w124 e34 AMG tietoutta/kuvia kaivataan
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
w124 e34 AMG tietoutta/kuvia kaivataan
Pitipä sitä tännekin rekisteröityä, kun tuli tuollainen harrastepeli hankittua.
Eli perheeseen tuli tänään tuollainen otsikon mukainen harvinaisuus. Yritin hakua ja googlea, mutta en löytänyt autosta kovinkaan paljoa tietoa. Nyt olisikin kuvat ja lisätieto tuosta autosta enemmän kuin tervetullutta!
Mitkä ovat erot verrattuna perus Cabrioon? Ainakin puskurit, leveämmät kaaret ja motin muutokset. Entä sisustan erot?
Kaikki tieto on tervetullutta, koska tuo auto on lievä projekti ja tarkoitus olisi haalia kasaan osat, jotka siinä on alunperin olleet. Eniten vinkkejä kaivataan tuon sisustan osalta. Eli mitkä penkit, ratti, vaihdekepin nuppi yms. Löytyykö samanlaisia nahkapenkkejä esim. tuosta normi-cabriosta? Entä perus 300ce:stä? Vai onko CE:n ja Cabrion penkit erillaiset?
Mistä kannattaa etsiä osia (esim. tuo sisusta, rätti + katon mekanismit jne.)?
PS. Jos jollakin löytyy tuollainen auto (siis AMG-versio), niin jos olisi mahdollista, niin voisin tulla joskus katsomaan/kuvaamaan autoa, niin selviäisi mitä osia itseltäni puuttuu.
Eli perheeseen tuli tänään tuollainen otsikon mukainen harvinaisuus. Yritin hakua ja googlea, mutta en löytänyt autosta kovinkaan paljoa tietoa. Nyt olisikin kuvat ja lisätieto tuosta autosta enemmän kuin tervetullutta!
Mitkä ovat erot verrattuna perus Cabrioon? Ainakin puskurit, leveämmät kaaret ja motin muutokset. Entä sisustan erot?
Kaikki tieto on tervetullutta, koska tuo auto on lievä projekti ja tarkoitus olisi haalia kasaan osat, jotka siinä on alunperin olleet. Eniten vinkkejä kaivataan tuon sisustan osalta. Eli mitkä penkit, ratti, vaihdekepin nuppi yms. Löytyykö samanlaisia nahkapenkkejä esim. tuosta normi-cabriosta? Entä perus 300ce:stä? Vai onko CE:n ja Cabrion penkit erillaiset?
Mistä kannattaa etsiä osia (esim. tuo sisusta, rätti + katon mekanismit jne.)?
PS. Jos jollakin löytyy tuollainen auto (siis AMG-versio), niin jos olisi mahdollista, niin voisin tulla joskus katsomaan/kuvaamaan autoa, niin selviäisi mitä osia itseltäni puuttuu.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Ilmeisesti kyseessä cupee? Sedania ei ole ilmeisesti valmistettu avomallina..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/988612/
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/996402/
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/988477/
Ei noissa avoissa mitään eroa ole kuin alusta, moottorissa hivenen enemmän potkua, korisarja.. Sisustaan on sitten lisävarusteena saanu erikoisempia penkkejä sun muuta..
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/988612/
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/996402/
http://www.rakuten.co.jp/garagecurrent/988427/988477/
Ei noissa avoissa mitään eroa ole kuin alusta, moottorissa hivenen enemmän potkua, korisarja.. Sisustaan on sitten lisävarusteena saanu erikoisempia penkkejä sun muuta..
220.128 Black Mirror
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Coupehan tuo on. Tällainen auto on kyseessä:
http://www.supercars.net/garages/marcusmv3/52v2.html
