W124 kytkinakseli ja pumpun tehonrajoitin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
TeNu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 17.01.2006 19:13
Paikkakunta: Tampere

W124 kytkinakseli ja pumpun tehonrajoitin

Viesti Kirjoittaja TeNu »

Onko pitkän ja lyhyen kytkinakselin ero ainoastaan silmälaakeriin tulevan "tapin" pituus?

On semmonen tilanne, että on varmaan lootassa lyhyt kytkinakseli kun se ei kunolla riitä silmälaakerille. Voiko laakerin ottaa jollain holkilla ulospäin jolloin akseli olisi kunolla laakerilla?

Korjauskirjan mukaan ruiskutuspumpussa on joku tehonrajoitin. Kuvan mukaan imusarjan paine säätää tehonrajoitinta jotenkin? Onko tarpeellinen laite? Jos letkun nyppää irti onko silloin rajoitus päällä vai pois? Kone on 300D turbo.
B180CDI
Vastaa Viestiin