w124 kulku loppui
w124 kulku loppui
Nyt tuli murhe, kun risteyksestä voimakkaasti kiihdytettäessä mersun alta alkoi kuulua hirveä kolina ja välillä veto loppui kokonaan ja yht'äkkiä taas auto kulki normaalisti. Lähdin heti ajamaan kotia päin ja tasakaasulla auto kulki normaalisti pientä kolinaa lukuun ottamatta, mutta alamäessä ja vaihdetta vaihtaessa kolina voimistui ja taas tasakaasulla hiljeni. Pari sataa metriä ennen kuin olin kotona kulku loppui kokonaan. Eli kumpi meni; laatikko vai perä? Ja auto on siis w124 300e automaattilootalla.
Bingo
Edellinen vastaaja taisi ratkaista. Kuminivel (tai vetoakselin-nivel) tod.näk. sanoi sopimuksen irti. Sinänsä ihmettelen jos ei ole jo värissyt ja kolissut huomattavasti aiemmin.
Vika on yleensä kuitenkin sieltä halvemmasta päästä. En ihan usko sellaseen yllättävään loota tai perä halvaukseen.
Edellinen vastaaja taisi ratkaista. Kuminivel (tai vetoakselin-nivel) tod.näk. sanoi sopimuksen irti. Sinänsä ihmettelen jos ei ole jo värissyt ja kolissut huomattavasti aiemmin.
Vika on yleensä kuitenkin sieltä halvemmasta päästä. En ihan usko sellaseen yllättävään loota tai perä halvaukseen.
Vuodesta -73 laatumerkin kanssa kurvaillut.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
No vilkaise nyt ekaks sinne auton alle että onko siellä vielä kardaani paikoillaan ennekuin rupeet purkaa mitään tai tilaileen jotain.
Vuodesta -73 laatumerkin kanssa kurvaillut.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
Kyllä se kardaani siellä on ja ihka ehjänä.
Kardaani pyörii, mutta vetoakselit ei, eli eikö se silloin ole perässä se vika.
Kannattaako yrittää korjata vai pääseekö helpommalla ja halvemmalla kun vaihtaa koko perän. Eikä ole ASD. Minkälaisesta mersusta perä sopii, kun tuota käytettyä ajattelin etsiä?
Kardaani pyörii, mutta vetoakselit ei, eli eikö se silloin ole perässä se vika.
Kannattaako yrittää korjata vai pääseekö helpommalla ja halvemmalla kun vaihtaa koko perän. Eikä ole ASD. Minkälaisesta mersusta perä sopii, kun tuota käytettyä ajattelin etsiä?
Kyllä sinne on lyöty ihan se välitys. Joko oikealla tai vasemmalla alakulmassa perän rungossa takakopan vieressä takaapäin katsottuna. Veikkaisin joko 3.27 tai 3.67 riippuen onko automaatti vai manuaali.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)