Noissa edellä olevissa autoissa on tuollainen integroitu takaspoileri, jota tuossa meidän avossa ei ole. Myös konehuoneessa on vähän eroja. Onko tuota autoa valmistettu sitten usealla eri koriversiolla (coupe, sedan, avo-coupe)? Tuota avoa ilmeisesti on ainoastaan tuo 51kpl.
Saisko jostain selville, että millä penkeillä/muilla varusteilla tuo meidän auto on lähtenyt Mersun tehtaalta? Tietäis vaan, että minkälaisia penkkejä siihen alkaisi etsimään. Onko alustassa mitä eroja? Onko jarrut samat kuin perus-Cabriossa? Takajarrut pitäisi vaan uusia, joten täytyisi tietää, että mitä tavaraa sinne alkaa etsiä.
http://www.supercars.net/garages/marcusmv3/52v2.html
Noissa edellä olevissa autoissa on tuollainen integroitu takaspoileri, jota tuossa meidän avossa ei ole. Myös konehuoneessa on vähän eroja. Onko tuota autoa valmistettu sitten usealla eri koriversiolla (coupe, sedan, avo-coupe)? Tuota avoa ilmeisesti on ainoastaan tuo 51kpl.
Saisko jostain selville, että millä penkeillä/muilla varusteilla tuo meidän auto on lähtenyt Mersun tehtaalta? Tietäis vaan, että minkälaisia penkkejä siihen alkaisi etsimään. Onko alustassa mitä eroja? Onko jarrut samat kuin perus-Cabriossa? Takajarrut pitäisi vaan uusia, joten täytyisi tietää, että mitä tavaraa sinne alkaa etsiä.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa foorumille!
Öö... varsinaista mallia E 34 AMG ei mielestäni ole ollut saatavana tuohon aikaan. Vastaavalla tyyppiemrkinnällä "oikea" MB-malli oli E 36 AMG (9/93-6/97). Tämä oli myös ensimmäisiä AMG-Mercedeksen tekemiä malleja (MB osti AMG:stä osake-enemmistän v. 1991). Mitä vuosimallia autosi on?
Tätä ennen AMG viritti M103- ja M104-moottoreista tehokkaampia versioita, mm. iskutilavuudeltaan ainakin 3,2- ja 3,4-litraisiksi. Mm. 300 CE 3.4 oli kuitenkin tehtaan tunnustama malli, sille oli omat huolto-ohjeet organisaatiossa ym. Mielenkiintoista aikaa.
Tsekkaa tosiaan autosi tiedot Kryptoniten linkistä. Selvitellään sitten lisää.
P.S. Suomen M-B Klubin hallussa on 3,4-ltr. AMG-mallien "Service Informationit" joissa selvitetään poikkeavuuksia normaali 300 CE:hen.
Öö... varsinaista mallia E 34 AMG ei mielestäni ole ollut saatavana tuohon aikaan. Vastaavalla tyyppiemrkinnällä "oikea" MB-malli oli E 36 AMG (9/93-6/97). Tämä oli myös ensimmäisiä AMG-Mercedeksen tekemiä malleja (MB osti AMG:stä osake-enemmistän v. 1991). Mitä vuosimallia autosi on?
Tätä ennen AMG viritti M103- ja M104-moottoreista tehokkaampia versioita, mm. iskutilavuudeltaan ainakin 3,2- ja 3,4-litraisiksi. Mm. 300 CE 3.4 oli kuitenkin tehtaan tunnustama malli, sille oli omat huolto-ohjeet organisaatiossa ym. Mielenkiintoista aikaa.
Tsekkaa tosiaan autosi tiedot Kryptoniten linkistä. Selvitellään sitten lisää.
P.S. Suomen M-B Klubin hallussa on 3,4-ltr. AMG-mallien "Service Informationit" joissa selvitetään poikkeavuuksia normaali 300 CE:hen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Onko PabloNeruda autossasi just tällaiset levitykset?sama takaa
Jos on, niin meleko harvinainen Wide Body versio
Mutta saanko udella että mitä siitä puuttuu, ja ennenkaikkea mitä sille on tapahtunut jos sisustakin puuttuu 
Jos on, niin meleko harvinainen Wide Body versio


-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Perkele että on melko pullee takasten kohalta koko pirssipiippu kirjoitti:Onko PabloNeruda autossasi just tällaiset levitykset?sama takaa
Jos on, niin meleko harvinainen Wide Body versioMutta saanko udella että mitä siitä puuttuu, ja ennenkaikkea mitä sille on tapahtunut jos sisustakin puuttuu


C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Jep, lähentelee jo viissatasta
Mutta olihan mulla linkkikin, mitäs näitä piilottelemaan
http://www.mercedes-damien.com/historiq ... 20w201.htm Toivottavasti tuolta saa kaivettua edes jotain tietoa
ja koitan kaivella kätköjä koska pitäis olla lisääkin noita "aihe" linkkejä

Mutta olihan mulla linkkikin, mitäs näitä piilottelemaan


ja koitan kaivella kätköjä koska pitäis olla lisääkin noita "aihe" linkkejä

-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Niin en tuosta autosta vielä ihan tarkkaan tiedä edes tuota vuosimallia
Levitykset ei ole tuota luokkaa mitä tuossa kuvassa on, mutta on siinä jonkin verran levitystä. Kuvia otin kameralle, mutta datakaapeli on 200km päässä, joten en niitä nyt tänne saa.
Itsestäni tuo kaikkein pulleimmilla lokareilla oleva auto näyttää vähän tältä:
http://www.supercars.net/cars/1246.html
Mutta tämän linkin auto vastaisi eniten ulkonäöllisesti sitä autoa mikä meille on tulossa:
http://www.supercars.net/garages/marcusmv3/52v2.html
Auto on palanut takapäästään ja sisusta on siinä samalla kärähtänyt osittain ja ilmeisesti edellinen omistaja on myynyt loput osat. Osiahan tuohon tarvisi mm. rätin ja koneiston (onko muuten sähköllä toimiva katto, koska en ole sitäkään päässyt tarkistamaan), takapuskurin, takavalot, sisustan jne.
Projektia on paljon, mutta pikkuhiljaa rakennetaan. Olisi ihan hyvä tietää, että mitä osia tuossa on ollut alunperin, jotta voisi rakentaa sen alkuperäiseksi. Esim. ratti ja vaihdekepin nuppikin on sen näköiset, että joku on ottanut ne itselleen johonkin Mersuun.

Itsestäni tuo kaikkein pulleimmilla lokareilla oleva auto näyttää vähän tältä:
http://www.supercars.net/cars/1246.html
Mutta tämän linkin auto vastaisi eniten ulkonäöllisesti sitä autoa mikä meille on tulossa:
http://www.supercars.net/garages/marcusmv3/52v2.html
Auto on palanut takapäästään ja sisusta on siinä samalla kärähtänyt osittain ja ilmeisesti edellinen omistaja on myynyt loput osat. Osiahan tuohon tarvisi mm. rätin ja koneiston (onko muuten sähköllä toimiva katto, koska en ole sitäkään päässyt tarkistamaan), takapuskurin, takavalot, sisustan jne.
Projektia on paljon, mutta pikkuhiljaa rakennetaan. Olisi ihan hyvä tietää, että mitä osia tuossa on ollut alunperin, jotta voisi rakentaa sen alkuperäiseksi. Esim. ratti ja vaihdekepin nuppikin on sen näköiset, että joku on ottanut ne itselleen johonkin Mersuun.
Katto toimii sähköllä juu..
Tiedätkö auton valmiste numeroa? jos tiedät niin saat kyllä selville todella tarkkaan mitä autossa on ollut ja on edelleen
Tiedätkö auton valmiste numeroa? jos tiedät niin saat kyllä selville todella tarkkaan mitä autossa on ollut ja on edelleen

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Mistä tuo valmistenumero löytyy. Runkonumero on tiedossa. Ja vuosimallin pitäisi olla -94, niin kuin tuossa laittamani linkin autossakin. Moottorin päällä oli kyltti, jossa oli tietoa tuosta koneesta. Siinä luki näin:Eicca_ kirjoitti:Katto toimii sähköllä juu..
Tiedätkö auton valmiste numeroa? jos tiedät niin saat kyllä selville todella tarkkaan mitä autossa on ollut ja on edelleen
AMG m104 e34 ja tehoksi ilmoitettiin 185kw ja väännöksi 315nm.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Sun tarttis löytää tuon mallinen, pitkä koodi. Alussa kolme taitaa olla aina nuo samat(?) kirjaimet. Koodi pitäisi kait löytyä mm. konepellin tuulihaan vieressä olevasta lätkästä (en sano sitä varmaksi, kun ei AMG ole tuttu)PabloNeruda kirjoitti:Mistä tuo valmistenumero löytyy. Runkonumero on tiedossa. Ja vuosimallin pitäisi olla -94, niin kuin tuossa laittamani linkin autossakin. Moottorin päällä oli kyltti, jossa oli tietoa tuosta koneesta. Siinä luki näin:Eicca_ kirjoitti:Katto toimii sähköllä juu..
Tiedätkö auton valmiste numeroa? jos tiedät niin saat kyllä selville todella tarkkaan mitä autossa on ollut ja on edelleen
AMG m104 e34 ja tehoksi ilmoitettiin 185kw ja väännöksi 315nm.
Tuossa malli siitä koodista:
WDB2100071B041230
Syötä oma koodisi tuonne:
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Sieltä selviää kaikenlaista

