Aiheesta varmaan ollu paljon juttua mutta en oikein searchilla löytäny. Mitäs tuolla käytännössä saa eroa vakioon ja kannattaako sitä ite mennä "sorkkimaan?
Ja tietoa osaavasta paikasta täältä hieman pohjoisemmasta Oulunläänin alueelta?! Mynä diesel monesti esillä ollu mut kaakana on Kiitoksia vinkeistä
Ei kannata!
Siitä alkaa loputon kierre.
Kuus vuotta sitten ostin tuon 2,5 sataysikympin.
Ekana dieselasennuksessa pumppu säädettävänä-meni vähän aikaa...
Sitten vielä vähän löylyä lisää,ei hyvä,savua tuli liikaa hyötyyn nähden.
Pumppu mynään,ja 7mm.elementit.
Kolme kuukautta ja turpo&cooleri keulalle.
Nyt on tulossa isompi holsetti,hyvin jos käy,on tiistaina täällä..
pp-dieselissä käytät ylivieskassa sen pumpun niin siellä ainakin omastani tuli hyvä. Asiantunteva kaveri joka osaa hommansa. Eikä ole lopputulokseen nähden taloutta romahduttavan kallis. Ittellä kans tuollainen 250d niin kyllähän siihen saa kovasti muutosta tuolla pumppujumpalla.
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...
Viikko sitten käytin kakspuolikkaan pumppua Pasilla PP-dieselissä Ylivieskassa. Lähetin perjantaina ja lauantaina Pasi soitti ja kysyi haluanko tehoja lisää. Lupasin ruuvata, kunhan ei säädä ihan viimeiseen tappiin. Pumppu oli autossa takas tiistaina. Homma maksoi 170 e + rahdit. Kone lopetti rynkyttämisen ja tehoja tuli lisää. Suosittelen!
Asevalla muuten 100% vakio kone?
Itsellä ollut samanlainen mielessä jonkun aikaa...
Olisko moottorin kunnon ja eliniän kannalta samalla viisasta miettiä välijäähdytintä? Vai onko muuten vakio 2,5td:ssä käytännön merkitystä?
Kulkuun tai kestävyyteen?
t. uusi naftamies
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Asevalla muuten 100% vakio kone?
Itsellä ollut samanlainen mielessä jonkun aikaa...
t. uusi naftamies
100% vakio kone. Pehmittämässä jo toista koria. Ajettu yli 600 th. Ei juo rasvaa eikä vuoda mistään. Kansitiivisterempan tein vuosi sitten, jolloin vaihdoin suuttimet.