Vaihdoin tuossa w123:een taakse kallistuksenvakaajan niveltangot eli "koiranluut". Toinen niistä meinasi ollakin kova luu purtavaksi. Katksesi nimittäin se kierreosa poikki tukivarren puoleisesta päästä. Hitsasin migillä n+1 kertaa mutterin kiinni siihen pultinpätkään ja irtosihan se lopulta. Toisen puolen luun vaihto onnistui sitten kuten pitääkin. Laitoin kierteisiin terva spraytä, josko irtoaisi seuraavassa vaihdossa helpommin. No, eipä kolise enää montuissa yhtään.
Ihan aito tervakin on loistavaa noihin kierteisiin. Itse tervaan kaikki pultit ennenkuin laitan kiinni, saa sitten joskus aukikin. Myös pyörän pultit.
Sen olen oppinut että mitään mersun alustan pultteja on turha kokeilla irti ilman kaasupillillä lämmitystä. (paitsi tietysti niitä jotka on jo itsellä ollut kerran auki, koska ne on tervattu) Asian huono puoli on se että itse tervaamia ei sitten juurikaan tarvi ihan heti availla, koska korjattu mikä korjattu