Autooni (S210 270 CDIA) on vaihdettu uusi termostaatti. Vaikka edessä on pahvit tahtoo koneen lämpeneminen olla silti todella hidasta. Lämpeneminen tuonne 80 asteeseen vaatii noin 50 kilometrin ajon (vaikka ajelee eberi päällä). Lämmöt kyllä aikaa myöten nousevat aina tuonne 90 asteeseen.
Vikamuistista löytyy seuraava vika: CDI 2 - Common Rail Diesel Injection.
P1664-002 Automaattinen sähköinen lisälämmitin Laitevika.
Onkohan tuo automaattinen sähköinen lisälämmitin sama, joka on tuhkakupissa olevan katkaisijan takana, vai onko kyseessä joku muu lämmitin? Onko havaintoa korjauskustannuksista?
CDI automaattinen sähköinen lisälämmitin - laitevika
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: CDI automaattinen sähköinen lisälämmitin - laitevika
Käsittääkseni jos autossa on vakiona eberi,ei siinä ole konetta lämmittävää lisävastusta,kun eberistä luovuttiin joskus 2001 tuli konettalämmittävä sähköinen lisävastus tilalle,vikamuisti taitaa herjata polttoaineen sähköistä lisälämmitintä,jolla ei koneen lämpöjen kanssa ole mitään tekemistä.Luulen että eberi pysähtyy jostain syystä jo ennen aikojaan esim 70 asteessa,ehkä siitä löytyy jotain häikkää.Risto L kirjoitti:Autooni (S210 270 CDIA) on vaihdettu uusi termostaatti. Vaikka edessä on pahvit tahtoo koneen lämpeneminen olla silti todella hidasta. Lämpeneminen tuonne 80 asteeseen vaatii noin 50 kilometrin ajon (vaikka ajelee eberi päällä). Lämmöt kyllä aikaa myöten nousevat aina tuonne 90 asteeseen.
Vikamuistista löytyy seuraava vika: CDI 2 - Common Rail Diesel Injection.
P1664-002 Automaattinen sähköinen lisälämmitin Laitevika.
Onkohan tuo automaattinen sähköinen lisälämmitin sama, joka on tuhkakupissa olevan katkaisijan takana, vai onko kyseessä joku muu lämmitin? Onko havaintoa korjauskustannuksista?
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 798
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Face-lift -malliston alkupäästä löytyy molemmat vakiovarusteena (1999-2000).Käsittääkseni jos autossa on vakiona eberi,ei siinä ole konetta lämmittävää lisävastusta,kun eberistä luovuttiin joskus 2001 tuli konettalämmittävä sähköinen lisävastus tilalle
R550 ja Exät mersut: C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Itselläni on sekä heaterbooster ja webasto. 1.3.2000 käyttöönotto.
Heaterbooster ei toimi ja tuhkakupin nappulalla ei vaikutusta weban toimintaan, ainoastaan kaukosäädin määrää sen toiminnasta.
Heaterbooster ei toimi ja tuhkakupin nappulalla ei vaikutusta weban toimintaan, ainoastaan kaukosäädin määrää sen toiminnasta.
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded
Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Onkait niitä laitettu,ja saa lisävarusteena Eber-Webastoa vielä tänäkin päivänä, mutta ei ole enään vakiovaruste kun on tullut 2kw sähkövastus.Risto L kirjoitti:Avantgarde kirjoitti:Löytyy molemmat. Auton vuosimalli on 2002. Kummallekin värkille löytyy käyttökytkimet tuolta tuhkakupista.Face-lift -malliston alkupäästä löytyy molemmat vakiovarusteena (1999-2000).
mutta sehän on varmaan rikki se sun Webasto,jos ei 5 Kw jaksa muutamaa litraa vettä lämmittää,eli pysähtyy ilmeisesti ennen aikojaan.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D