webasto kettuilee
- Michelinukko
- Vakiokalustoa
webasto kettuilee
eli kyseessä W124 300TE-24v -90.webasto (BBW 46) laitettu uutena paikoilleen.nyt semmoinen ongelma että annostelu pumppu ei saa virtaa.itse pumppu pelaa se on testattu.onko tietoo mihin mersu on asentanut uutena webaston ohjainboksin,eilen purin puoli autoo enkä löytänyt.olisin tarkistanut sulakkeet boksilta koska siellä pitäisi olla kolme sulaketta.tai onko antaa vinkkejä mitä kannattaa ruveta tutkimaan.
Webasto
Itse olen kans etsinyt webaston boksia.Löysitkö jostain boksin?
Onko sinulla myös orginaali asennus webasto?Kello ilmeisesti on sullakin keskikonsolissa edessä.
Itsellä webasto kyllä syttyy normaalisti,mutta on vain noin 15 minuuttia päällä.Itse olen epäillyt sitä,että vesi ei kierrä tarpeeksi.Laite lämpiää ja anturi haistelee,että laite liian lämmin.Laitteessahan ei ole omaa kiertovesipumppua,vaan on näköjään otettu autn oma käyttöön.Tuntuu,että tämä pumppu on liian kaukana ja mahtaako aina toimiakaan.
Ajattelin laittaa auton oman pumpun siihen käyttöön,mihin on alunperin tarkoitettu ja lisään toisen pumpun webastolle.Jos laittais aika lähelle
lämmitintä.
Onko sinulla myös orginaali asennus webasto?Kello ilmeisesti on sullakin keskikonsolissa edessä.
Itsellä webasto kyllä syttyy normaalisti,mutta on vain noin 15 minuuttia päällä.Itse olen epäillyt sitä,että vesi ei kierrä tarpeeksi.Laite lämpiää ja anturi haistelee,että laite liian lämmin.Laitteessahan ei ole omaa kiertovesipumppua,vaan on näköjään otettu autn oma käyttöön.Tuntuu,että tämä pumppu on liian kaukana ja mahtaako aina toimiakaan.
Ajattelin laittaa auton oman pumpun siihen käyttöön,mihin on alunperin tarkoitettu ja lisään toisen pumpun webastolle.Jos laittais aika lähelle
lämmitintä.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
- Michelinukko
- Vakiokalustoa