Eli kyseinen laite käy vähän kuin suutin olisi menossa, muttei yhtä karkeasti. Tätä tapahtuu koneen ollessa lämmin, automaatin ollessa P tai N asennossa. Pykälä päällä käynti on nätti.
Hyvää vinkkiä tarvitaan pikaisesti. Auto pitäisi ajaa pois Saksanmaalta, eikä auton alle pääse kuin korjaamolla.
Villi arvaus; moniurahihnan kiristimen iskari tulossa tiensä päähän tai sen yläpäässä väljää, jos näin niin pitää aika naputusta yläpäästään. Koita kammeta jollain tasapäisellä ruuvarilla hiukan iskarin yläpään kiinnityskohdan ja moottorin välistä koneen käydessä.
Voi ilmetä juuri mainitsemallasi tavalla eli vaihde vapaalla kierrokset on iskarin resonanssialueella.
toyota
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
humina kirjoitti:Villi arvaus; moniurahihnan kiristimen iskari tulossa tiensä päähän tai sen yläpäässä väljää, jos näin niin pitää aika naputusta yläpäästään. Koita kammeta jollain tasapäisellä ruuvarilla hiukan iskarin yläpään kiinnityskohdan ja moottorin välistä koneen käydessä.
Voi ilmetä juuri mainitsemallasi tavalla eli vaihde vapaalla kierrokset on iskarin resonanssialueella.
Samanlainen ilmiö laina 200D:ssä kun oma oli myyty ja vanha mutta minulle uusi ei ollu vielä pihassa. No iskari usiksi ja koneen käynti oli siistiä myös tyhjäkäynnillä.