Minulla on ongelmia C220D kylmäkäynnistyksen kanssa. Kone käy muuteman sekunnin hienosti ja sen jälkeen sammuu. tämä toistuu muuteman kerran ja kone jää käymään, eikä taas mitään ongelmaa vastakun seuraavana pakkasaamuna.
Samanlainen ongelma oli tällähetkellä sivulla 4 tällä palstalla "C220 kiisselin..." Olisi kiva tietää millä asia on korjaantunut? Ihmetyttää että ongelma esiintyy vain kylmällä ilmalla, kun viaksi epäiltiin polttoainepumppua tai tiivisteitä?
C 220D Kylmäkäynnistys
C 220D Kylmäkäynnistys
pjpboy
Kaveri katsomaan lampun kanssa että kulkeeko putkissa ilmaa.
Jos kulkee, jossain on ilmavuoto.
Jos autosi on saksantuonti, siinä ei välttämättä ole
(C220-C250 d) "korjaussarjaa" , joka on suomiautoihin asennettu juuri noiden oireiden takia.
Kyllä niitä käynnistysongelmia on ollut ilmavuotojen takia eniten juuri pakkasilla.
Jos kulkee, jossain on ilmavuoto.
Jos autosi on saksantuonti, siinä ei välttämättä ole
(C220-C250 d) "korjaussarjaa" , joka on suomiautoihin asennettu juuri noiden oireiden takia.
Kyllä niitä käynnistysongelmia on ollut ilmavuotojen takia eniten juuri pakkasilla.
wiimax.fi
Joo, hinta oli Veholla jotain 170 €, letkua,klemmareita ym. sälää, magneettiventtiili, takaiskuventtiili.
Ei ollut Suomessa ainakaan 2 viikkoa sitten kun kyselin.
Katso pa-tankin takana näkyvissä oleva letkunpätkä, jos siinä ei ole venttiiliä, voit asentaa takaiskuventtiilin (dieselkorjaamolla n.7€) siihen, se on polttoaineen menoputki,ja konepellin alle pitäisi saada sähkötoiminen sulkuventtiili paluuputkeen.
Mutta ne O-renkaat kannattaa kyllä vaihtaa pa-putkistoon, ota imusarja irti niin helppo homma.
Ei ollut Suomessa ainakaan 2 viikkoa sitten kun kyselin.
Katso pa-tankin takana näkyvissä oleva letkunpätkä, jos siinä ei ole venttiiliä, voit asentaa takaiskuventtiilin (dieselkorjaamolla n.7€) siihen, se on polttoaineen menoputki,ja konepellin alle pitäisi saada sähkötoiminen sulkuventtiili paluuputkeen.
Mutta ne O-renkaat kannattaa kyllä vaihtaa pa-putkistoon, ota imusarja irti niin helppo homma.
wiimax.fi