vehkeet vaihtu taas, tollanen 360 000 ajettu c180 autom. melkosen positiivinen yllätys oli automaattina,edellinen kun oli manuaali ja en tykännyt,tulipahan kuitenki lähettyä kattomaan kun hinta kohillaan ja kaupat tuli.
suht orkkis kuntonen peli,tonttisarja laitettu, muuten ei taidakkaan heepeliä olla.
ja kysymys, kiekat aaltoilee P-päällä,mutta sitten ihan normaalisti taas D:llä ..ja välillä sammuu kun lykkäät vaihteen päälle, tai sit yskäsee ja pysyykin käynnissä..mikähä vaivaa?
muutamat kuvat voi laitella kuhan kerkkee taas..
"uusi" merssu alla taas,kysymys
"uusi" merssu alla taas,kysymys
Merseedespents
Juu ilmamäärämittari oli meillä murheenkryyni. Vikaa haettiin kauan, ekat oireet oli -07 kesällä kun auto sammui valoihin hidastaessa. Silloin vaihdettiin ylijännitesuojanrele ja oireet katosi hetkeksi. Viime kesänä alkoi taas sammuilemaan. Mitään vikaa ei löydetty.
Nyt vaihdettiin vesipumppu jonka jälkeen tuli kylmäkäynti ongelmat. Ei tahtonu pysyä käynnissä ja kiekat heitteli 1000 molemmin puolin. Ilmamassamittari oli sökönä. Lisäksi yksi sulake oli rutistunu kasaan, päällepäin ei huomannu mitään.
Nyt vaihdettiin vesipumppu jonka jälkeen tuli kylmäkäynti ongelmat. Ei tahtonu pysyä käynnissä ja kiekat heitteli 1000 molemmin puolin. Ilmamassamittari oli sökönä. Lisäksi yksi sulake oli rutistunu kasaan, päällepäin ei huomannu mitään.
BMW E93 330dA caprio -08
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98