w210 hifistys (subi+vahvistin)

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
väykky97
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

w210 hifistys (subi+vahvistin)

Viesti Kirjoittaja väykky97 »

Elikkäs omistan tollaisen väyrys mersun -97 sedan ja tarkoituksena olis siihen laittaa 10" subbari ja 3kanavainen vahvistin taakse! Jos jollain menossa/kunnossa jo hifistys projekti niin kaipaisin ainakin KUVIA ja vaikkapa LISÄTIETOJA että minkä laisia laitteita löytyy ja kuuluuko tarpeeksi hyvin polttoainetankin läpi ja miten ne laitteet on sijoitettu???
Tavaratilan pitää olla vielä sellainen että saa kuljettaa jotain tavaroita siellä että en laita koko tavaratilaa täyteen musalaitteita! Mahdollisimman toimiva kokonaisuus pitäisi saada!
JuriPotkuri
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja JuriPotkuri »

No mulla on tossa 124cea:ssa juurikin tuollainen 10" subi asennettuna hattuhyllyyn free-airina. Vahvistin on kiinnitetty hattuhyllyn alapuolelle. Ensiapulaukun jouduin siirtämään konttiin.

Jostain syystä täällä jotkut vierastaa noita free-air asennuksia, mutta itse olen kyllä erittäin tyytyväinen. Kontti säilyy täysin käyttökelpoisena, mikä mulle oli tärkeää kun tulee kaikennäköistä rojua aina kuskattua. Lisäksi se puhaltaa siitä ensiapulaukun luukusta suoraan kabiiniin ja siten ei tarvitse mitään järjettömiä tehoja käyttää. Ensiapulaukun luukku on edelleen normaalisti paikoillaan. Ai niin, itse subi on kiinni paksussa MDF-levyssä, joka on sitten ruuvattu kiinni hattuhyllyyn. Siisti toteutus, ulospäin ei näy mitään

Kuvia ei nyt valitettavasti ole laittaa esille, kun jäivät vanhaan tietokoneeseen

Terv. Juri
Maalla, merellä ja ilmassa...
Vastaa Viestiin