1.Vaihdoin kangaspenkkien tilalle nahkapenkit, kuskin penkki olikin mallia ortopedi ja sieltä lähtevään letkuun yhdistin käsikäyttöisen vakuumipumpun ja kas ollakaan, penkkihän / säädöthän toimikin. Tästä innostuneena liitin letkun T-haaralla takapenkin alla olevaan vakuumipumppuun, vaan eihän se auttanut, pumppuhan tuottaa vakuumia vain kun ovia lukitaan ja päästää vielä ilmat ulos suljettaessa. Detali.ru:n mukaan vaatii oman ilmasäiliön ja ilmeisesti erilaisen pumpunkin? Onko kukaan saanut näitä toimimaan jälkiasennuksena ja miten?
2.Etuenkkien mukana tulleisiin turvavyön lukkoihin menee johto (2lankaa), liitin sievästi penkkien alla.Mitähän varten nää on?
ihmettelee taas :J-Pk
Ortopedipenkki ja turvavyön lukko
Re: Ortopedipenkki ja turvavyön lukko
Turvavöiden merkkivaloa vartenJ-PK kirjoitti:2.Etuenkkien mukana tulleisiin turvavyön lukkoihin menee johto (2lankaa), liitin sievästi penkkien alla.Mitähän varten nää on?
ihmettelee taas :J-Pk
Joko TAAs tuli niin paha, ettei kellään ole tietoa? Eihän kukaan tietänyt lämmönsäätöpaneelistakaan, joka jatkuvasti lykkäs kylmää? Muilla aina lämmintä (säätö rikki). Eikö kellään ole Ortopedipenkkiä vm. n. 88 -93?
Saati kukaan koskaan tutustunut vakuumipumppuun ja sen erikoisuuksiin verrattuna tavalliseen keskuslukituksen hoitavaan? Missähän ne "asiantuntijat" oikein on?
ihmettelee: J-PK
Saati kukaan koskaan tutustunut vakuumipumppuun ja sen erikoisuuksiin verrattuna tavalliseen keskuslukituksen hoitavaan? Missähän ne "asiantuntijat" oikein on?
ihmettelee: J-PK
Eihän sitä ny vedetä vihanneksia nenään.
Mulla ON jälkiasennettu kuljettajan oropedipenkki -86 124:ssa ja käytösssä keskuslukon moottorilla. Jopa toimii.
Se pumppu tekee alipainetta suljettaessa ja ylipainetta ku avaan ovet. Avatessa täyttää myös "lmapallon" (siinä penkkihässäkässä tuli myös ilmasäiliö mukana), jolloin penkkiä voi säätää joitain kertoja. Penkki on aina pumpattu täyteen ilmaa ovien avauksen jälkeen, huruuttaa vähä kauemmin ku normaalisti.
Se kytkentä: T-haaralla avausletkusta painetta, takaiskuventtiili oikeinpäin ilmasäiliön ja T-haaran väliin (päästö suunta säiliöön päin mennessä). Toimii penkki kait ilman säiliötäkin mutta saa vähän kokeilla säätöjä kun ilmaa piisaa. Kyselin aikoinaan oikeanmoista pummppua kahdella lähdöllä, mutta oli niin kallis ettei sitte huvittanu hommata. Nuolle osille ei pitäisi tulla kymppiäkään hintaa. Se säiliö on takapenkin alla vasemmalla ja pumppuhan on oikealla puolella.
Jos sun penkki toimii alipaineella niin sitte kykös täytynee tehdä ovien sulkemis linjaan. Tai mulla on pelannu päin puota monta vuotta.
Mulla ON jälkiasennettu kuljettajan oropedipenkki -86 124:ssa ja käytösssä keskuslukon moottorilla. Jopa toimii.
Se pumppu tekee alipainetta suljettaessa ja ylipainetta ku avaan ovet. Avatessa täyttää myös "lmapallon" (siinä penkkihässäkässä tuli myös ilmasäiliö mukana), jolloin penkkiä voi säätää joitain kertoja. Penkki on aina pumpattu täyteen ilmaa ovien avauksen jälkeen, huruuttaa vähä kauemmin ku normaalisti.
Se kytkentä: T-haaralla avausletkusta painetta, takaiskuventtiili oikeinpäin ilmasäiliön ja T-haaran väliin (päästö suunta säiliöön päin mennessä). Toimii penkki kait ilman säiliötäkin mutta saa vähän kokeilla säätöjä kun ilmaa piisaa. Kyselin aikoinaan oikeanmoista pummppua kahdella lähdöllä, mutta oli niin kallis ettei sitte huvittanu hommata. Nuolle osille ei pitäisi tulla kymppiäkään hintaa. Se säiliö on takapenkin alla vasemmalla ja pumppuhan on oikealla puolella.
Jos sun penkki toimii alipaineella niin sitte kykös täytynee tehdä ovien sulkemis linjaan. Tai mulla on pelannu päin puota monta vuotta.

Kukaan, joka ajaa mersulla, ei voi olla läpensä paha
Re: Ortopedipenkki ja turvavyön lukko
Johdot ovat turvavöiden esikiristimiä varten.kuitsi kirjoitti:Turvavöiden merkkivaloa vartenJ-PK kirjoitti:2.Etuenkkien mukana tulleisiin turvavyön lukkoihin menee johto (2lankaa), liitin sievästi penkkien alla.Mitähän varten nää on?
ihmettelee taas :J-Pk
1991 420 SE