...tuli vain mieleeni tällainen kysymys. Meikäläisellä on tuollainen Sony CDX-4180R vanha pizzauuni, jossa on "cd-raidan näyttäjä", eli siis pitäisi näyttää biisin nimi jne. Tätä en kuitenkaan ole saanut toimimaan, tai siis näyttämään mitään. Display-napilla pääsee tähän moodiin, mutta siinä lukee aina vaan "no name"... Olen kokeillut originaaleja cd:itä, uusia ja vanhoja, sekä koneella polttanut, laittanut biisien nimet jne. Ei kuitenkaan näytä nimiä...
Mielestäni noihinhan pitää yleensä ohjelmoida itse levyn/kappaleen nimi ensin sisään. Käyttöohjekirja kertonee, kuinka.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mulla on tommonen clarion laite,jossa on namikka nimeltään "title"siitä kun painaa,niin voi kirjoittaa soivan levyn nimen,joka jää soittimen muistiin,vaikka levyn boxista poistaakin tai siirtää eri paikkaan boxissa.
Tommonen mankka se on. http://members.surfeu.fi/forssma/123-2351_IMG.JPG
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Ei taida olla tuossa mallissa cd-text ominaisuutta (en ole varma)
tuo sana pitäisi lukea siina compact disk logon alapuolella
jos ei lue niin ei tue cd textejä
tuossa voi olla tietysti se ominaisuus että itse voi kirjoitella tekstit
_Antti kirjoitti:Polttavan aseman pitää tietysti tukea tuota cd-teksti hommelia.
Juu meikäläisellä ei mitä ilmeisimmin tue... Mulla on tuollainen HP:n vanha polttava (CD-writer 8200 series)...
Voi kakkanokare, ärsyttää kun kaikki kyydissäolijat aina kyselee musiikista että "mitä tää on? mitä tää on? entäs tää?" Saisi noi tekstit toimimaan niin vois osoittaa vaan sormella soitinta kohti
Sain kaverilla poltettua cd:n cd texteineen, mutta silti lukee "NO NAME"
ihme juttu... tarkemmin tutkittuani asiaa huomasin, että tuo ilmeisesti näyttää pelkästään levyn nimen, (mutta siis juuri se ei toimi), raitoja eikä esittäjiä ei taida näyttää..
Onko kenelläkään kokemusta tästä sony cdx-4180r mallista? netistä löytyy tietoa pelkästään tuosta 4180 mallista, ja ilmeisesti tuolla r-kirjaimella on jotain merkitystä, sillä tuo 4180 on erilainen... (ja ainakaan sen ohjekirjassa ei neuvota miten tuo toimisi) 4180R:n ohjekirjaa ei sonyn sivuilta löytynyt...