W/V220 hankkiako vaiko ei?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaskan
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: La 07.02.2004 08:49
Paikkakunta: Turku

W/V220 hankkiako vaiko ei?

Viesti Kirjoittaja jaskan »

C-sarjan farkkumesestäni on ollut tuttavapiirissä ostokiinnostusta ja aloinkin hiukan innostumaan vaidosta toiseen. Muutamien ässämersujen koeajot ovat alkaneet tuntua sen verran hyviltä, että joskos sellasen hankkisi.

Lueskelin aikasempia tekstejä kyseisestä korimallista ja mieleen jäi erityisesti S viissatasen vikaherkkyys.

Mitenkäs tuollaisten S320 ja S430 laita on? Kannattaako siis tosissaan ryhtyä metsästämään ässää?
V222, S560e, vm. 2019
___
EX:
C216 CL63 AMG vm. 2007
W211 E220 CDI Avantgarde vm. 2003
W205 C220 BlueTec AMG-line vm.2014
V220 S500 L vm. 2000
W202 C180 vm. 1994
S203 C200 Kompressor T A vm. 2003
Avatar
mwessman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ke 14.03.2007 13:46

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Suomesta ei ehkä moista tietoa äkkiä saa. Lueskeles ihmeessä maailman foorumeita asian tiimoilta. Kyseisessä autossa ei ole kovin montaa halpaa vikaa... Jos se on parempi ajaa kun nykyinen autoni, se on täydellinen.
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

S500 on hyvä auto ajoin itse sellaisella pari-kolme vuotta ja kivaa oli, suosittelen.

Mistään tyyppi viosta en ole kuullut 500 kohdalla noissa on ne viat jota kaikissa käytetyissä on eli siitä vaan hinnat on todella sopivia.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Eldorado
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ke 14.06.2006 16:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Pääsin muutama päivä sitten koeajamaan W220 dieselässää eli S 320 CDI:tä. Täytyypä sanoa että oli kyllä nautinnollinen ajokokemus. Tyyppivioista en niin tiedä, mutta itse valitsisin bensakoneen sijasta tämän kyseisen dieselpadan. Suorituskyky riittää aivan hyvin jo vakionakin mutta jos ei piisaa niin ohjelmistovirityksellä saa S 400 CDI:n tehot. Ja kulutuspuolella ero bensapatoihin on merkittävä.

Saksasta saa kyseisiä autoja 12-15 tuhannella eurolla, verot 8000-10000 ja auto on 20-25 tuhannella Suomen kilvissä. Suomessa tahtovat pyytää noista 30-40 tonnia.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Vastaa Viestiin