satakaxnelonen 200/250/300 mikä kannattais?
satakaxnelonen 200/250/300 mikä kannattais?
Tere kaikille!
Olen toukokuulla hankkimassa työajoon (200km/pvä) 124 mersun. Tuossa alle 5000e näyttää aikalailla olevan tarjontaa ja taitas jo 4000e löytyä kulkupeli. Itselläni on kokemuksia parista 123 sta ja 1x201. Kaikki olleet hyviä. Nyt mietin kannattaisiko ostaa karvalakkiversio vai paremmin varusteltu? Mietin että mitenkähän "herkut" pelittää vanhemmiten? Kaikki vinkit auton hankintaan otan ilolla vastaan...eli en ole mitään asentajatyyppiä kun nuo peukalot on himppu keslellä kämmentä!!! Onko 200d ja 300d kulutuxissa minkälainen ero? Dieselvero entäs?
Kiitos jo etukäteen ja myötätuulta!
Olen toukokuulla hankkimassa työajoon (200km/pvä) 124 mersun. Tuossa alle 5000e näyttää aikalailla olevan tarjontaa ja taitas jo 4000e löytyä kulkupeli. Itselläni on kokemuksia parista 123 sta ja 1x201. Kaikki olleet hyviä. Nyt mietin kannattaisiko ostaa karvalakkiversio vai paremmin varusteltu? Mietin että mitenkähän "herkut" pelittää vanhemmiten? Kaikki vinkit auton hankintaan otan ilolla vastaan...eli en ole mitään asentajatyyppiä kun nuo peukalot on himppu keslellä kämmentä!!! Onko 200d ja 300d kulutuxissa minkälainen ero? Dieselvero entäs?
Kiitos jo etukäteen ja myötätuulta!
niin, jos haluaa väristellä ostaa 5-pyttysen
Faktaa 300 D monivenasen kulutuksesta: http://tankkaus.com/graph_yearcons.php? ... hcar=10527
Käyttövoimavero on suoraan verranollinen auton kokonaispainoon. Omani on himpun yli 2000 kg.
www.ake.fi/AKE/Verotus/Ajoneuvovero/Ajo ... +määrä.htm
Miksikähän tuo ei tule linkiksi olenkaan
Sivu selviää kuitenkin

Faktaa 300 D monivenasen kulutuksesta: http://tankkaus.com/graph_yearcons.php? ... hcar=10527
Käyttövoimavero on suoraan verranollinen auton kokonaispainoon. Omani on himpun yli 2000 kg.
www.ake.fi/AKE/Verotus/Ajoneuvovero/Ajo ... +määrä.htm
Miksikähän tuo ei tule linkiksi olenkaan

autodidakti
Vuosimalli 1990 tai uudempi. Moottoriksi 250 D ja manuaalivaihteistolla, koska ilmeisesti matka-ajoa. 250 D saattaa jyristää matalilla kierroksilla, mutta matka-ajossa ei mitään hätää. Ja kun koeajat auton niin jos se ei jyristele ym. niin se on siinä. Tavoitteenasi on ilmeisesti päästä taloudellisesti ja silloin automaatti ei tule kysymykseen. Vaikka aut. on mielyttävämpi ajella kaupungeissa ym. niin matka-ajoon manuaali. Kovilla pakkasilla automaatista ei saisi oikeastaan ammattilaisten mielestä laittaa kylmänä pakkia päälle, ettei tule laatikkoon vaurioita. Tällaisia asioita ei tarvitse ajatella manuaalin kera. Tähän viestiketjun jatkoksi tulee varmasti useita ohjeita, kuten osta 300 D kun saat sen pienellä kustannuslisällä. Se on myös varteenotettava vaihtoehto manuaalina. Mutta unohda automaatit ja varsinkin turbomallit-niitä et tarvitse. 200 D on myös hyvä vaihtoehto, jos et voimaa kaipaa-ohituksissa täytyy ennakoida paljon. 250 D on hyvä kompromissi!
Jos noin paljon ajelet työmatkoja niin 200D nelivaihteisella lootalla on kaikkein edullisin ja käyttövarmin vaihtoehto. Paras on se karvalakkien karvalakki jossa ei ole mitään ylimääräistä mikä voisi hajota. Siitä kun käyttää ruiskutuspumpun asiantuntevalla pajalla säädössä niin kulkeekin ihan kivasti ja menee pienemmällä kuin ennen säätöä.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Kyllä se ruuvatulla pumpulla kulkee kakssatkukin, kuten tuolla yhessä viestissä tuli jo mainittuakin. Kaikkihan riippuu vertailukohdista, joten 123 200D:iin verrattuna toi 124 200D on suunnilleen kuurakettiMika.T kirjoitti:200D on laiska ku......

