ikkunanlämmitin päälle, radio sammuu
ikkunanlämmitin päälle, radio sammuu
ostin jvc-merkkisen autostereon. c-mersu vm. -98. muuten kaikki toimii hienosti, mutta radio sammuu, kun takaikkunan lämmittimen laittaa päälle. kuuluu vain kohinaa
olisko mahdollisesti huono akku. automaattisesti mursu vähentää virran käyttöä jos jännite laskee. toinen tietenki että onko siinä ulkoinen antenni vai sellanen joka on myös takalasissa vähän samaan tapaan kuin ikkunan vastuslangat ja tässä olis jotain oikosulkua
Viano 2.2 CDI -06
Minun käsittääkseni antennilla ja ikkunanlämmittimellä on jotakin yhteistä (sama?).
Soitin myös JVC:n maahantuojan asentajalle, mutta hänellä ei ollut vastausta.
Muutenhan laite toimii moitteettomasti. Samaa ilmiötä ei tapahdu, kun soitin soittaa levyjä tai USB:tä.
Asentaminen oli yksinkertaista: mersun tehdassoitin ulos ja uusi laite tilalle samoihin liittimiin. Antenniin jouduin yhdistämään jatkokappaleen, jotta se sopi uuteen soittimeen.
Voiko olla niin, että mersun tehdassoitin suodattaa ikkunnanlämmittimen häiriöt sen ollessa päällä?
Soitin myös JVC:n maahantuojan asentajalle, mutta hänellä ei ollut vastausta.
Muutenhan laite toimii moitteettomasti. Samaa ilmiötä ei tapahdu, kun soitin soittaa levyjä tai USB:tä.
Asentaminen oli yksinkertaista: mersun tehdassoitin ulos ja uusi laite tilalle samoihin liittimiin. Antenniin jouduin yhdistämään jatkokappaleen, jotta se sopi uuteen soittimeen.
Voiko olla niin, että mersun tehdassoitin suodattaa ikkunnanlämmittimen häiriöt sen ollessa päällä?
Kokeile ottaa radion takaa auton oma antennijohto irti ja laita siihen väliaikaisesti irto antenni, jos näin toimii niin sitten on "vajaa" häiriön suodatus.
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Mulla tämä vaiva myöskin
, onko selvinnyt mitään ?
Paha enteisesti olen kyllä ollut varovainen takalasin lämmittimen käyttäjä nykyisin. Olin joskus kaverin peugeotin kyydissä ja samaa oiretta autossa, mutta cd päälle niin kuului eikä asiasta välitetty, kunnes takalasi hajosi yhtäkisti . Eli mahtoi olla joku oikosulku tai lanka siellä lasissa huono kosketuksinen ja kuumeni liikaa paikallisesti ja lasi hajosi . Ainakin myöhemmin tällaisen selityksen kuulin- lieneekö perää .
Nyttemmin omassa autossa samaa oiretta siis, niin ompa ollut lasin lämppäri erikoisen vähällä käytöllä ...

Paha enteisesti olen kyllä ollut varovainen takalasin lämmittimen käyttäjä nykyisin. Olin joskus kaverin peugeotin kyydissä ja samaa oiretta autossa, mutta cd päälle niin kuului eikä asiasta välitetty, kunnes takalasi hajosi yhtäkisti . Eli mahtoi olla joku oikosulku tai lanka siellä lasissa huono kosketuksinen ja kuumeni liikaa paikallisesti ja lasi hajosi . Ainakin myöhemmin tällaisen selityksen kuulin- lieneekö perää .
Nyttemmin omassa autossa samaa oiretta siis, niin ompa ollut lasin lämppäri erikoisen vähällä käytöllä ...