Käykö 124 vanteet väyryseen?
Käykö 124 vanteet väyryseen?
Olis tuollaiset w124 vanteet tiedossa mut käykö nuo keskireiän ja offsetin puolesta 98 väyryseen?
Matkaa on hiukan liian paljon kokeilemaan
Kiitos jos tiedätte
Matkaa on hiukan liian paljon kokeilemaan
Kiitos jos tiedätte
Kyllä käy, ET:t on koklailla samat ja keskireikä on sama. Ainoa suurempi kysymysmerkki jarrusatuloiden kiinniottaminen vanteeseen, jos kyseessä on joku tarvikevanne...
Viimeksi muokannut Tarmo, Ti 01.04.2008 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alut yleensä käy paitsi näihin isompikoneisiin niinkuin omani on niin ei käynyt entisessä 124:ssäni olleet 16" alut mutta kaverin 220CDi väykkyyn ne kävi.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Re: Käykö 124 vanteet väyryseen?
[quote="rado"]Olis tuollaiset w124 vanteet tiedossa mut käykö nuo keskireiän ja offsetin puolesta 98 väyryseen?
Matkaa on hiukan liian paljon kokeilemaan
Kiitos jos tiedätte [/quote
Ostin W 124 ,16 tuumaset alut ja nyt ne mulla väykyssä alla. Ei muuta kun alle vaan!!
Matkaa on hiukan liian paljon kokeilemaan
Kiitos jos tiedätte [/quote
Ostin W 124 ,16 tuumaset alut ja nyt ne mulla väykyssä alla. Ei muuta kun alle vaan!!
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Pulteissa eroa
Heip!
Ainakin sellainen ero noiden väykän ja 124:n välillä on, että väykässä on paksummat pultit. Jos vanteissa on pienet pultinreiät, niin ei mahu...
Toisinpäin luonnollisesti käy, kunhan etsii sopivan mittaiset pultit (124:ssa takana tarkkaa, jottei lähde seisontajarrukengät litomaan).
Ainakin sellainen ero noiden väykän ja 124:n välillä on, että väykässä on paksummat pultit. Jos vanteissa on pienet pultinreiät, niin ei mahu...
Toisinpäin luonnollisesti käy, kunhan etsii sopivan mittaiset pultit (124:ssa takana tarkkaa, jottei lähde seisontajarrukengät litomaan).
Terveisin
Tero
Tero
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Katso täältä
http://www.nettivanne.fi/content.php?page=93
lötyy molemmat autot
lötyy molemmat autot
w 108 -68 280s
w 123 -76 230
w 210 -96 220d
w 126 -83 280 se
c 219 -06 350
w 123 -76 230
w 210 -96 220d
w 126 -83 280 se
c 219 -06 350
Re: Pulteissa eroa
Tä? Siis eripaksuiset pultitko, no ei varmasti ole. Ihan sama kierre ja sama paksuus on molemmissa. Pituudessa ja kartiossa voi olla eroja.dieselflosse kirjoitti:Heip!
Ainakin sellainen ero noiden väykän ja 124:n välillä on, että väykässä on paksummat pultit. Jos vanteissa on pienet pultinreiät, niin ei mahu...
Toisinpäin luonnollisesti käy, kunhan etsii sopivan mittaiset pultit (124:ssa takana tarkkaa, jottei lähde seisontajarrukengät litomaan).
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Pulteissa eroa
Korjataan sitten vähän. Paksummat taitaa olla vasta w211:ssa.juhape kirjoitti:
Tä? Siis eripaksuiset pultitko, no ei varmasti ole. Ihan sama kierre ja sama paksuus on molemmissa. Pituudessa ja kartiossa voi olla eroja.
Näin minulle on kerrottu...
Terveisin
Tero
Tero
Re: Pulteissa eroa
No näin se menee. M12 vanhemmissa ja M14 sitten W211:sessa.dieselflosse kirjoitti:
Korjataan sitten vähän. Paksummat taitaa olla vasta w211:ssa.
Näin minulle on kerrottu...