Olis tarkoitus vaihtaa käyttö autoksi tuollainen 220d väyrynen. Kyseinen yksilö josta olen kiinnostunut on ajettu jo reilut 370tkm. Kyseessä -97 automaatti perus varusteilla. Ruostetta ei ole. Onko näissä 220d väyrysissä jotain lasten tauteja mihin kannattaa noilla kilometreillä kiinnittä huomiota? Autohan ei hirveän tykki peli ilmeisesti ole, mutta eipä mulla ole kiire minnekkään...
Onko esim. kansiremppa ajankohtainen 400tkm kohdalla, niinkuin essonbaarin puheet väittää? Jos joku viitsii niin laittaa henk.koht kokemukset
niin olisin kiitollinen. Kaikenlainen perustieto kyseisestä autosta kiinnostaa, dsl-vero, kulutus ym ym.
220d Väyrysen osto..
Mikä pumppu...jos Luukas niin katso onko korjattu/vaihdettu, linnunluita repullinen tallin nurkkaan ja aina kun vaihdat renkaat vaihda kallistuksenvakaajan tukitangot myös heh ja siinäpä isommat jutut olikin mun kokemuksilla. Kulutus kovalla laatikolla on kesät talvet 5.6-6.3 litraa ja eikun kovaa ajoa. Ja niin hyvä on tsekata ovien karmit sekä kurakaarien sisäreunat ja joistain näistä on etupalkista alapelti huonossa hapessa, syy lienee jos on aina imaistu öljyt yläkautta veks ei pohjan muoveja ole koskaan irroiteltu----->jää kaikki paska ja suola syömään peltiä kun kuitenkin joku taitava on hukannut väliin kuuluvat kumityynyt
Sitten muistat valoissa aina nykiä sentti kerrallaan että naapurikin näkee kuinka VOIMA pakottaa ranteita...heh

Sitten muistat valoissa aina nykiä sentti kerrallaan että naapurikin näkee kuinka VOIMA pakottaa ranteita...heh

mbe220d
Tuo linnunluu "juttu"oli kyllä pekkakoolta hyvin sanottu ja tottahan tuo!Pitänee alkaa vissiin itekin vaihtaan aina renkaiden vaihdon yhteydessä... syksyllä vaihdoin ja taas kolisee. Ja samoilla linjoilla, hyviä pelejä vaikka ois paljonkin ajettu. Omassanikin komeilee kohta 580tkm. Huolto-osat edullisia. Tykännyt olen, mietityttää vaan tuo diesel vero. Farmari 300:ssa muistaakseni 714 eskoa auto veron kaa, kilometrejähän itsellä tulee 15 tkm vuodessa... Löytyspä jostain W211 farkku, vaikkapa bensa, pienellä välirahallapekkakoo kirjoitti: linnunluita repullinen tallin nurkkaan ja aina kun vaihdat renkaat vaihda kallistuksenvakaajan tukitangot myös heh ja siinäpä isommat jutut olikin mun kokemuksilla.

W212
noi alustakolinat on ihan yleisiä ja kaippa ne vehon osat kestää paremmin kuin halvat tarvikkeet.enempi tuo ruoste kuitenkin kiusaa.370tkm ajettu on kyllä jo maalattu joka paikasta melko monta kertaa,kannattaa vaan kyllä tutkia erityisen tarkkaan koko auto joka puolelta ettei tule ylläreitä.jousikupit on myös alttiita mätänemään(edessä).osat kuitenkin kaikin puolin edullisia ja purkuosaakin löytyy jo todella sopivasti.
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w124 -95 200da
Nuo moniventtiilimoottoreiden kansipahvit kestää paremmin, kuin kapeakantisten. Hyvin harvoin noissa on mitään kansivikoja, ellei jokin haaveri aiheuta. Se pumppu on kaikkein huolestuttavin kohde tekniikassa.Januski kirjoitti:Miten sitten se kansi homma? Alkaako kannen vaihto olemaan ajankohtainen niinkuin jotku väittää vai onko pelkkää p¤¤¤a puhetta? Muuten auto on kyllä ihan ryhdissään vielä ja sisusta on tosi hyvässä kunnossa.
Laatikkoon kannattaa vaihtaa automaattiöljyt silloin tällöin. Monesti jää vaihtamatta,
joo ei kyllä ole kansiremontti hommista kukaan puhunut,naftapumppu on omaan ainakin vaihdettu vähän alle 400tkm:ssa,nyt häämöttää jo 500tkm.ja yhteen saksantuontiin 120tkm ajettuunkin vaihdettiin suomessa heti pumppu.se ilmeisesti ennen hajoamistaan vilkauttaa aina välillä varoitusvaloa kojetaulussa.pääasiahan on auton yleiskunto,jos kaikki paikat on hyvässä kunnossa ja ajoltaan erinomainen niin siitä vaan väyryskaupoille..
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w124 -95 200da
w124 -95 200da