Muutoin auton maalipinta on hyvässä kunnossa, tasaisesti kulunut, mutta että konepelti on poikkeava, se hieman kiusaa.

Sitä muuten mietinkin, onko todella W123sta tehty tuon värisenä ?! Meidän W124 on viininpunainen, joka itse asiassa on ei-niin-älyttömän- kaukana tuon 123n konepellistä, mutta en ole itse asiassa koskaan nähnyt 123sta viininpunaisena ?mw124 kirjoitti:Pelli on aivan erivärisestä mersusta. Ei edes mikään maalaus fiba. No se ei toki sitä huononna, maalaa tai maalauta saman väriseksi. Mun w123 on meinaa saman punanen kun toi auton perusväri ja ton nokkapellin punasia mersujaki on tehty eli varmasti se on vaihdettu
Jos se on irrallaan maalattu, niin voi sitten olla maalausfiba. Osat pitäisi aina maalata kiinni, niin maalari sekottaa sen niiden muiden osien perusteella.mw124 kirjoitti:Pelli on aivan erivärisestä mersusta. Ei edes mikään maalaus fiba. No se ei toki sitä huononna, maalaa tai maalauta saman väriseksi. Mun w123 on meinaa saman punanen kun toi auton perusväri ja ton nokkapellin punasia mersujaki on tehty eli varmasti se on vaihdettu
Etenkin, jos on joku "samansuuntainen" osa mikä on jälkeenpäin maalattu; noita vaakatasossa olevia kansia tai kattoa ei silleen yhtäkkiä osaa ihan oikein verrata pystysuuntaisiin pelteihin kuten oviin....Zinovjev kirjoitti:
Se on aika yleistä, että ensin kolaroidaan vasen etulokasuoja, korjataan sitten oikea etulokasuoja, korjataan ja sit ku konepeitto maalataan niin huomataan minkälainen postimerkki se auto onkaan.