220 s
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Pe 07.12.2007 11:53
220 s
eli tollasesta 220 korimallin ässästä pitäs saada rehellistä tietoa..kuinka herkkä on ruosteelle ja miten tekniikka,muistan lukeneeni että veihdelootassa olis jotain probleemia?
w 210 e420
S W220
Kysymykseesi että onko W 220 ollut loota vaivaa ei ainakaan minun kohdalla ollut ,vaikka ml 160 tkm juuri puhkes ,auto ollut kohta 2 vuotta ja 41 tkm takana sekalaisessa ajossa ,ja usein pedaali pohjassa ,ja vielä piristetty malli (400 cdi -02) 300 hp ja vääntö 650nm , ainoa todellinen vaiva ollut laturi (vaihdettu kaks kertaa tosin toinen takuuna ) tän ikäsissä oli vielä vesikiertoinen , niistä tuppaa meneen diodi jota ei saa varaosana ja joutuu vaihtaan koko laturin joka maksaa silkin tilkkuja ,( vaihto työ veholla noin 8,5 h ja uus laturi yhteensä 3000 e ) mut niihin saa boshin tehdas korjattua noin 600- 900 e + työ joka on edelleen tohon v8 :iin tosi työläs , mut muuten on auto pelannut kyllä hienosti ,toki nää on kaikki yksilöitä toisissa pettää toi ja toisissa taas jotain muuta , mutta vaikea tästä on parempaan vaihtaan , kun väliraha täytyy olla presidentin kuukausipalkka että saa uudemman painoksen ,ajanu olen kyllä ihka uudella S 500 L : lla onhan se rapee ajat muuttuu niinkuin kehityskin
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
kaverin S 320 bensa, vm-99 laitettiin lokarin kaaret uudelleen maalaten, sisältä päin alkoi kuplimaan. Muuten jees auto, aina välillä käskee ajamaan korjaamolle, viimeksi sunnuntaipäivänä, luulis ton hintaluokan auton tietävän että kiinni se veho on pyhänä. Tulppa oli menny, kulki alle sataa.
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
EX-W 210, 290 TD 1997
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Pe 07.12.2007 11:53
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL