Morjens!
Mulla on -95 C180 automaatti ja lämmöt normi-maantieajossa aika ylhäällä (yli 90 astetta) mutta taajama-ajossa nousee jonnekin satasen nurkille.
Nestettä ei näytä vuotavan, eikä muutenkaan tunnu olevan vikaa. Flekti ei noissa lämmöissä vielä ala pyörimään, eikä autossa ole ilmastointia.
Uskaltaako ajella kesällä vai oottelenko syksyä?
W202 C180 lämmöt koholla
Voiskos olla niin, että anturissa/mittarissa vikaa?
Aika oudon lämpöisenä tuntuu hyrräävän, eikä liemikään ilmeisesti minnekään katoa..?
Jos paisuntasäiliö nyt kuitenkin alkaa tyhjetä, vaikka ulkoista vuotoa ei ilmene, niin syy mitä luultavimmin löytyy viturallaan olevasta kansipahvista.
Vesipumppukin kyllä jättäis aika lätäkön alleen.
Aika oudon lämpöisenä tuntuu hyrräävän, eikä liemikään ilmeisesti minnekään katoa..?
Jos paisuntasäiliö nyt kuitenkin alkaa tyhjetä, vaikka ulkoista vuotoa ei ilmene, niin syy mitä luultavimmin löytyy viturallaan olevasta kansipahvista.

Vesipumppukin kyllä jättäis aika lätäkön alleen.
"Vanha taksi saatana, yli puol miljoonaa ajettu, eikä tunnu saatana missään..."
C200D -94 & C250TD ATP Tour -96
C200D -94 & C250TD ATP Tour -96
Jos tuosta kansipahvi (toivottavasti ei) on mennyt niin voiko sitä tarkistaa mitenkään päällisin puolin että asia varmistuisi? Entä miten sen anturivian voisi varmistaa? Ei kyllä haluttaisi Veholle viedä kun ne vie siellä mun rahat..Niemi kirjoitti:Voiskos olla niin, että anturissa/mittarissa vikaa?
Aika oudon lämpöisenä tuntuu hyrräävän, eikä liemikään ilmeisesti minnekään katoa..?
Jos paisuntasäiliö nyt kuitenkin alkaa tyhjetä, vaikka ulkoista vuotoa ei ilmene, niin syy mitä luultavimmin löytyy viturallaan olevasta kansipahvista.
Vesipumppukin kyllä jättäis aika lätäkön alleen.

- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Mulla oli samat oireet 180:sessä ja syynä oli vuotava syylari. Vuoto oli niin pieni, ettei se edes laskenut alle. Ainoastaan pieni glykoolin haju tuntui konehuoneessa..
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Jes, kiitti vinkeistä!adenauer300 kirjoitti:Mulla oli samat oireet 180:sessä ja syynä oli vuotava syylari. Vuoto oli niin pieni, ettei se edes laskenut alle. Ainoastaan pieni glykoolin haju tuntui konehuoneessa..
Eipä tässä auta muu kuin alkaa vaihtamaan termostaatti ja tutkia syyläri siinä toivossa että vika löytyy ja mahdollisesti jopa korjaantuu!
EDIT: Termostaatti vaihdettu, ei vaikutusta.. Luultavasti flektin viskokytkin sökö, huoltomies meinasi että kylmänä pitäisi olla siivet jäykemmät. Eli kokeillaanpa sitä seuraaaksi..