Elikkäs -88 autossa paluuputki rapistunut aika läheltä sitä missä putki kohtaa letkun.
Ajattelin vaihtoehtoina joko jatkokappaleella lisää letkua hieman matkaa, kunnes tulee ehjää putkea vastaan tai sitten kokonaan vaihtaa tuon paluuletkun ja pistää tilalle pidempi pätkä, joka ulottuisi sinne ehjään putkeen asti. Letkun jatkaminen olisi työskentelytilasta johtuen kyllä aika hankalaa.
Kysymyksiä lähinnä josko joku osaisi vastailla, eli onko tuossa tankin paluuaukossa jokin takaiskuventtiili vai onko siellä painetta/vaaraa irroitellessa letkua putkesta?
Toinen olis sitten tankin irroittelu, jos korvaisi koko letkun pidemmällä, eli mitä pitäis ottaa huomioon sitä tehdessä? Rikkooko jotain, jos vähän irroittaa tankkia päästäkseen käsiksi paluuletkuun vai onko tuolla lähtöpuolella jätetty löysiä niin, että tankkia saa hieman irti repimättä mitään rikki?