Auto on siis vm.96 "väyrynen",ja ongelma on se,että pitkät valot eivät toimi,paitsi ns."räpsy" toimii,eli viiksen kun työntää eteenpäin,ei tapahdu mitään,mutta taaksepäin vetäessä syttyvät.
Kysymys siis kuuluu:MISSÄ VIKA?
Väyrysen pitkät pimeni
Itellä oli tuo sama
Sama vika oli mulla. Ja pikku vinkki:
- Tuo maksaa aivan järjettömästi ainakin Vehossa. Jotain yli 200. Eli etti jostain halvemmalla. Minä onneton käytin A-huollossa Vehossa aikoinaan ja siinä samalla "puolihuolimattomasti" mainittin, että tuo viiksi ei pelaa. En voinut käsittää, että se on niin kallis...
- Tuo maksaa aivan järjettömästi ainakin Vehossa. Jotain yli 200. Eli etti jostain halvemmalla. Minä onneton käytin A-huollossa Vehossa aikoinaan ja siinä samalla "puolihuolimattomasti" mainittin, että tuo viiksi ei pelaa. En voinut käsittää, että se on niin kallis...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -