S124 vikaa tasonsäätö venttiilissä? KORJATTU!!
S124 vikaa tasonsäätö venttiilissä? KORJATTU!!
Eli perä on korkealla ja kova sekä pomppii kuopissa, joka viittais paineakku vikaan, mutta tasonsäätö ei toimi edes siitä tangosta käsin liikuttaessa eikä hydr. säiliön paluuletkuista tule mitään.
Niin voisko vika olla siinä säätöventtiilissä?
Onko kellään ollu samanlaista vikaa? (En löytänyt haulla)
Niin voisko vika olla siinä säätöventtiilissä?
Onko kellään ollu samanlaista vikaa? (En löytänyt haulla)
Viimeksi muokannut ToniK, La 08.03.2008 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 331
- Liittynyt: La 26.03.2005 20:40
- Paikkakunta: Alastaro
on siis ilmeisesti yläasennossa jos on korkealla ja jäykkä, itsellä ei kans alkuun reagoinut mitenkään vaikka säätötanko oli irti ja käytin venttiiliä käsin päästä päähän, sitten toisella kertaa kun pidin venttiiliä ylöspäin käännettynä, niin alkoi nostaa perää ja nosti todella korkealle ja oli melkoisen jäykkä kans, kun venttiilin päästi alas, niin perä laski alkuasentoon ja oli taas pehmeä..et olisko ollut kans joku tukos kun säätö ei aluks reagoinut mitenkään..
W211 E55amg -03
W639 122cdi -14
W639 110cdi -13 ex
s203 220cdi -06 ex
w639 120cdi -08 ex
S211 280cdi -07 ex
w639 111cdi -07 ex
w124 260e -88 ex
w639 115cdi -07 ex
s211 320cdi -04 ex
c124 300 ce-24 -90 ex
w210 220d -96 ex
w168 170 cdi -98 ex
s124 300D A -86 ex
s124 300TDT A -90 ex
w201 2.6E -91 ex
w124 250d -85 tuning ex
w202 220 sport -94 ex
w124 300cea 12v ex
w168 160 -00 ex
w202 180 esprit -95
W639 122cdi -14
W639 110cdi -13 ex
s203 220cdi -06 ex
w639 120cdi -08 ex
S211 280cdi -07 ex
w639 111cdi -07 ex
w124 260e -88 ex
w639 115cdi -07 ex
s211 320cdi -04 ex
c124 300 ce-24 -90 ex
w210 220d -96 ex
w168 170 cdi -98 ex
s124 300D A -86 ex
s124 300TDT A -90 ex
w201 2.6E -91 ex
w124 250d -85 tuning ex
w202 220 sport -94 ex
w124 300cea 12v ex
w168 160 -00 ex
w202 180 esprit -95
pethrillä voisi olla, kyseleppäs sieltä. Ainakin on purussa yksi farmari.ToniK kirjoitti:Ei kellään sattuis olemaan tuommosta venttiiliä myytäväksi asti?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Tuleeko pumpun painelinjasta öljyä?
Voi se pummpu olla katkikin, mutta meikäläisen koslassa ei pumppu ole joskus pystynyt imemään tarpeellista määrää öljyä. Asiaan voi korjata yksinkertaisesti avaamalla painelinjan pultin pumpun päältä, jolloin ilma poistuu nopeasti järjestelmästä.
Mutta ensimmäiseksi pitäisi todeta paine pumpun jälkeen.
Voi se pummpu olla katkikin, mutta meikäläisen koslassa ei pumppu ole joskus pystynyt imemään tarpeellista määrää öljyä. Asiaan voi korjata yksinkertaisesti avaamalla painelinjan pultin pumpun päältä, jolloin ilma poistuu nopeasti järjestelmästä.
Mutta ensimmäiseksi pitäisi todeta paine pumpun jälkeen.
vika korjattu.. Sain vihdoin aikaseksi käyttää pumpun palasina ja sieltähän se syyllinen löytyikin, oli sokkatappi katkennut akselin ja epäkeskon välistä. Eihän se toimi ko epäkesko ei pyöri.
uus sokka paikalleen ja pumppu läjään, ilmauksen jälkeen pelitti niin makeasti. saa nähä kuinka kauan kestää tällä kertaa..
kiitos kaikille neuvoja antaneille.
uus sokka paikalleen ja pumppu läjään, ilmauksen jälkeen pelitti niin makeasti. saa nähä kuinka kauan kestää tällä kertaa..
kiitos kaikille neuvoja antaneille.
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.