neuvoja, kiitos ja vinkkejä tarvitaan
c202 -96 diesel farkku 2,2 kone. mistä johtuu nykiminen varsinkin 5 ja 4 vaihteellä jos yrittää ajaa "pintakaasulla" asia korjaantuu painamalla lisää kakkua, tai vaihtamalla pienempään 1,2,3 vaihteela asiaa ei esinny. kaikki suodattimet on vaihdettu . muuten käy ja toimii kulutus n.6,0/100 km suurin osa matka-ajoa. huiput navigaattorin mukaan 163/h oma mittari näytti 167/h
tosin 2-tien suora loppui kesken. silloin kone ei nykinyt ollenkaan
vinkkejä tarvitaan
vinkkejä tarvitaan
Mitä uudempi pirssi,sen vähemmän voi tehdä ite
ensin -84 w201 2,0 dsl ajoin n. 300000 (02-05)
sit -87 w201 2,5 dsl ajoin n.220000 (05-08)
nyt -96 w202 2,2 dsl farkku (08-----
ensin -84 w201 2,0 dsl ajoin n. 300000 (02-05)
sit -87 w201 2,5 dsl ajoin n.220000 (05-08)
nyt -96 w202 2,2 dsl farkku (08-----
kylmänä käynnistyy ok, enempi kuumana vähän pidempi vieteri.
meinasitko ilmavaivoilla polttoainejärjestelmää, vai jotain muuta?
meinasitko ilmavaivoilla polttoainejärjestelmää, vai jotain muuta?
Mitä uudempi pirssi,sen vähemmän voi tehdä ite
ensin -84 w201 2,0 dsl ajoin n. 300000 (02-05)
sit -87 w201 2,5 dsl ajoin n.220000 (05-08)
nyt -96 w202 2,2 dsl farkku (08-----
ensin -84 w201 2,0 dsl ajoin n. 300000 (02-05)
sit -87 w201 2,5 dsl ajoin n.220000 (05-08)
nyt -96 w202 2,2 dsl farkku (08-----
Sitä nimen omaan. Nykii ja pätkii, jos polttoaineputkiin pääsee ilmaa.
Se kyllä näkyy niistä pa-suodattimelta tulevista kirkkaista letkuista, jos siellä ilmaa juoksee. Ellei sitten vuoto ole siinä viimeisessä liitoksessa pumpun kyljessä.
Vaan ilmavuoto yleensä ilmenee ensin kylmänä käynnistäessä.
Se kyllä näkyy niistä pa-suodattimelta tulevista kirkkaista letkuista, jos siellä ilmaa juoksee. Ellei sitten vuoto ole siinä viimeisessä liitoksessa pumpun kyljessä.
Vaan ilmavuoto yleensä ilmenee ensin kylmänä käynnistäessä.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.