Jarruongelma
Jarruongelma
Sattuisiko täällä porukka tietämään mikä mahtaa olla jarruissani ongelma kun jarrupoljinta pitää painaa melkeen lattiaan asti ennenkuin ottaa...sitten kun alkaa ottamaan niin pysähtyy hyvin. Poljin ottaa ylempänä kun sitä painaa pari kertaa eli ts. pumppaa. Katoin järrunesteen ja täynnä näyttäisi säiliö olevan. Autona on w124 250dt.
M-B 250dt ic-89
Jos olet vaihelu jarruosia tai kytkinhärdellejä(eikös se näissä kytkinnesteet ole jarrunesteittenkanssa samat?) niin ilmominen eessä.
Nii tai mites on jarrujen kunto muuten, eli koska uusittu tavaraa. Nii ja sano ihmeessä että ilmenikö vika kerrala vai pikkuhiljaa pahentunu.
Nii tai mites on jarrujen kunto muuten, eli koska uusittu tavaraa. Nii ja sano ihmeessä että ilmenikö vika kerrala vai pikkuhiljaa pahentunu.
Pienempi vika, isompi leka.
Re: Jarruongelma
Olikos se sitten aivan täynnä, korkin kaulusta myöten. Ei riitä että on siihen säiliön merkkiin asti, ei mene siihen takaosastoon muuten se jarruneste. Eli katoppa lampun kanssa säiliön läpi onko takaossakin nesteet.Hene89 kirjoitti: Katoin järrunesteen ja täynnä näyttäisi säiliö olevan. Autona on w124 250dt.
Re: Jarruongelma
Merkissä asti näytti olevan kun tarkistin ja en sen enempää katellut...vois tarkistaa uudelleen ja vähän lisätäjuhaoh kirjoitti:Olikos se sitten aivan täynnä, korkin kaulusta myöten. Ei riitä että on siihen säiliön merkkiin asti, ei mene siihen takaosastoon muuten se jarruneste. Eli katoppa lampun kanssa säiliön läpi onko takaossakin nesteet.Hene89 kirjoitti: Katoin järrunesteen ja täynnä näyttäisi säiliö olevan. Autona on w124 250dt.

M-B 250dt ic-89
Juu on se vähän semmoinen...voisiko tuonne yhtäkkiä päästä ilmaa jos nestettä ei ole kulunut?Nikomb kirjoitti:onko nestettä kulunut jarruneste säiliöstä?
jarruissa voi olla myös ilmaa?
ilmaus on ainakin suht nopea ja helppo tehtävä että kannattaa ainakin kokeilla ensin kun mitään isompaa alkaa tekemään?
Onko poljon semmoinen kumimainen painettaesssa?
M-B 250dt ic-89
Näissä korjaushommissa on aina parasta muistaa että kaikki on mahollista ja mahoton jopa toennäköstä.
Niin ilma mennee pienemmästä reiästä kuin jarruneste, ja jos reikä on semmosessa paikassa että siihe ei painetta pääse tulleen ja jarruneste ei pääse siittä juurikaan läpi niin saattaa tulos olla tämä.
Niin ilma mennee pienemmästä reiästä kuin jarruneste, ja jos reikä on semmosessa paikassa että siihe ei painetta pääse tulleen ja jarruneste ei pääse siittä juurikaan läpi niin saattaa tulos olla tämä.
Pienempi vika, isompi leka.
Nyt löytyi vika...oli takajarrusylinterin mäntä juminut täysin jonka ansiosta söi toisen palan metallille...rasvasin paikat ja uusin tiivisteen ym niin tuli hyvä...samalla vaihtui myös palat kummallekkin puolelle ja oikealle tuli kokonaan uusi sylinteri kun katkesi ilmausruuvi kun oli piikkusen ruosteessa 

M-B 250dt ic-89