E250 CDI/W212 jo myynnissä saksassa,luovutus 3/2009
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
E250 CDI/W212 jo myynnissä saksassa,luovutus 3/2009
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Ei ole edes paha hinta, vakiovarusteilla nykyinen 320CDI (ei 250CDI ihan samaan pääse mutta lähelle) luokkaa 50ke Saksassa ja tuossa oli sentään kohtuullisesti lisävarusteitakin:
DIE GANZ NEUE MERCEDES E-KLASSE W212, AB MÄRZ 2009, BEREITS VORBESTELLT MIT DEM NEUEN DIESEL MOTOR, 250 CDI, IN OBSIDIANSCHWARZ/LEDER SAVANNA CASHMIRBEIGE,KEYLESS-GO,DISTRONIC,SITZHEIZ UNG u. BELÜFTUNG, FESTPLATTENNAVIGATION COMMAND NEU, NACHTSICHTASSISTENT, LICHTPAKET, AUßENSPIEGEL ELEKTR.ANKLAPPBAR, 4-ZONEN CLIMATRONIC, BIXENON MIT ADAPTIVEM KURVENLICHT, LED TAGFAHRLICHTER, ETC. MÄRZ 2009
DIE GANZ NEUE MERCEDES E-KLASSE W212, AB MÄRZ 2009, BEREITS VORBESTELLT MIT DEM NEUEN DIESEL MOTOR, 250 CDI, IN OBSIDIANSCHWARZ/LEDER SAVANNA CASHMIRBEIGE,KEYLESS-GO,DISTRONIC,SITZHEIZ UNG u. BELÜFTUNG, FESTPLATTENNAVIGATION COMMAND NEU, NACHTSICHTASSISTENT, LICHTPAKET, AUßENSPIEGEL ELEKTR.ANKLAPPBAR, 4-ZONEN CLIMATRONIC, BIXENON MIT ADAPTIVEM KURVENLICHT, LED TAGFAHRLICHTER, ETC. MÄRZ 2009
Helkkarin siistin näköinen! Ehkä muutaman vuoden päästä vois harkita moista.. Pitääköhän noi kulutuslukemat tossa ilmoituksessa paikkansa? Vie reilusti enemmän kuin w211 e320cdi. Ja tehoakin 213hp??
Onko kellään tietoa tästä uudesta e350cdi:n moottorista?
Onko kellään tietoa tästä uudesta e350cdi:n moottorista?
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
204:ssa tehon piti olla 204 hp ja vääntö 540 Nm eli sama kuin I6 E320arto79 kirjoitti:Helkkarin siistin näköinen! Ehkä muutaman vuoden päästä
vois harkita moista.. Pitääköhän noi kulutuslukemat tossa ilmoituksessa
paikkansa? Vie reilusti enemmän kuin w211 e320cdi. Ja tehoakin 213hp??
Onko kellään tietoa tästä uudesta e350cdi:n moottorista?
CDI:ssä (vääntökäyrä vaan aika paljon heikompi). Teoriassa E:ssä
voisivat ottaa vähän enemmän, en kyllä tuota lukemaa ole muualla
nähnyt.
Kulutusluvut on hihasta ravistettuja, tosiaan isompia kuin nykyisessä
320CDI:ssä ja tuo kyllä ihan varmasti kulkee vähemmällä. Toisaalta
CO2-lukemat olivatkin alemmat kuin nykyisellä 320CDI:llä eli ihan
ristiriitaiset numerot.
Ei kai joku vaan härskisti yritä huijata ostajalta rahoja, maksu nyt ja
maaliskuussa auton saa jos sattuu löytämään myyjän?
Tällaiset löyty w212:arto79 kirjoitti:Helkkarin siistin näköinen! Ehkä muutaman vuoden päästä vois harkita moista.. Pitääköhän noi kulutuslukemat tossa ilmoituksessa paikkansa? Vie reilusti enemmän kuin w211 e320cdi. Ja tehoakin 213hp??
Onko kellään tietoa tästä uudesta e350cdi:n moottorista?
The remaining motorizing might look in such a way: • E 250, 2,5-l-V6 DI, 214 HP • E 300, 3,0-l-V6 DI, 243 HP • E 350, 3,5-l-V6 DI, 272 HP • E 400, 4,0-l-V8 DI, 320 HP • E 550, 5,5-l-V8 DI, 388 HP • E 63 AMG , 6,3-l-V8, 571 HP • E 280 CDI , 3,0-l-V6, 204 HP • E 300 CDI, 3,0-l-V6, 225 HP • E 350 CDI, 3,0-l-V6 with register loading, 313 HP • E 400 CDI, 4,0-l-V8, 354 HP.
