Sattuisko kenelläkään olemaan ideoita mistä johtuu, että lähtiessä kylmällä koneella liikkeelle niin hetken pelittää ihan ok ja kiertää normaalisti 4500 asti, mutta kohta jo tehot hiipuu ja max. kierrokset ajossa jää n. 3000:een.
Kone ei myöskään saavuta normaalilämpöjä vaan käy selvästi alle 80 asteisena ainaskin mittarin mukaan.
Autolla on ajettu n.160t ja kone kuulostaa terveeltä eikä savuta tms.
PA-suodatinta lähden nyt vaihtamaan, vaikka vika lienee kyllä muualla...
Vito 108CDI -01 ei kierrä yli 3000rpm.
Ensinnäkin vitolle normaali lämpö tuntuu olevan alle 80 astetta
. Vika viittaisi siihen että kone menee vikatilaan ja rajoittaa kierroksia. Se että kylmänä tekee ton niin voisi viitata johonkin lämpötila anturin toimintaan. Mulla kun joskus teki tota niin imuputkesta "koneen kohdalla" oli se haaroitettu letku irti.

Transporter T5 -03
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
Kylhää CDI:ssä pitäis lämmöt olla jossain 85 asteen tuntumilla?
Ettei vaan ois kummallaki termostaatti vikaa... 


Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi