-85 w124 200D tuottaa tuskaa eli perä vonkuu. Korjaamolla poijjaat sanoivat että perä vaihtoon vain. Perässä numero 415856342. Veholla arpoivat rekisterinumeron perusteella välitykseksi joko 3.42 tai 3.46 ja järkeilin että perässä olevan numerosarjan kolme viimeistä numeroa paljastaa välityksen 3.42??
Kun itse en enää autoja pahemmin räpläile niin mitäs ehdotatte
- Venetmäeltä uusi perä, korjaamolla vaihtoon
- korjaamon kaverit koittaisivat vaihdella perään uutta osaa
- kaataa peräöljyn sekaan forumilla mainostettuja hammastahnoja
- ostaa kuulosuojaimet
- myy pois koko roskan ja menee bussilla
Kottero kuluttaa kaupunkiajossa + maantiellä (vauhtia aina 120 tai ehkä hieman ylikin) 7,2 litraa. Forumilla mainostetaan että vastaavat kärryt imaiseen vitosella alkavia lukuja. Missä vika? Eilinen katsastusmies päästi läpi niin että heilahti eikä päästöissäkään vikaa.
Kiesillä ajettu reilu 300 tkm
Hieman jurppii laittaa tonnin autoon tonnia korjauksiin...
W124 200D -85 kulutus, perän välitys / korjaus
3.46 taitaa olla orkkisvälitys.Lukee kyllä perässä, olikohan tuossa pikkuperässä oikeassa alakulmassa takaapäin katsottuna. Pikkusen harvemmankin välityksen voi kyllä laittaa jos 4 vaihteinen, itsellä 3,23(vai oliko 3,27) ja mukavampi matka-ajossa. Vaatii kyllä pumpun ruuvailua että jaksaa mennä
Ja joo, perä vaihtoon, eihän nuo mitään maksa.

Ja joo, perä vaihtoon, eihän nuo mitään maksa.
Näin on. Omakohtaisesta kokemuksesta, reipas moottoritieajo vie enempi kuin kyläajoHenkka kirjoitti:On kyllä mun mielestä aivan ok kulutus,jos noilla nopeuksilla mennään

Siis kun puhutaan nelilovisesta kakssatasesta..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)