Mites tuossa sanotaan E-sarjalaisessa olevan tuon 250 CDI V6 koneella, kun se C-sarjalaisessa on rivi nelonen ja sekin päivitetty versio nykyisestä 200-220 CDI voimanlähteestä. Eli onko toi E:ssä sitten 3,0 l V6 vaan pikkuisen rauhallisemmalla viritysasteella.kip kirjoitti:Tällaiset löyty w212:
The remaining motorizing might look in such a way: • E 250, 2,5-l-V6 DI, 214 HP • E 300, 3,0-l-V6 DI, 243 HP • E 350, 3,5-l-V6 DI, 272 HP • E 400, 4,0-l-V8 DI, 320 HP • E 550, 5,5-l-V8 DI, 388 HP • E 63 AMG , 6,3-l-V8, 571 HP • E 280 CDI , 3,0-l-V6, 204 HP • E 300 CDI, 3,0-l-V6, 225 HP • E 350 CDI, 3,0-l-V6 with register loading, 313 HP • E 400 CDI, 4,0-l-V8, 354 HP.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Yllä olevan olen printannut joskus 3/2007 http://www.carmagazine.co.uk/Antti V kirjoitti:Mites tuossa sanotaan E-sarjalaisessa olevan tuon 250 CDI V6 koneella,kip kirjoitti:Tällaiset löyty w212:
The remaining motorizing might look in such a way:
• E 250, 2,5-l-V6 DI, 214 HP • E 300, 3,0-l-V6 DI, 243 HP
• E 350, 3,5-l-V6 DI, 272 HP • E 400, 4,0-l-V8 DI, 320 HP
• E 550, 5,5-l-V8 DI, 388 HP • E 63 AMG , 6,3-l-V8, 571 HP
• E 280 CDI , 3,0-l-V6, 204 HP • E 300 CDI, 3,0-l-V6, 225 HP
• E 350 CDI, 3,0-l-V6 with register loading, 313 HP
• E 400 CDI, 4,0-l-V8, 354 HP.
kun se C-sarjalaisessa on rivi nelonen ja sekin päivitetty versio nykyisestä
200-220 CDI voimanlähteestä. Eli onko toi E:ssä sitten 3,0 l V6 vaan
pikkuisen rauhallisemmalla viritysasteella.
lähteestä, vanha ja virheellinen tieto. Parempaan lähteeseen viitaten
veikkaan että dieselit on alussa 220CDI, 250CDI, 280CDI ja 350CDI,
kaksi ekaa nelosia ja kaksi seuraavaa V6 koneita. Tehoista en tiedä.
kip kirjoitti:Tällaiset löyty w212:arto79 kirjoitti:Helkkarin siistin näköinen! Ehkä muutaman vuoden päästä vois harkita moista.. Pitääköhän noi kulutuslukemat tossa ilmoituksessa paikkansa? Vie reilusti enemmän kuin w211 e320cdi. Ja tehoakin 213hp??
Onko kellään tietoa tästä uudesta e350cdi:n moottorista?
The remaining motorizing might look in such a way: • E 250, 2,5-l-V6 DI, 214 HP • E 300, 3,0-l-V6 DI, 243 HP • E 350, 3,5-l-V6 DI, 272 HP • E 400, 4,0-l-V8 DI, 320 HP • E 550, 5,5-l-V8 DI, 388 HP • E 63 AMG , 6,3-l-V8, 571 HP • E 280 CDI , 3,0-l-V6, 204 HP • E 300 CDI, 3,0-l-V6, 225 HP • E 350 CDI, 3,0-l-V6 with register loading, 313 HP • E 400 CDI, 4,0-l-V8, 354 HP.

W212 rivineljä dieselit on siis ohan uusia diesel koneita ja ne eivät ole vanhojen koneiden "parannuksia".
Tuplaturbo kone, jakopää koneen takana. 250 mallissa 204 hp ja 500 Nm.
Tarjonta siis on: 220,250 (rivineljä) ja 350 (joka siis on sama vanha V6 320 CDI 211 mallista, mutta kun siitä vähän nostettiin tehoja niin se nimettiin 350 malliksi. oliskohan ollu 231 hp) vääntö pysyy ennallaan.
Syksyllä 200 CDI (sama uusi kone edelleen, mutta yhdellä turbolla, muuttuvasiipisenä)
bensakoneet: keväällä 350CGI ja 500
Myöhemmin 200CGI ja 250CGI
280CDI:tä ei enää tule uuteen malliin. ei myöskään bensa 230 ja 280 koneita.
