W124 E220 1994

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Isamu
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W124 E220 1994

Viesti Kirjoittaja Isamu »

Tuli tollanen napattua itelle tuossa synkkänä tammikuun iltana. Vaihdoin itellä olleeseen C200 bensaan kun sopivasti osui vastaan.
Soiteltiin myyjän kanssa ja hän sanoi rehellisesti, että takalokarissa on ruostetta. Ei pelottanut, joten sovittiin treffit.
päällisin puolin kaikki näytti hyvältä ja kaupat tehtiin. Luulin, että selviäisi pelkällä apparin puolen takalokarin hionnalla, kittauksella ja maalauksella.
Olin väärässä... :(
Parin päivän tarkastelun jälkeen autosta löytyi niin paljon naarmuja, pieniä ruostepaikkoja ja muutakin sanomista, että meni ylimaalattavaksi koko roska. Tulipahan kerralla siisti :) Kuvia alempana.
Auto on siis vm. 1994 E220 bensa.
Maalauksen lisäksi:
kardaanin tukilaakeri uusiksi
takakelkan kumit vaihdetaan ihan just
Jarrut edellinen omistaja oli juuri rempannu. Uudet levyt ja palat joka nurkassa :)
Sain halvalla 16-tuumaiset alut ja niille nokian kitkat joten pakkohan ne oli ostaa pois
Kesäksi on 17-tuumaiset alut 225/45 kumeilla.
Alustaksi olen suunnitellut H&R jousia. Kellään kokemusta?
Stereoina toimivat JVC dvd soitin ja edessä rainbow SL-120 kajarit. Täältä luin, että menevät heittämällä paikalleen. Subi tulee ehkä, jos vaan jaksaisin ostaa vahvistimen
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Re: W124 E220 1994

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

Isamu kirjoitti:Tuli tollanen napattua itelle tuossa synkkänä tammikuun iltana. Vaihdoin itellä olleeseen C200 bensaan kun sopivasti osui vastaan.
Soiteltiin myyjän kanssa ja hän sanoi rehellisesti, että takalokarissa on ruostetta. Ei pelottanut, joten sovittiin treffit.
päällisin puolin kaikki näytti hyvältä ja kaupat tehtiin. Luulin, että selviäisi pelkällä apparin puolen takalokarin hionnalla, kittauksella ja maalauksella.
Olin väärässä... :(
Parin päivän tarkastelun jälkeen autosta löytyi niin paljon naarmuja, pieniä ruostepaikkoja ja muutakin sanomista, että meni ylimaalattavaksi koko roska. Tulipahan kerralla siisti :) Kuvia alempana.
Auto on siis vm. 1994 E220 bensa.
Maalauksen lisäksi:
kardaanin tukilaakeri uusiksi
takakelkan kumit vaihdetaan ihan just
Jarrut edellinen omistaja oli juuri rempannu. Uudet levyt ja palat joka nurkassa :)
Sain halvalla 16-tuumaiset alut ja niille nokian kitkat joten pakkohan ne oli ostaa pois
Kesäksi on 17-tuumaiset alut 225/45 kumeilla.
Alustaksi olen suunnitellut H&R jousia. Kellään kokemusta?
Stereoina toimivat JVC dvd soitin ja edessä rainbow SL-120 kajarit. Täältä luin, että menevät heittämällä paikalleen. Subi tulee ehkä, jos vaan jaksaisin ostaa vahvistimen
[ ][ ]
Kuvia ei nävy ku ei oo laitettu viestiin.. :shock:
Mitä foorumia oon lukenu niin H&R.ät on vissiinkin aika toimivat jouset. Vakioiskareillekko meinasit?
Ootko laittanu noi kuvat jo jollekkin palvelimelle? Esim tämä on aika hyvä paikka laittaa noita kuvia jemmaan... Sieltä sitten vaan se url linkki viestiin ni näkyy ne kuvatkin... :wink:

Niin joo ja tervetuloa foorumille! :wink:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Vastaa Viestiin