Nyt on tiedossa jo kolme autoa (onneksi ei omassa), joissa on kymmeniä vähän nuppineulan päätä suurempia pehmeitä pallukoita!

No näinpä sitä joku vuosi sitten puhuttiin, olikohan silloin kun olin hankkimassa TDT:tä. Tuon aikakauden myyntiesitteissä on minusta maininta aiheesta, en muista oliko W124:n vai Väyrysen esitteissä. Voin tsekata illalla.dieselflosse kirjoitti:Timo, oletko ihan tosissasi tuon vesivärin kanssa? Itse olen arvellut, että vesivärit tuli vasta väyrysessä (luulo perustuu niihin lukuisiin ruosteväyrystarinoihin).
Voihanrontti kirjoitti:Niinhän ne kaikki aina väittää/luulee. Hämmästyttävän moni tietämättään ostaa uutena auton, jota on jo korjailtu.
täytyypä kysyä huomenna noilta vanhuksilta töissä muistavatko tommosta vikaa esiintyneen yleisesti
No niin, iltahan se on tämäkin, vaikka myöhempi.Timo L. kirjoitti:No näinpä sitä joku vuosi sitten puhuttiin, olikohan silloin kun olin hankkimassa TDT:tä. Tuon aikakauden myyntiesitteissä on minusta maininta aiheesta, en muista oliko W124:n vai Väyrysen esitteissä. Voin tsekata illalla.dieselflosse kirjoitti:Timo, oletko ihan tosissasi tuon vesivärin kanssa? Itse olen arvellut, että vesivärit tuli vasta väyrysessä (luulo perustuu niihin lukuisiin ruosteväyrystarinoihin).
kyllä se alumiinia on.. vesivärit on yhtä hyviä kun vaan tekee kaikki työvaiheet hyvin! lähes varmasti voi sanoa että autoja on maalattu jälkikäteen tai pelkästään lakattuEicca_ kirjoitti:Ei mulla ainakaan katossa mitään kuplimisia olekuskin puolen siinä takasivulasin listassa joka mulla näytti olevan muovia niin siinä on ihan pieni kupla mutta ei kummiskaan mikään silmään helpolla pistävä
Eipä tuossa isäukonkaan farkussa mitään bublia oo.. Mutta tuo pihka teoria ei ole muuten ihan huonoMrGallop kirjoitti:Omassa -95:ssa s124:ssa ei ainakaan moisia kuplia katossa esiinny, ettei vaan ole jollain ollut pihka-pisaroita katolla...