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Voi olla, että se on rakennettu 1994, mutta 300-24 -malleja tehtiin muistaakseni 9/92 saakka. Sen jälkeen tulivat nuo "modernimmat" 4-venttiiliset 3,2- ja 2,8-ltr.PabloNeruda kirjoitti:Joo löytyi tuo koodi ja testasin sitä jo tuonne sivulle. Autohan on tuon koodin perusteella perus 300-24v. Mersulta tilattu suht hyvillä varusteilla ja muokattu hiukan AMG:n toimesta. Tuo sivusto ei vaan kertonut vuosimallia tuolle autolle, mutta -94 tuon pitäisi olla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ht=e34+amg
Tuolla olikin keskustelua tuosta Coupe e34:sta. Ja tämä kohta varsinkin oli mielenkiintoinen:
Tuolla olikin keskustelua tuosta Coupe e34:sta. Ja tämä kohta varsinkin oli mielenkiintoinen:
Eli auto voi olla vanhempi kuin tuo -94, mutta onko sitten amg:n kautta tullut myyntiin -94.Kaveri kertoi että näitä coupeja oisi amg paja kun vielä silloin oli yksityinen firma ostanut 1992 noin 50-55 kpl suoraan mb tehtaalta ja sitten muuttaneet ne AMG tekn+varustelluiksi
Asiaa liipaten, mikä se on semmonen vika joka saa auton syttymään takaluukusta? (Poltteleva panttivanki
......no joo, huono
) Mutta oikeasti, yhdellä isolla suomalaisella purkaamolla ihmettelin useaa kymmentä uudenkarheaa autoa jotka kaikki syttyneet takaluukusta. Osa oli saanut pikku pusun takapäähän, mutta moni oli ihan kolhuton
Parivuotta taaksepäin näin ihan livenä W124 koppasen painavan ohi (odotin risteyksessä) kirjaimellisesti tuli pe*seessä
Oli sulanut apukuljettajan puoleinen takavalo jo pois ja lykkäsi reijän täydeltä lieskaa -> kuljettaja huomasi sattuneen ihan näköetäisyydellä ja pysäytti tiensivuun, jonne pysähtyi takana tuleva autokin ja sieltä heppu juoksi sammuttimen kanssa pelastamaan......



Parivuotta taaksepäin näin ihan livenä W124 koppasen painavan ohi (odotin risteyksessä) kirjaimellisesti tuli pe*seessä

-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Niin tiedäppä sitten palon syytä. Oikosulku, kateellinen naapuri jne. Auto on tosin tuollaisena meille tullut. Mitenkäs tuollaisen auton verotus? Tuo on tax-free, niin miten tuohon määräytyy verot? Onko heittää mitään suuntaa antavaa hintaa? Entä vaikuttaako veroon se, että auto on palanut ja siitä puuttuu osia melko paljon?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Tuo syttymis syy kiinnostaisi myös minua. (uteliaita kun ollaan
)
Ja toisekseen vaihtuuko siinä koko perä osa tulevassa rempassa vai meinaatko tuohon pakettiin rueta kasaamaan?
Tulen jäljiltä kun pellit on palanut läpeensä kaikilta pinnotteilta niin ruoste raiskaa melko perusteellisesti.
Että suojaamaan joutuu kyllä perusteellisesti.
Toinen taas mietityttää että miten se palo vaikuttaa loppujen lopuksi peltien kestoon eli rasituskestävyys yms.?