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
jackie kirjoitti:Kyllä se ruuvatulla pumpulla kulkee kakssatkukin, kuten tuolla yhessä viestissä tuli jo mainittuakin. Kaikkihan riippuu vertailukohdista, joten 123 200D:iin verrattuna toi 124 200D on suunnilleen kuurakettiMika.T kirjoitti:200D on laiska ku.......
No jos matka-ajoon autoa oot ostamassa, niin älä missään nimessä osta 200d:tä, on suorastaan vaarallinen auto, kun et yhdestäkään rekasta pääse ohi ja joudut köröttelemään joka rekan perässä satoja kilometrejä. Isommalla moottorilla ja jopa turbolla varustettuna ovat ohitukset turvallisia ja nopeita ja nautit ajamisesta.
BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
en kyllä ymmärrä miksei ottaisi automaatilla jos kerran samalla rahalla saa, on se vaan niin paljon mukavampi.
eikä noi kutos koneet mitään mahottomia vie, tomaatilla pääsee matka-ajossa reilusti alle 7l satkulla. 200D vie 5 pintaan matkalla.
itellä ollu ajossa kaikkia noita 124:sen diesel koneita. Kaikilla kerkee liikenteessä varsin hyvin kunhan pumppu säädetty kohilleen.
eikä noi kutos koneet mitään mahottomia vie, tomaatilla pääsee matka-ajossa reilusti alle 7l satkulla. 200D vie 5 pintaan matkalla.
itellä ollu ajossa kaikkia noita 124:sen diesel koneita. Kaikilla kerkee liikenteessä varsin hyvin kunhan pumppu säädetty kohilleen.
Tuolla omalla 250D:llä pääsin lukemiin 5.5l/100km 350km matkalla. 200D:llä kulutus oli kokoajan 6.5-8+litraa/100km koska sitä piti kenkiä niin paljon tuohon 250:iin verrattuna (200D on kertakaikkiaan hermoja kiristävä laite!!
). Isän 300TDT vie n. 9-10l/100km kun sillä tuossa pientä matkaa rallitetaan.

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Onhan tuo 250 taloudellinen laite varsinkin jos on manuaalilaatikolla. Tosiaan kesäsin pitäs päästä tuohon 5.5litraan. Tosin kyllä sekin niin pirun laiska on lähtemään, kun on tottunut ajamaan bensan 6-koneella..EVO X kirjoitti:Tuolla omalla 250D:llä pääsin lukemiin 5.5l/100km 350km matkalla. 200D:llä kulutus oli kokoajan 6.5-8+litraa/100km koska sitä piti kenkiä niin paljon tuohon 250:iin verrattuna (200D on kertakaikkiaan hermoja kiristävä laite!!). Isän 300TDT vie n. 9-10l/100km kun sillä tuossa pientä matkaa rallitetaan.
220.128 Black Mirror
250 d 20 v-93 tai 300 e 24 v
Minulla oli tuommonen 20 v, ja jonkun verran syöttöä lisättynä sillä pääsi ihan hyvin ohittelemaan kun oppi tuntemaan väännöt eri vaihteilla/kierrokset ja se kulutus reippaassa matkaajossa 5.7 l ja auto oli man.vaihteinen.Matkaajossa pärjää manuaalilla, eipähän vähennä tomaatti voimaa,vaikka onhan se automaatti
Osta tuommonen ja pumpusta kaikki irti

