitä löytyy ja mistä. Helpottaa pirusti kun ei tartte arpoa mistä vian etsimisen aloittais.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ilmamäärämittari aiheutti kaverilla vaikka mitä käyntihäikkää... Pätkimisiä ja yskimisiä.
Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.
Avatar
E220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ke 21.01.2004 15:28
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja E220 »

Juu ilmamäärämittari oli meillä murheenkryyni. Vikaa haettiin kauan, ekat oireet oli -07 kesällä kun auto sammui valoihin hidastaessa. Silloin vaihdettiin ylijännitesuojanrele ja oireet katosi hetkeksi. Viime kesänä alkoi taas sammuilemaan. Mitään vikaa ei löydetty.
Nyt vaihdettiin vesipumppu jonka jälkeen tuli kylmäkäynti ongelmat. Ei tahtonu pysyä käynnissä ja kiekat heitteli 1000 molemmin puolin. Ilmamassamittari oli sökönä. Lisäksi yksi sulake oli rutistunu kasaan, päällepäin ei huomannu mitään.
BMW E93 330dA caprio -08

exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Vastaa Viestiin