Ja toisekseen vaihtuuko siinä koko perä osa tulevassa rempassa vai meinaatko tuohon pakettiin rueta kasaamaan?
Tulen jäljiltä kun pellit on palanut läpeensä kaikilta pinnotteilta niin ruoste raiskaa melko perusteellisesti.
Että suojaamaan joutuu kyllä perusteellisesti.
Toinen taas mietityttää että miten se palo vaikuttaa loppujen lopuksi peltien kestoon eli rasituskestävyys yms.?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Kyllä se olisi tarkoitus tuohon pakettiin kasata. Projekti tulee olemaan enemmän tuon isän heiniä, mutta itse hoidan nämä nettikyselyt yms.Manu300cea24 kirjoitti:Tuo syttymis syy kiinnostaisi myös minua. (uteliaita kun ollaan)
Ja toisekseen vaihtuuko siinä koko perä osa tulevassa rempassa vai meinaatko tuohon pakettiin rueta kasaamaan?
Tulen jäljiltä kun pellit on palanut läpeensä kaikilta pinnotteilta niin ruoste raiskaa melko perusteellisesti.
Että suojaamaan joutuu kyllä perusteellisesti.
Toinen taas mietityttää että miten se palo vaikuttaa loppujen lopuksi peltien kestoon eli rasituskestävyys yms.?

Ensin puhdistetaan tuo pelti ja vedetään siihen kunnon suojamaali, ettei pääse enempää ruostumaan. Mahdollisuus on vetästä myös vaikka sinkki jos haluaa.
Näppärin tapa korjata olisi se, että saisi jostakin Cabrion, josta ottaisi osat tuohon, mutta silloin tulisi projektille vähän liikaa tuota hintaa. No kiire tuon auton kanssa ei ole, joten pikkuhiljaa kerätä osia kasaan. Hinta oli suht sopiva, joten tuo auto päätyi sen takia meille.
Oli aikasemmin puhetta niistä korin pullistuksista... ja nyt mitä kattelin niin kyllä tuo kori ihan vakio peltinen on samanlaiset kaaret kun normi 124:ssa
Mutta kyllä tosta silti ihan komian laitteen leipoo kun vaan jaksaa tehä 


M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Kuva ei kerro koko totuutta. Porukoilla on tuollainen perus 300ce ja on tuossa avossa leveämmät kaaret. Ei paljoa, mutta siltikin. Ei tietenkään ole verrattavissa tuohon wide bodyyn, mutta kuitenkin. No se nyt ei ole pääasia, vaan se, että saisi tietoa tuosta autosta. Lähinnä mitä siihen on AMG:n toimesta tehty jne. Nämäkään tiedot ei ole tietenkään pakollisia, mutta olisi kiva tietää tuon mallin historiasta.
Mulle sanottiin tullissa (ja näytettiin tekstiä), että pitää olla katsastuskunnossa ennenkuin pystyy tekemään verotusilmoituksen. Eikä alkaneet käsittelemään moottorivikaista autoa ennenkuin muutin kunttokohtaan kunnon normaaliksi. Kehtasivat vielä todeta ettei ole tarkoitus tuoda tänne romuja.PabloNeruda kirjoitti:. Mitenkäs tuollaisen auton verotus? Tuo on tax-free, niin miten tuohon määräytyy verot? Onko heittää mitään suuntaa antavaa hintaa? Entä vaikuttaako veroon se, että auto on palanut ja siitä puuttuu osia melko paljon?
Joten kannattaa selvittää verotus ennekuin alkaa kunnostamaan.
Tuo on varmasti täysin totta, nimittäin vehollakin on ohje W124koppasen kansiossa kaarien levittämisestä jos asennetaan AMG vannetta&alustaa......tiedä sitten montako ovat suomessa levittäneet, ei varmaan ole nuo sivut kauheasti hiirenkorville kuluneetPabloNeruda kirjoitti:Kuva ei kerro koko totuutta. Porukoilla on tuollainen perus 300ce ja on tuossa avossa leveämmät kaaret. Ei paljoa, mutta siltikin.


