viesti on poistettu
viesti on poistettu
viesti on poistettu
Viimeksi muokannut varkkum, Ti 04.01.2011 22:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Täristys voi johtua kytkimestäkin... jos on asetelma loppu tai sitten kytkinlevy rikkoutunut... esim jos auto on seissyt pitkään niin voi paloja irrota levystä kun kytkintä painetaan.
En usko että voimansiirrossa on mitään vikaa vielä noilla kilometreillä...
nm. Ajanut 290TdT -98 625tkm ja voimansiirrolle ei ole tehty remonttia.
En usko että voimansiirrossa on mitään vikaa vielä noilla kilometreillä...
nm. Ajanut 290TdT -98 625tkm ja voimansiirrolle ei ole tehty remonttia.
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Täristys voi johtua kytkimestäkin... jos on asetelma loppu tai sitten kytkinlevy rikkoutunut... esim jos auto on seissyt pitkään niin voi paloja irrota levystä kun kytkintä painetaan.
En usko että voimansiirrossa on mitään vikaa vielä noilla kilometreillä...
nm. Ajanut 290TdT -98 625tkm ja voimansiirrolle ei ole tehty remonttia.
Vahvasti epäilisin että asetelma on loppu
En usko että voimansiirrossa on mitään vikaa vielä noilla kilometreillä...
nm. Ajanut 290TdT -98 625tkm ja voimansiirrolle ei ole tehty remonttia.
Vahvasti epäilisin että asetelma on loppu
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04