Osta tuommonen ja pumpusta kaikki irti
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Jos se 200D on niin laiska ja kulutukseltaan kova verrattuna 250D niin minkä ihmeen takia näiden autojen korimallien vuosina (85-95) 200D on ollut suosituimpia autoja suomen taksissa? Väittääkö joku että taksimiehet eivät osaa laskea? Ja kyllä 200D kerkeää kun käyttää pumpun pajalla ja vaihdattaa samalla uuden jakoketjun, ei kallis remontti ja auto on kuin eri planeetalta ennen säätöä. Ohitukset onnistuvat myös mainiosti kun tökkää riittävän pienen pykälän silmään ja oikeanpuoleisen pedaalin pohjaan, yksikään auto josta on pitänyt päästä ohi ei ole jäänyt ohittamatta. Olen myös joutunut vetämään autollani olosuhteiden pakosta hevosvinkkaa jossa 2 hevosta kyydissä (kärryllä kokonaispainoa n. 1600kg) ja sekin onnistui, tosin kiihtyvyydestä ei voi enää puhua. Mutta aloittajalle; itse vastaavassa tilanteessa aikanaan ostin 200D 5-vaihteisella laatikolla varustetun satalankun jossa ei oikeastaan ole muuta ihmeelistä kuin abs-jarrut (tainnut kuulua vakiovarustukseen). Auto on yhä edelleen päivittäisessä käytössä ja tyytyväinen olen hankintaani ollut. Kulutus on ollut 4 vuoden aikana keskimäärin 7 litraa satasella (tarkempikin tieto löytyisi kun joka tankkaus on tullut merkittyä vihkoon ylös). Niin, ja autohan on alla mainittu vanha lapin taksi.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
Mutta on se 200D kulkuvälineenä uskomattoman raastava verrattuna 250:iin. Oon omistanu sellaisen mutta en enää koskaan osta toista. Tuo mun 200D oli vm-93 ja oli mulla 1,5 v ajan (470-530tkm) ajossa + 1/2 vuoden seisonta päälle. Vikojahan tuossa ei juuri ollut joten se on suuri plussa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Ihtellä oli viimekesänä ajossa tuo profiilin Mersu, ilmastointi hönkäsi helteissä miltei jatkuvasti päällä ja automaattilaatikko löytyy. Pumppu vakiosäädöissä, ylimääräiset kuristimet ilmanputsarista riisuttu ja kiihdytyksissä "aika usein"
luta lattiassa. Keskimääräinen kulutus autossa oli maantievoittoisessa seka-ajossa alle 7 litraa.
Kyllä se automaatti on mukava, lisäkulutus kuittaantuu kyllä kaupunkiajossa jossa w124 diesel mersun manuaali on IMO äkkiseltään aika ärsyttävä ajettava.

Kyllä se automaatti on mukava, lisäkulutus kuittaantuu kyllä kaupunkiajossa jossa w124 diesel mersun manuaali on IMO äkkiseltään aika ärsyttävä ajettava.
MB W124 E250D 20V -95
Audi 90 2.2 quattro -88
Audi 90 2.2 quattro -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Pääseehän sitä 300 vähälläkin kun viitsii ajaa tosi rauhallisesti. Olen minäkin päässy jotain 5 litran tuntumaan parhaimmillaan mutta vuosien aikana kulutus tasaantuu 7 litran kieppeille. Vero mulla jotain 505 euroa/vuosi.
Mersun lisävarusteet ovat toimineet aina hyvin, mutta mitä enemmän liikkuvia osia niin ainahan remonttimahdollisuus kasvaa, vrt väyrynen ja satalankku. Väyrysessä namiskuukkeleita lähes tuplat mitä satalankussa niin tottakai mahdollisuus toimimattomuuteen lisääntyy.
Kaiken kaikkiaan 124 mersu on hyvin pidettynä varmaan yksi kestävimpiä dieselautoja maailmassa. Siihen aikaan kun näitä on valmistettu on insinööreille annettu ohjeet tehdä hyvä ja kestävä auto kustannuksista suuremmin välittämättä. Vuosina 85-95 on muut eurooppalaiset autonvalmistajat olleet pikkutekijöitä Mercedekseen verrattuna. Tänä päivänä autolehdessä saattaa lukea "Vertailussa Audi, BMW ja Mercedes". 80-luvulla ei olisi voinut kuvitellakaan että moista vertailua tehtäisi, niin ylivoimainen mersu oli muihin verrattuna.
Mersun lisävarusteet ovat toimineet aina hyvin, mutta mitä enemmän liikkuvia osia niin ainahan remonttimahdollisuus kasvaa, vrt väyrynen ja satalankku. Väyrysessä namiskuukkeleita lähes tuplat mitä satalankussa niin tottakai mahdollisuus toimimattomuuteen lisääntyy.
Kaiken kaikkiaan 124 mersu on hyvin pidettynä varmaan yksi kestävimpiä dieselautoja maailmassa. Siihen aikaan kun näitä on valmistettu on insinööreille annettu ohjeet tehdä hyvä ja kestävä auto kustannuksista suuremmin välittämättä. Vuosina 85-95 on muut eurooppalaiset autonvalmistajat olleet pikkutekijöitä Mercedekseen verrattuna. Tänä päivänä autolehdessä saattaa lukea "Vertailussa Audi, BMW ja Mercedes". 80-luvulla ei olisi voinut kuvitellakaan että moista vertailua tehtäisi, niin ylivoimainen mersu oli muihin verrattuna.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 47
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:27
- Paikkakunta: Haukipudas
Käytän itse ja suosittelen... 300D. Kuten edelläkin jo mainittu niin kohtuu kulutuksella pääsee. Pari viikkoa sitten viimeksi laskeskelin kun tuli ylä-savossa pistäydyttyä. Mukaan mahtui kaupunkia, maantietä ja kylmäkäynnistyksiä... 7,14 l/100 km. Ja siihen sai jo käyttää kickdowniakin kursailematta ohitustilanteissa. Ei tartte rekkojen perään ainakaan jäädä 

