Eli auto on c36 -94 ajettu 220t. Olenko ymmärtäny ihan väärin ku mie olen käsittäny että melkkein kaikki osat käy c280:stä. No jarruosat ei käy ja laatikkokihan on taysin eri, mutta muuten? Onko ne osat mitä saa vain amg-osina kovinki hinnankiroissa? Tuossa ei ole sähkölaatikkoa niin sitäkkään ei tartte pelätä, mutta entä jos vastaan tullee sähkölaatikollinen versio, mitä pittää huomioia?
En tykkäis ollenkkaan pahhaa jos kertosittä semmosistaki asioista mistä en nyt osanu kysyä. JASILLEEE
Käy poimimassa pois jos se ei ole ihan pommi. Kyllä noita tähän maahan vielä mahtuu. Normaali maalaisjärjellä ajateltuna erittäin huonokuntoinen ja paljon tossua saanut AMG tulee kalliiksi.
Kaiva haulla tämä artikkeli esiin foorumilta niin alkaa löytyä tietoa: (en osannut tehdä linkkiä )
Mikä erottaa C36 AMG:n "tavallisista" W202-Mersuis
Jostain olen lukenut että kone on ainakin ihan eri peli alkaen liikuvistaosista päättyen ohjausyksikköön. Ne AMG-osat saattaa sitten tehdä kipeää lompakolle jos kone surahtaa huolella piloille.
Asiasta enempi tietävät kommentoikoon.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Itse kun täytin ilmastoinnin, se maksoi ruottin puolella 550kr/60€. Laskunkin maksoi vieläpä autokauppias jolta autoni ostin. Eli ilmastointi ei siis "toiminut" autoa koeajettaessa ja sillä aikaa kun kävin muita koeajamassa, kävi hän sen täyttämässä.
aineet loppu tai kompurassa joku vika, veikkaisin että aineet.
nomi ilmastointilaite se on, että sitä ei tarvitte pelätä-
c36 on tehty c280 pohjalta ja siinä on aika palion sitä samaa osaa.
jarrut, pakoputkisto, jouset ja iskarit ovat kalliinpia, mutta niillekkin löytyy korvaavia vaihtoehtoja, lähinnä moottori ja vaihdelootikko ovat sellaisia kalliita paikkoja jos ne hajottaa, amg:n loota on kyllä lujaa tekoa ja kärmeslahdella oleva korjaaja taitaa osata huoltaa ja korjata kaikki mersun automaattiloodat. moottorissakaan ei yleensä mitään isompia ongelmia ole ollut, joihinkin on pientä kansiremonttia tehty. moottorinjohtosarjoissa on joskus ollut pientä hapertumista, yleisesti normaalit kuluvatosat ovat aika normi hinnoissa.
suhteellisen lujia ja huolettomia pelejä ovat, mitä on sivusta seurannut, autoa koko rahan arvosta.
aineet loppu tai kompurassa joku vika, veikkaisin että aineet.
nomi ilmastointilaite se on, että sitä ei tarvitte pelätä-
c36 on tehty c280 pohjalta ja siinä on aika palion sitä samaa osaa.
jarrut, pakoputkisto, jouset ja iskarit ovat kalliinpia, mutta niillekkin löytyy korvaavia vaihtoehtoja, lähinnä moottori ja vaihdelootikko ovat sellaisia kalliita paikkoja jos ne hajottaa, amg:n loota on kyllä lujaa tekoa ja kärmeslahdella oleva korjaaja taitaa osata huoltaa ja korjata kaikki mersun automaattiloodat. moottorissakaan ei yleensä mitään isompia ongelmia ole ollut, joihinkin on pientä kansiremonttia tehty. moottorinjohtosarjoissa on joskus ollut pientä hapertumista, yleisesti normaalit kuluvatosat ovat aika normi hinnoissa.
suhteellisen lujia ja huolettomia pelejä ovat, mitä on sivusta seurannut, autoa koko rahan arvosta.
No niin se olen mieki laskeskellu. Tässä olis suht koht lähelä yks myynnissä. Siinä ei etes ole sitä ilmastointivikkaa ja lisävarusteita on pyöteät A4:n verran kun vin kooderila katoin. Saapa nähä mitä tästäki kehkeytyy. Niin ja sitte, mitenköhän kyseinen peli hyväksyy E85:n tankissa? Jostaki luin jotaki mutta se oli niin epämäärästä ja muistiki on huono...
olihan tuosta puhetta että tuo AMG on paras "vakio" aihioista konvertointiin. Vinkkihän tuli sieltä ruottista, www.etanol.nu ja siellä käyttäjällä karlmb on c36 konvertoituna -> painetta nostettu + kylmästarttisutin manuaalisesti.
