Ilmeisesti jonkun näköne sulake palanu? Toimimatta on diiselmittari ja moottorinlämpömittari. Neuvoja mahdollisen sulakkeen itse vaihtamiseen kurkkasin ratin alta johto viidakkoon, mutta en kyllä keksinyt missä vaihdettavia sulakkeita sijaitsisi.
Vinkkejä tarvittaisiin.
Konetilassa on sulakekotelo kuskinpuolella rintapellissä, putsaa sulakepesä ja sulakkeet hapettumista. Katsoisin myös liittimet, ettei oo irti mitään tai hapettunutta..
Jarrutehostajan ja konepellin saranan välissä oleva musta kansi missä on kaksi ruuvia(muovisia pyöreitä nappuloita) jotka otetaan auki ja kansi lähtee pois , vähän joutuu kääntelemään eri asentoihin että tulee pois kokonaan, Siellä on posliinisulakkeita kahdessa rivissä. Kannessa on lista mikä mikin on ja sulakkeiden kohdalla numerot.
En, tarkoitin sitä pääsulakeboksia joka löytyy sieltä rintapellistä kuvassa punaisella nuolella osoittamassa paikassa.
Ehjän näköinenkin sulake voi olla hapettuman takia epäkelpo. Itse vaihdoin kaikki sulakkeet vuosi sitten ja kyllä kannatti.
Justiinsa tuota askia se Scottykin tarkoitti.Jos moottorin maakaapeli on ollut irti ja autoa on yritetty käynnistää on mittariston piirilevy voinut palaa ja toimimattomuus voi johtua siitä,näin kävi mulle viime kesänä .