W211 E200CDI Avantgarde (2008)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti 13.12.2005 20:07
- Paikkakunta: Tornio
Laskeppa sen kolmesatkun keskikulutus vaikka ensiks vuoden ajalta ja sano sitten mitkä lukemat tulee, paljon todellisempi lukema kuin 300km matkalla ajettu. Kun tuossa edellisessä viestissä kirjoitin "vuosien varrella" niin tarkoitin siis useampaa vuotta. On tullu itellä merkattua vihkoon jokaikinen tankkaus hintoineen ylös ja kun joskus viitsisi laskea paljonko se kulutus on ollut 4,5 vuoden aikana niin lukemaa voisi pitää jo tosi faktana. Saattaisihan se tietysti tulla paha mieli kun samalla selviäis kuinka monta euroo on tullu tankkiin laitettuamitä tähän laittais kirjoitti:viimme kesänä 16L/300km =5,3L/100km, että se siitä 300d suuresta kulutuksesta. keskinopeus koko reissulla oli 112km/h.
Samalla reissulla 200d 22L/300km =7,3L/100km sama matka ja nopeus.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
300 monivena on kiva. Vaihtelevalla nopeudella matka kulutus 7.44l/100km.
ja kaupunki sikaelvistelypoletuksessa vain13l/100km.
Ja pumppu on hieman terävämpisäätöinen mynä.
Tuosta voi tarkastella kolmesatasen vääntöaluetta.
http://s127.photobucket.com/albums/p142 ... kannaa.jpg
ja kaupunki sikaelvistelypoletuksessa vain13l/100km.
Ja pumppu on hieman terävämpisäätöinen mynä.
Tuosta voi tarkastella kolmesatasen vääntöaluetta.
http://s127.photobucket.com/albums/p142 ... kannaa.jpg
Tämä on tosi.geoman kirjoitti:Minusta tuon ikäisessä autossa on tärkein asia, että se on hyvässä kunnossa. Moottorin koko on sivuseikka. Remontit maksaa enemmän kuin pienet polttoaine-erot.
Ilmeisesti noiden koneversioiden välillä ei ole muuten juuri kestävyyseroja, tosin ilmeisesti kaikkein sitkein on 250D. Kutonen on vähän pitkä ja näin herkin väärälle käytölle, nelonen taas voi joutua vähän koville joissain tilanteissa?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Itellä vaan kokemuksia 250 ja 300 dieseleistä,mihinkäänhän nuo ei kulje,mutta ei kyllä kulutakkaan.
Ei luulisi kulutuksen olevan näissä merkittävä tekijä,bensakoneissa ehkä.
Ei luulisi kulutuksen olevan näissä merkittävä tekijä,bensakoneissa ehkä.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Pahin "juoppo" noista on kai 300TDT 4-matic joka vie matkaajossa 8.5 litraa satasella.
200D:n oma enkka on tankillisella 4.79 mutta siinä piti jo yrittää skarpata hiukan.
Ainoa mikä tuossa 200D.ssä hymyilyttää on kun käy reissussa tankkaamassa.
200D:n oma enkka on tankillisella 4.79 mutta siinä piti jo yrittää skarpata hiukan.
Ainoa mikä tuossa 200D.ssä hymyilyttää on kun käy reissussa tankkaamassa.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
300D:tä suosittelen,jo pelkäm moottorin äänen perusteella,kuutoskonetta on kiva kuunnella,ja ohitukset sujuu hyvin ilman mitään turboja saatikka urpoja,itellä 300D ja luojan lykky,etten ostanu 250D:tä.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96