
Olisko kellään vinkkiä, mistä tälläistä lootaa kannattaisi jäljittää? Omat tutkimukset päätyi huteraan lopputulokseen, että M123 saattaisi olla pata, jonka perässä moinen saattaisi olla.
Mutta tässähän haettiin laatikkoa M110 perään. Eli silloinhan startin pitää olla oikealla puolella eikä vasemmalla. Tuo laatikko on toaiaankin M123 koneesta ja se ei käy M110 koneen kanssa. Laatikon pitäisi olla 717.400Petteri Kivimäki kirjoitti:Tarvitsemasi loota on esim. Getrag 717.401. Tuolta löytyy ainakin yksi:
http://www.varaosahaku.fi/
Eikös M123 koneessa startti ollu oikealla(M 123 on vanha 4 laakerinen kutonen)jolloin lootan pitäis passata M110 koneeseen sekä siihen ainoaan oikeaan eli dieseliin.M102 (uudempi nelonen)kone taitaa olla ainoa 123:sen pellin alla majaillut jossa startti on vasemmalla.Heavy kirjoitti:Mutta tässähän haettiin laatikkoa M110 perään. Eli silloinhan startin pitää olla oikealla puolella eikä vasemmalla. Tuo laatikko on toaiaankin M123 koneesta ja se ei käy M110 koneen kanssa. Laatikon pitäisi olla 717.400Petteri Kivimäki kirjoitti:Tarvitsemasi loota on esim. Getrag 717.401. Tuolta löytyy ainakin yksi:
http://www.varaosahaku.fi/
Joo, taisipa mennä minulla numerot sekaisin eli tarkoitin, että tuon varaosahaun m102 koneesta peräisin oleva laatikko ei käy m110 perään.jari_w123 kirjoitti: Eikös M123 koneessa startti ollu oikealla(M 123 on vanha 4 laakerinen kutonen)jolloin lootan pitäis passata M110 koneeseen sekä siihen ainoaan oikeaan eli dieseliin.M102 (uudempi nelonen)kone taitaa olla ainoa 123:sen pellin alla majaillut jossa startti on vasemmalla.