CO2 painuu kaikissa roimasti alaspäin.
Tuplaturbo kone, jakopää koneen takana. 250 mallissa 204 hp ja 500 Nm.
Tarjonta siis on: 220,250 (rivineljä) ja 350 (joka siis on sama vanha V6 320 CDI 211 mallista, mutta kun siitä vähän nostettiin tehoja niin se nimettiin 350 malliksi. oliskohan ollu 231 hp) vääntö pysyy ennallaan.
Syksyllä 200 CDI (sama uusi kone edelleen, mutta yhdellä turbolla, muuttuvasiipisenä)
bensakoneet: keväällä 350CGI ja 500
Myöhemmin 200CGI ja 250CGI
280CDI:tä ei enää tule uuteen malliin. ei myöskään bensa 230 ja 280 koneita.
CO2 painuu kaikissa roimasti alaspäin.
Tuota en ollut nähnyt mainitun että 220CDI on myös tupla-turbolla kun taas 200CDI yhdellä. Tiedät siis että myös 350CDI:n CO2 laskee, mihin verrattuna, alle nykyisen 320CDI:n?Wertikal kirjoitti:W212 rivineljä dieselit on siis ohan uusia diesel koneita ja ne eivät ole vanhojen koneiden "parannuksia".
Tuplaturbo kone, jakopää koneen takana. 250 mallissa 204 hp ja 500 Nm.
Tarjonta siis on: 220,250 (rivineljä) ja 350 (joka siis on sama vanha V6 320 CDI 211 mallista, mutta kun siitä vähän nostettiin tehoja niin se nimettiin 350 malliksi. oliskohan ollu 231 hp) vääntö pysyy ennallaan.
Syksyllä 200 CDI (sama uusi kone edelleen, mutta yhdellä turbolla, muuttuvasiipisenä)
280CDI:tä ei enää tule uuteen malliin. ei myöskään bensa 230 ja 280 koneita.
CO2 painuu kaikissa roimasti alaspäin.
Jotain dokkaria selaillessani löysin kyllä 280 CDI merkinnän 212.022:n perästä, ehkä korjaavat sitten tuon jossain vaiheessa.
Sinulla kun tuntuu olevan tietoa niin laita nyt hinnatkin tänne, vaikka vain mersufoorumilaisten luettavaksi.

Tässä moottorivaihtoehdot mutta yllä itse asiassa muutama tarkempi tieto, olettaen että pitävät paikkaansa.
Im EPC (elektronischer Teilekatalog) stehen nun schon die Motorisierungen der neuen E-Klasse. Der E 63 AMG, das T-Modell und die 4matic Versionen folgen erst im Oktober/November 2009.
Aktuell stehen im EPC folgende Motorisierungen:
E 220 CDI BlueEfficiency (OM651)
E 250 CDI BlueEfficiency (OM651)
E 280 CDI (OM642.850 statt OM642.960, spricht für neue Version mit mehr PS und EU5)
E 350 CDI (OM642, erhöhte Leistung, da er den 420 CDI (OM629) ersetzt)
E 300 (mit M272.952, ersetzt den E 280, der ebenfalls 3.0 Liter Hubraum hatte)
E 350
E 350 CGI sowie der
E 500 mit dem 5,5 Liter V8.
Später wird noch der Turboaufgeladene Vierzylinder Benziner sowie der E 200 CDI BlueEfficiency folgen.
Die genauen Daten gibt es am 10.01.2009.
(www.jesmb.de)
Im EPC (elektronischer Teilekatalog) stehen nun schon die Motorisierungen der neuen E-Klasse. Der E 63 AMG, das T-Modell und die 4matic Versionen folgen erst im Oktober/November 2009.
Aktuell stehen im EPC folgende Motorisierungen:
E 220 CDI BlueEfficiency (OM651)
E 250 CDI BlueEfficiency (OM651)
E 280 CDI (OM642.850 statt OM642.960, spricht für neue Version mit mehr PS und EU5)
E 350 CDI (OM642, erhöhte Leistung, da er den 420 CDI (OM629) ersetzt)
E 300 (mit M272.952, ersetzt den E 280, der ebenfalls 3.0 Liter Hubraum hatte)
E 350
E 350 CGI sowie der
E 500 mit dem 5,5 Liter V8.
Später wird noch der Turboaufgeladene Vierzylinder Benziner sowie der E 200 CDI BlueEfficiency folgen.
Die genauen Daten gibt es am 10.01.2009.
(www.jesmb.de)