W 124 / 86 B lämmityslaitteen puhaltimen oikku

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Aslak
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W 124 / 86 B lämmityslaitteen puhaltimen oikku

Viesti Kirjoittaja Aslak »

Kun käännän virran päälle puhallin toimii. Kun starttaan puhallin sammuu eikä enää käynnisty. Puhaltimen saa pyörimään, kun kääntää virta-avainta hieman takaisin päin, niin vähän ettei moottori sammu. Olen vaihtanut kaikki virta/rattilukon osat. Lukkopatruuna on tarvike. Ainoastaan rattilukon rungon päällä oleva pieni musta mikrokytkin on vanha. Tietääkö kukaan mikä on sen rattilukon rungon päälläolevan mikrokytkimen tarkoitus.
Daimler
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Meikäläisellä täsmälleen sama vika joka johtui webastolle menevistä piuhoista.Webaston päällä olevaa liitintä heiluttelemalla joskus toimii heti ja joskus taas avainta takaisinpäin käännettäessä.
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mikrokytkin on valohälyttimelle.

Vika on sinulla virtalukossa / sähköpohjassa.
wiimax.fi
G280E
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja G280E »

Jeps,kyllähän toi vaikuttais virtalukon pohjan vialta,ettei olis jossain vaiheessa pohjaliittimelle tulevat johdot irronneet ja takaisin laitettaessa siirtyneet pykälää väärään paikkaan(jos nimittäin olet pohjaan kajonnut.)mulla lähti kerran se lukon pohjaliittimen kansi irti ja johdot pääs kaikki irtoamaan liittimen navoista,suht pitkä istunto et sai kaikki taas pelaan normaalisti.
Vastaa Viestiin