Tossa päivällä oottelin hellua apteekista ja tuli taas huomattua tää reikä kojetaulussa, no nyt oli kameraki mukana ja kuvaa kehiin.
Elikkäs minkähän paikka tää on, reikä muovissa vaikuttaa tehastekoselta. Tosin sen alla olevassa "palkissa" on pikkusen repaleiset reunat, kotitekoiset?
Onkos tälle virallista selitystä, vai on tää jonku ählämin tekemä taksamittarin paikka
Siinä nyt on voinut olla mitä vaan, mutta ainakin kaiuttimien (etu, taka vai molemmat) valitsinnuppeja olen tuossa nähnyt. Typerä säädin, ei ole edes faderi vaan on-off -tyyppinen kytkin. Näin ainakin oli tuossa -85 250D:ssä, josta koko härpättimen revin irti ja kytkin johdot niin että toimii soittimen faderi. Tietysti paikka olisi looginen myös jollekin lisävalojen kytkimelle.
Eikös joissakin malleissa ollut tuossa tasonsäädön manuaalikytkin, ts. pystyi kabiinista säätämään persiin korkeutta? Sellainen tupakansytyttimen näköinen pyöreä vipu. Voin kyllä muistaa väärinkin.
Veikkaisin jonkun vanhan hälyttimen/ajoneston kytkynappulaa. Niitä kun todella paljon näkee saksantuonti-124:sissa. Olis sopivan kokoinen ja sopivasti jemmassakin.
raul kirjoitti:Veikkaisin jonkun vanhan hälyttimen/ajoneston kytkynappulaa. Niitä kun todella paljon näkee saksantuonti-124:sissa. Olis sopivan kokoinen ja sopivasti jemmassakin.
Tämä saattaa pitää paikkansa, sillä katossa on tunnistimet ja hanskalokerossa joku boxi. Ja onhan nuissa luukuissaki painokytkimet.
Ei vain ole minkään valtakunnan katkaisijaa/kauko-säädintä.
Ja ruukaahan tää pirssi joskus töötätä pari kertaa kun sammuttaa, tosin se tekee sitä vain kovimmilla pakkasilla, kai se valittaa ilmastoa
Mulla on vastaavassa paikassa jälkiasennettu katkaisija, jolla saa lampunpesimet pois päältä (eli ei ruiki aina kun käyttää pissapoikaa). Olen nähnyt vastaavia monissa muissakin entisissä takseissa.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]