Tyhjäkäynnillä menee alle yhden, kaasua painettaessa nousee hitaasti kolmoseen. Tosin kaasua pitää painaa reippaast, että nousisi kolmoseen.
öljyä riittävästi, öljynä 10w 40, pitäisikö valita toinen öljy kenties, vai onko kyse isommasta viasta?
Alhaiset öljynpaineet w124 2.0 automatic -89
Sehän siinä on tärkeintä että ne paineet nousee heti kun painaa sitä kaasua.
Mersuhan lupaa että voitelu riittä tyhjäkäynnillä vielä 0,3 kilossa ja täyret paineet pitäs löytyä kun kiekkoja 3000 rpm.
Minkä merkkiset öljyt sulla on?
Mulla paineet tyhjäkäynnillä luokkaa 0,6-0,7 mutta nousee kyllä het kun painaa kaasua
Mersuhan lupaa että voitelu riittä tyhjäkäynnillä vielä 0,3 kilossa ja täyret paineet pitäs löytyä kun kiekkoja 3000 rpm.
Minkä merkkiset öljyt sulla on?
Mulla paineet tyhjäkäynnillä luokkaa 0,6-0,7 mutta nousee kyllä het kun painaa kaasua
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Et ei olis öljypumpun paineventtiilin kara juuttunu osittain auki. Isä ukon 123:ssa tuli tuommonen vika aikoinaan...
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"