Viton huoltovalot
Viton huoltovalot
Notta miten nollataan Viton (tai V-sarjalaisen) huoltomuistutus??
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Löysin ohjeen jonka mukaan ASSYST nollataan seuraavasti:
- virta-avain asentoon 2
- 2 lyhyttä painallusta "km" napista
- virta-avain asentoon 0
- "km" nappi pohjaan
- virta-avain asentoon 2
- näyttöön pitäisi tulla edellinen huoltokm
- 10s kuluttua äänimerkki ja näyttöön pitäisi vaihtua uusi huoltokm
Mutta ei vieläkään onnistu. Kun virta-avain on uudestaan asennossa 2 noin 5s kuluttua tulee vanha huoltokm näyttöön ja senjälkeen ei tapahdu mitään.
Eikö kukaan voi auttaa????
- virta-avain asentoon 2
- 2 lyhyttä painallusta "km" napista
- virta-avain asentoon 0
- "km" nappi pohjaan
- virta-avain asentoon 2
- näyttöön pitäisi tulla edellinen huoltokm
- 10s kuluttua äänimerkki ja näyttöön pitäisi vaihtua uusi huoltokm
Mutta ei vieläkään onnistu. Kun virta-avain on uudestaan asennossa 2 noin 5s kuluttua tulee vanha huoltokm näyttöön ja senjälkeen ei tapahdu mitään.
Eikö kukaan voi auttaa????
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
viton korjaus
tökkää poltin iri ei enää temppuile
Nyt onnistui.
Liukuoven keskuslukon solenoidi oli rikki ja kompuutteri kuvitteli että ovi on auki. Solenoidin vaihdon jälkeen nollaus onnistui ohjeen mukaan.
Minkähän takia huoltovalon nollaus yleensäkään ei onnistu ovi auki???
Liukuoven keskuslukon solenoidi oli rikki ja kompuutteri kuvitteli että ovi on auki. Solenoidin vaihdon jälkeen nollaus onnistui ohjeen mukaan.
Minkähän takia huoltovalon nollaus yleensäkään ei onnistu ovi auki???
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
ovi
kun tietsikka luulee ,että olet purkamassa lastia ei silloin huolleta 
