Kylmällä koneella lähdettäessä auto toimii hyvin, kun koneenlämmöt on normaalit ,alkaa kone yksiä jokaisen kaasunpainnalluksen yhteydessä eli kiihdyttäessä.
Ohitus tilanteessa käy kolmella pytyllä tasakaasulla neljällä.
Tulpat vaihdettu toimi päivän
Puola kokeiltu ei vaikutusta
Tulpanhattu vaihdettu toimi 300 km,kunnes pesin koneen ja vettä meni tulppiin alkoi taas rykii
Olisiko jotakin mittaus arvoja mitä voisi kotikonsteilla tutkia
c 180 1.8 bensa vm 97
W202 Nykii Paukkuu käy kolmellapytyllä
Massamittari vaihdettu sekä pesty, lamda kunnossa päästömittauksen tulos hyvä,
sähköissä se vika piilee mutta missä.
Äsken ajoin kaupungilla ja arvaas mitä ei poksunut kertaakaan.
Olisiko paikat kuivuneet eilisestä, ruiskuttelin kosteuden poistajaa eilen joka paikkaan, tosin eilen poksahteli kuin papattimatto
sähköissä se vika piilee mutta missä.
Äsken ajoin kaupungilla ja arvaas mitä ei poksunut kertaakaan.
Olisiko paikat kuivuneet eilisestä, ruiskuttelin kosteuden poistajaa eilen joka paikkaan, tosin eilen poksahteli kuin papattimatto
Omassa oli samaa vikaa toissa kesänä, nyki aikansa ja sitten loppui. Syy oli siis se että pesin moottorin. Pahat takapotkut voi särkeä katin. Ongelmista viisastuneena en pese enää konetta.... ainakaan sytytyslaitteiden läheltä. Saa sen lohkon muutenkin puhtaaksi. Tällaisen neuvon antoi minulle kokenut autonasentajakin että monet ongelmat johtuu veden lotraamisesta konehuoneessa....kannattaa välttää...
MB C180 vm -95
Tuppaa tuo sähkö olemaan sellainen ettei tykkää kosteudesta. Keksii omat kulkuväylänsä kosteita pintoja pitkin. Sitten kun on kerran reittinsä tehnyt niin on jäänyt purkauskanava kuivaankin pintaan ja purkautuu sitten sitä pitkin. Voi osua vääriin paikkoihin ja rikkoa muita laitteita. Ehdottaisin sytytyspuolen piuhojen uusimista ja laatutavaralla ????.
Nää uudet autot on sellaisia ettei niitä kannata kastella normaalin vanhanmallin konepesun tavalla. Jos pesee niin tulee suojata sähköpuoli kunnolla ja sittenkin roiskia vettä mahdollisimman vähän. Lisäksi tulisi konehuoneen antaa kuivua kunnolla ennen käynnistämistä ja avittaa kuivumista puhaltamalla paineilmaa liitoksiin.
Nää uudet autot on sellaisia ettei niitä kannata kastella normaalin vanhanmallin konepesun tavalla. Jos pesee niin tulee suojata sähköpuoli kunnolla ja sittenkin roiskia vettä mahdollisimman vähän. Lisäksi tulisi konehuoneen antaa kuivua kunnolla ennen käynnistämistä ja avittaa kuivumista puhaltamalla paineilmaa liitoksiin.
Yli 25 vuotta mersuilua