Nyt olis yks amg kiikarissa. Tämä olis vielä minun filosofian mukainenki. Varusteita löytyy ja on listan kalleimmasta päästä. Entä jos löydän autosta ruostetta(väri on 189 emerald (green) black metallic)? Onko tuo metallivärin korjaus kuinka mahoton homma?
Minun ruotsinkielen taiola en tohi sanoa myyjän vastauksesta juuri mittään, niin varmistan vain että onko iso homma jos ruostetta löytyy.
lähdetään sitte kattoon "huomena"(siis tännään) yhtä aaämgeetä
win gooderi antaa seuraavat tiot, sanokaa mitä onko tuossa mittään ilmeellistä...
Mikäs tämä sitte on?
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
Engine 104941 12 990914
Transmission 722629 00 328033
Tyres
Primary BRIDGESTONE
Rear BRIDGESTONE
Order 0 7 203 70221
Heating 0-20312053
Lights VALEO
Winch 0720300407
Cab 00000
Delivery date 03.06.97
Dealer Regensburg branch (203)
Interior leather black or graphite (201)
Paint
189 emerald (green) black metallic (с 1993)
Options
221 left front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)
222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
282 ski bag (inboard loading facility) (с 01.07.1989)
304 elimination of front ashtray (с 01.01.1990)
331 cassette compartment in centre console (с 01.10.1989)
center console below instrument panel with cassette compartment
340 additional 3rd stop lamp (с 01.10.1989)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
441 steering column, electrically adjustable, W202 manually adjustable (с 01.07.1984)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
512 radio Becker Europa cassette
radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)
531 automatic antenna (с 01.01.1963)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
654 light alloy wheels, 5-hole
sport suspension with AMG-la-wheels 5-holes (с 01.10.1994)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
772 amg styling package - front spoiler, side skirts and rear apron (с 02.01.1992)
774 Shell modification for AMG-wheels
807 Change of year of model, last figure shows new model year
810 loudspeaker, sound package
sound package (bose) (с 01.12.1986)
819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
875 heated screen wash system (с 01.02.1988)
windshield washer heated (W201)
910 14V/65A alternator
alternator with increased capacity (с 01.11.1990)
956 equipment package sport (с 01.11.1991)
957 AMG technology package (с 01.01.1992)
extension tube on the roof, front left
980 vehicle registration book
vehicle registration book and general operating permit no. on type plate for export vehicles (с 01.08.1980)
No kävin kattoon autoa ja se tais olla kolari auto perkele...
Penkit ei ollu nahkaa vaan normaalia kangasta, ovienpanelit oli puuta vaikka kaikkialla muuala oli sitä harmaa-musta ruutukuviota, oikea takalokari oli maalattu uuestaan ja työ tehty huonosti(tarkasti katottuna pikku palloja maalinalla 1/6 osaa koko helmasta, samanen pelli e iistunu hyvin puskurinkanssa ja puskurin ja tämän pellin välistä näky tosi pahhaa ruostetta, oikeassa lokasuojassa luki sport(eihän amgeessä näin pitäs olla?), ei ollu sähköpenkkejä eessä, vaihekepin nuppi ja ratti pahasti kulunu,... ja nämä kaikki vain nopeala silmäykselä.
Auto ei toelakkaan ollu mitä myyjä lupasi ja ei muka tietäny näistä jutuista ennenkö näytimä, JA PASKAT. Ei auta ko ettiä toista. Kävästiin kattomassa liikkeessä yhtä clk 320:stä. oli muuten helmi, mutta veri vetää tuohon amgeehen.
Myyjä tais olla joku lars-göran niva. Tämä ei ole haukkuma viesti vaan sanon mitä mieltä olen kysyisestä henkilöstä Ei voi suositella ei. No onneksi ei saatiin kuitekki muuta kampetta mukaan inin ei ollu tyhjä reissu.
Kaveri tiputti hintaa myynti-ilmotuksessa lähemmäksi sitä mitä se siittä tahto, mutta se on silti tuplasti liikaa tuosta! Tämä siis vain minun näkemys.
Jos se on tämä Bodenin auto niin tuo myyjä on firaabelitrokari. Äidin mies on entinen Bodenlainen ja samalla alalla... tunnettu mies tää Lars. Kova yrittämään mutta tulos ei ole mikään paras.
Juurikin sama auto ja mies. Ruostetta piti olla tosi tosi tosi tosi vähän yhessä paikassa, niin sano mulle. Sukulainen soitti ko se puhhuu parempaa ruottia niin sille sano että ei ole yhtään ruostetta.