-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Joo laitoin vähän epäselvästi tuon oman viestini. Tiedossa on siis se, että pitää olla ajokunnossa auto ennen kuin siitä saa veropäätöksen. Mutta tuo palo ja osien (kuten nahkasisusta) puute vaikuttaa suoraan auton arvoon ja näin ollen EHKÄ veroon. Tuttu sanoi, että kannattaa ottaa kuvia auton vaurioista ja ottaa ne mukaan siinä vaiheessa, kun vie autoa ehjänä näytille. Tosin näin etukäteen kyselen vaan tuota mahdollista verrokkiautoa, että osaa vähän varautua tulevaan veroon. No tuo vero on ongelma vasta paljon myöhemmässä vaiheessa.
Kaarista/vanteista sen verran, että tyyppi jolta auto ostettiin sanoi, että nuo vanteet ovat huomattavasti pienemmällä et:llä kuin normaalissa versiossa. En oo vielä tarkastanut et-lukua. Olkoon mikä on, mutta luultavasti jotain suurella lipalla olevaa vannetta tuonne alle eksyy, kun auto valmistuu.
Onko muuten Coupessa (siis kovakattoisessa) ja Cabriossa samanlaiset takapenkit? Eli pystyykö swappaamaan sisustat keskenään? Jos löytyis joku sopiva nahkasisusta, niin voisi laittaa vaikka Coupesta, jos sopii.
Ja jos jollakin on tiedossa purku/kolari-Cabrio, josta voisi saada osia, niin ilmoittakaa ihmeessä. Voi olla vaan noiden osien, mitä tuosta puuttuu, saanti melko lailla kiven takana.
Kaarista/vanteista sen verran, että tyyppi jolta auto ostettiin sanoi, että nuo vanteet ovat huomattavasti pienemmällä et:llä kuin normaalissa versiossa. En oo vielä tarkastanut et-lukua. Olkoon mikä on, mutta luultavasti jotain suurella lipalla olevaa vannetta tuonne alle eksyy, kun auto valmistuu.
Onko muuten Coupessa (siis kovakattoisessa) ja Cabriossa samanlaiset takapenkit? Eli pystyykö swappaamaan sisustat keskenään? Jos löytyis joku sopiva nahkasisusta, niin voisi laittaa vaikka Coupesta, jos sopii.
Ja jos jollakin on tiedossa purku/kolari-Cabrio, josta voisi saada osia, niin ilmoittakaa ihmeessä. Voi olla vaan noiden osien, mitä tuosta puuttuu, saanti melko lailla kiven takana.
[quote="PabloNeruda"] Kuva ei kerro koko totuutta. Porukoilla on tuollainen perus 300ce ja on tuossa avossa leveämmät kaaret. Ei paljoa, mutta siltikin. Ei tietenkään ole verrattavissa tuohon wide bodyyn, mutta kuitenkin. [/quote]
No hitto näytti vaan ihan normi kaarilta, kun ei tuo etu lokari näytä edes 500:sen kaaren levyseltä eli on sitten aika matillinen levitys
Onko sisusta muuten palanut kuinka pahasti?
No hitto näytti vaan ihan normi kaarilta, kun ei tuo etu lokari näytä edes 500:sen kaaren levyseltä eli on sitten aika matillinen levitys

Onko sisusta muuten palanut kuinka pahasti?
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe 28.12.2007 17:56
- Paikkakunta: Tampere
Siis eihän ne nyt mitkään hitsatut lisäkaaret ole. Levitetty luultavasti tyyliin "vasara ja vastakappale". Tai sitten vaan mulle on puhuttu paskaa ja ne onkin vakiokaaret
Mutta ainakin vaikuttais leveämmiltä kuin vakiot. No olkoon miten on, kaaret nyt ei ole tärkein osa tätä autoa.
Purettukin tuota on jo jonkin verran ja perä näyttää tällä hetkellä tältä:
http://i13.photobucket.com/albums/a254/ ... 020598.jpg

Purettukin tuota on jo jonkin verran ja perä näyttää tällä hetkellä tältä:
http://i13.photobucket.com/albums/a254/ ... 020598.jpg
Takasivupahvit on kärähtänyt ja kuumuutta on ollut sen verran, että voi jotain pientä olla kojelaudassakin, koska häikäisysuojatkin oli kärähtänyt. En tiedä mitä tuosta on säästynyt sisustasta, mutta ainoat paikallaan olevat osat on kojelauta, penkkien välissä oleva konsoli ja ovipahvit.Onko sisusta muuten palanut kuinka pahasti?