220 s

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
kolehmainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Pe 07.12.2007 11:53

220 s

Viesti Kirjoittaja kolehmainen »

eli tollasesta 220 korimallin ässästä pitäs saada rehellistä tietoa..kuinka herkkä on ruosteelle ja miten tekniikka,muistan lukeneeni että veihdelootassa olis jotain probleemia?
w 210 e420
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1643
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Kyllä se reilut 40-vuotta jättää jälkensä ( kai tarkoitit w111/ 220 S ?).
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1532
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Re: lisää

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Henry V. kirjoitti:Kyllä se reilut 40-vuotta jättää jälkensä ( kai tarkoitit w111/ 220 S ?).
Huonoa huumoria :)

220 KORIMALLIN ässästä eli W220
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1643
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Sorry - otsikko johti mobilistin harhaan :oops:

22o S oli hieno auto
Viimeksi muokannut Henry V., Pe 12.09.2008 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
eugen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Ti 19.09.2006 08:07
Paikkakunta: tampere
Viesti:

S W220

Viesti Kirjoittaja eugen »

Kysymykseesi että onko W 220 ollut loota vaivaa ei ainakaan minun kohdalla ollut ,vaikka ml 160 tkm juuri puhkes ,auto ollut kohta 2 vuotta ja 41 tkm takana sekalaisessa ajossa ,ja usein pedaali pohjassa ,ja vielä piristetty malli (400 cdi -02) 300 hp ja vääntö 650nm , ainoa todellinen vaiva ollut laturi (vaihdettu kaks kertaa tosin toinen takuuna ) tän ikäsissä oli vielä vesikiertoinen , niistä tuppaa meneen diodi jota ei saa varaosana ja joutuu vaihtaan koko laturin joka maksaa silkin tilkkuja ,( vaihto työ veholla noin 8,5 h ja uus laturi yhteensä 3000 e ) mut niihin saa boshin tehdas korjattua noin 600- 900 e + työ joka on edelleen tohon v8 :iin tosi työläs , mut muuten on auto pelannut kyllä hienosti ,toki nää on kaikki yksilöitä toisissa pettää toi ja toisissa taas jotain muuta , mutta vaikea tästä on parempaan vaihtaan , kun väliraha täytyy olla presidentin kuukausipalkka että saa uudemman painoksen ,ajanu olen kyllä ihka uudella S 500 L : lla onhan se rapee ajat muuttuu niinkuin kehityskin
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
yari67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 345
Liittynyt: To 15.12.2005 11:08
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja yari67 »

kaverin S 320 bensa, vm-99 laitettiin lokarin kaaret uudelleen maalaten, sisältä päin alkoi kuplimaan. Muuten jees auto, aina välillä käskee ajamaan korjaamolle, viimeksi sunnuntaipäivänä, luulis ton hintaluokan auton tietävän että kiinni se veho on pyhänä. Tulppa oli menny, kulki alle sataa.
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
kolehmainen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Pe 07.12.2007 11:53

Viesti Kirjoittaja kolehmainen »

kiitokset vastauksista..eli jos väykystä vaihtais ässään niin ruosteongelmat ei karkaa mihinkään..audi a8 ois kyllä alumiini korinen :roll:
w 210 e420
Avatar
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 789
Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

Niin... Eiköhän se väyskän korjailu/huolto oo aikasta paljon edullisempaa...
Think Locally, Fuck Globally
Vastaa Viestiin