Elikkäs auto on 200d vuodelta 1990 ja nyt on ruvennut ilmenemään sellaista ongelmaa että kun auto on ajettu "lämpimäksi" niin esim. 4 vaihteella ajettaessa vaikka 80km/h linttaa kaasun pohjaan niin kierrokset kyllä nousee mutta veto loppuu siihen...Kun sitten kaasun päästää ylös niin hetken kuluttua tuntuu ihan selvästi että veto tulee takaisin ja kaikki on ok siihen kunnes taas painaa kaasua...
Eli onko kytkin finaalissa vai joku muu ongelma?
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Kyllä siellä pitoa on ihan riittämiin ja ei se ainakaan meikäläisen nokkaan haise...Liekkö vika sitten kuskin nokassa..
No mutta tänään lähtee sitten uusi kytkinpaketti tilaukseen.