Kylhää ne valskaa ihan luonnostaankin, muutenhan se öljy ei tulis sylinterien seinämille, jos ois liian tiukka, ja kitkakin ois melkonen... Öljy mielestäni osittain myös tiivistää sylinterin ja männän väliä, eli vähentää valskausta... Huomaahan sen, jos on oikein väljä moottori, niin paksumpaa öljyä vaan, niin pelaa vähän paremmin...
Tuossa pesuainemoottorissa on kyllä tällä hetkellä mielenkiintonen tilanne, kun on ajettu nyt noilla nykyisillä öljyillä reilu 6tkm, ja ovat vielä kullanruskeat...

Mielestäni edelliset öljyt mustuivat paljon nopeammin...

No, nyt on TB diamondit voitelemassa, sitä ennen AD:n jotain kohtalaisen halpaa, vaikka olikin ihan hyvän tuntuista öljyä. AD:ta ennen 2 kertaa Castrolia, se ei pysyny tiivisteiden sisäpuolella...

Sitä ennen aina Mobilia, jotain 1:sta tai vastaavaa, sillä pysyi öljyn pinta aina maksimissa. Ja tuntu oikeasti tehon lisäys, kun laittoi Teboilin öljyt sisään...
