Mikä kierre esikammion kaulassa ?
Mikä kierre esikammion kaulassa ?
täytyy tehä itelle ulosvetäjä, eli uudemman mallisesta esikammiosta kyse, myös vanhemman kierre kiinnostaa.
-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Re: Mikä kierre esikammion kaulassa ?
eiköhän tuos ole 22* 1,5 siis uudesepk kirjoitti:täytyy tehä itelle ulosvetäjä, eli uudemman mallisesta esikammiosta kyse, myös vanhemman kierre kiinnostaa.
Mistä löytyy vanhanmallinen kierre, pultti tai mikä vain mistä saa tehtyä ulosvetäjänTurbo-eemeli kirjoitti:eiköhän tuos ole 22* 1,5 siis uudesepk kirjoitti:täytyy tehä itelle ulosvetäjä, eli uudemman mallisesta esikammiosta kyse, myös vanhemman kierre kiinnostaa.

Mikä on "kaasukierre".
Saa myös tarjota hyvää OM601 kantta uuden mallisilla esikammioilla tai vaikka valmiiksi esikammiot irti olevaa peruskantta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Mistä löytyy vanhanmallinen kierre, pultti tai mikä vain mistä saa tehtyä ulosvetäjän
? eli 22 * 1.0 ? Ei löytynyt pneumatiikka- eikä pulttikaupasta.
Etsiskele hyvä sorvari ja teetä sellainen

Etsiskele hyvä sorvari ja teetä sellainen

Turbo-eemeli kirjoitti:Etsiskele hyvä sorvari ja teetä sellainen

Lähtiskö moukaroimalla kannen sisäpuolelta....
Ei viitsisi maksaa sorvarille osasta, jota ei oikeastaan edes tarvitse. Ne kun vielä pyytävät rahaa tuommosen tekemisestä

-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
En suosittele ja olishan minulla tuollainen, jos ei kiire, alastaron finaaleihin voisin ottaa mukaan.veskola kirjoitti:Turbo-eemeli kirjoitti:Etsiskele hyvä sorvari ja teetä sellainen![]()
Lähtiskö moukaroimalla kannen sisäpuolelta....
Ei viitsisi maksaa sorvarille osasta, jota ei oikeastaan edes tarvitse. Ne kun vielä pyytävät rahaa tuommosen tekemisestä
On niin painavas nuijassa kiinteenä, et lähetyskulutkin maksaa jotain...
Pitäskö ottaa kansi finaaliin mukaan, no katsotaan, jollei keksitä mitään muuta brutaalia sitä ennen.Turbo-eemeli kirjoitti:En suosittele ja olishan minulla tuollainen, jos ei kiire, alastaron finaaleihin voisin ottaa mukaan.
On niin painavas nuijassa kiinteenä, et lähetyskulutkin maksaa jotain...
Suuttimen rungossa on 1,5 mm nousulla oleva kierre. Se ei sovi vanhanmallin esikammioon kierteeseen, joka on 1,0 mm nousulla. Vanhanmallisessa on siis suuttimessa 1,5 kierre ja etukammion irtiottokierre on 1,0. Vanhan mallin suuttimen kierre ei mene loppuun saakka vaan se loppu on kierteetöntä osuutta, eli vanhan malli suutin kiertyy vain kiristysrenkaaseen.Petri K kirjoitti:Käyt sieltä teiltäpäin kyselemässä dieselhuolloista sopivaa vanhaa suuttimenrunkoa ja hitsaat siihen pultin kiinne jonka saat kiinni massaulosvetimeen.
Tuollainen 22 * 1,5 kierre mulla onkin jo valmiina, sillä saa nämä uudemmat pois.
Ongelma kierretty vaihtamalla kierre, esikammiot ja koko kansi tuoreempaan

Kannattaa valmistaa varastoon, kyllä sitä varmaan joku joskus tarvitsee.jopi62 kirjoitti:jos ei kauhean kiire ole? niin voisin valmistaa tuollaisen? mutta tietoja kaipaisin? ei ole varmasti kallis edes. naapurissa teetän jos halua on?
M22 * 1,0 ja kierrettä ei tarvita kuin ehkä 15 mm ja tarkoitus hitsata perään ulosvetovasara. Tuossa kuva vastaavasta uudenmalliseen etukammioon sopivasta:

Isonkossupullon laitan ja vielä aamuksi 1,5 litraa cokista helpottamaan oloa, jos tuommosen toimitat mulle, vaikken niin tarvitsekkaanjopi62 kirjoitti:luulisin että naapuri pystyisi tekemään tuollasen. entinen konepajan omistaja. vehkeet löytyy kyllä. jos siitä kahvirahat saisi.

Kahvit voidaan sitten juoda erikseen, minun piikkiin ja viinerillä

No niin, uusi kansi tuli ja etukammiot lähtivät niin että poksahti vain, Tuolla on kuvia ketä kiinnostaa 

vai ihan kossua. sunhan pitäisi tietää että olen raitisveskola kirjoitti:Isonkossupullon laitan ja vielä aamuksi 1,5 litraa cokista helpottamaan oloa, jos tuommosen toimitat mulle, vaikken niin tarvitsekkaanjopi62 kirjoitti:luulisin että naapuri pystyisi tekemään tuollasen. entinen konepajan omistaja. vehkeet löytyy kyllä. jos siitä kahvirahat saisi.
Kahvit voidaan sitten juoda erikseen, minun piikkiin ja viinerillä

Partanen.net