E210 -97 ETUPYÖRÄN LAAKERIN KIRISTYS OHJE
E210 -97 ETUPYÖRÄN LAAKERIN KIRISTYS OHJE
Hajosi molemmat laakerit ja tarttis kiristys ohjeet uusille laakereille, vai päteekö vanha ohje(kiristetään niin ettei pyöri ja vartti kierros takaisin)vai onko uutta
Mb e 213 220 Blue tec -21
Mb e 212 200 CDI -14
Mb SL 500 -98
Mb e 212 200 CDI -14
Mb SL 500 -98
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Juurikin näin. Jos laakerin kiristää niin tiukkaan että ei enää pyöri niin laakeri on jo viallinen. Ja kannattaa jättää ensin laakeri mieluummin hieman löysälle ja käydä ajamassa lenkki jonka jälkeen kiristää hieman. Liian löysällä oleva laakeri ei aiheuta läheskään samanlaisia tuhoja kuin liian tiukalla oleva. Liian tiukalla oleva laakeri tuhoutuu uskomattoman nopeasti (kokeiltu on). Haulla löytyy asiasta lisää juttuaMika.T kirjoitti:Kiristetään niin että pyörii mutta hankaa vähän vastaan. siitä piikusen takasin...
Ei saa kiriä niin ettei pyöri enää.Menöö laakeri jo piloille siitä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast