onko minkälainen homma vaihtaa 250d 300dt?
onko minkälainen homma vaihtaa 250d 300dt?
eli olen suunitellu täs tulevaisuudessa vaihtaa 300dt koneen 250deehen.oisko vinkkejä mistä kautta sais edullisesti koneen ja pitääkö muutos katsastukseen laittaa jotain.kiitos etu käteen 8)ni ois kyl mukavaa kuulla muilta jotka on vaihtanu onhan tuo vähä nuhanen ku ei syöttöäkään osaa itse laittaa eikä vihti kalliiseen korjaamoon viedä.
Viimeksi muokannut ozzi82, To 07.06.2007 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itseäkin kiinnostaisi vähän tähän suuntaan hommat.. 200d tahtoo vähän laiskahko olla.. että jos 250d tai 300d turbolla hoystettynä.? mitäs kaikkea pitäisi värkätä että saisi menemään.. onko katsastuksessa minkäänlaisia ihmeempiä ongelmia.? pitääkö mitään jarruja tms. vaihtaa.? 

Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
No ainakin etujarrut ja jouset on vaihdettava 300D:n vastaaviin, samoin kallistuksenvakaaja. Muuta pientä on myös syytä muuttaa, kuten jäähdytin, pakoputkisto, hehkunrele, peränvälitys yms.
Joku katsastusasema saattaa takertua voimansiirtoon, eli voimansiirron tulee vastata 300d:tä. Eli pitää olla ainakin isoperä. Kaikki eivät kuitenkaan vaadi näitä.
Mutta jos pumpunsäätö tuntuu ylivoimaiselta, niin ei tuo koneen vaihtokaan nyt ihan pikkujuttu ole, ja maksaahan nuo tekniikat jotain vieläkin. 250D:stä tulee oikein pirteä, jos ammamies, kuten vaikkapa PP tai Mynä säätää pumppua. Myös 200d:stä saa pirteämmän pumppua laittamalla.
Joku katsastusasema saattaa takertua voimansiirtoon, eli voimansiirron tulee vastata 300d:tä. Eli pitää olla ainakin isoperä. Kaikki eivät kuitenkaan vaadi näitä.
Mutta jos pumpunsäätö tuntuu ylivoimaiselta, niin ei tuo koneen vaihtokaan nyt ihan pikkujuttu ole, ja maksaahan nuo tekniikat jotain vieläkin. 250D:stä tulee oikein pirteä, jos ammamies, kuten vaikkapa PP tai Mynä säätää pumppua. Myös 200d:stä saa pirteämmän pumppua laittamalla.
mites on kestääkö tuo 2.0Dsl turbotusta miten hyvin.? mittarissa ois 414tkm mutta siitä nyt ei tiedä että mikä se oikea kilometri määrä on kerta itse autokin on maalattu 2v sitten..
ei innosta rueta vaihtamaan mitään 300D periä vaikka ei varmaan mikään iso homma olisikaan kun ois kunnon vehkeet..
ja mitäs tarvii tommosen 200D turbotukseen kaikkea.?
-turbo
-välijäähdytin
mitäs muuta.? imusarjaa pakosarjaa pitääkö teetättää/itse tehdä uutta vai löytyykö mistään valmiita.?

ei innosta rueta vaihtamaan mitään 300D periä vaikka ei varmaan mikään iso homma olisikaan kun ois kunnon vehkeet..

ja mitäs tarvii tommosen 200D turbotukseen kaikkea.?
-turbo
-välijäähdytin
mitäs muuta.? imusarjaa pakosarjaa pitääkö teetättää/itse tehdä uutta vai löytyykö mistään valmiita.?
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d