Isukki osti itelleen tommosen 203 niin siinä nyt sitten on kasetti mankka. No tallin perukoilta löytyi minun vanha cd-mankka kyseiseen malliin. Alkaako kyseinen laite laulamaan heti vai pitääkö se koodata veholla vai miten homman hoitaisi fiksusti?
Tarvikesoittimen istuttaminen kauniisti 203:n soittimen paikalle voi olla hiukan haastavaa. Alkuperäisen soittimen etulevy kun ei ole ihan standardin mallinen.
Jos autossa ei ole Sound Systemiä, soitin toiminee ihan heittämällä. Takaa löytyy ihan tavalliset DIN-liittimet. Jos autossa on paremman sortin audiojärjestelmä, haasteita on todennäköisesti tiedossa.
Siis mankat on kummatkin mersun omia. Sillä erotuksella että toinen on cd-mallia. Jota en itse tarvitse. Sais siitä sitten cd-soittimen autoon ja olis alkuperäisen näköinen. Ainoa mikä nyt vaivaa on että rupeaako se suoraan toimimaan vai tuleeko siihen joku koodi. Auto vm-01
pasi.a kirjoitti:...ei pitäs olla mitää koodeja ei ainakaan comandis,eikä cd10:s oo...
Minulla oli mennyt autoista akut täysin tyhjiin rahdin aikana. Autoissa oli COMAND ja Audio 10. Molemmat pyysivät koodia ennenkuin alkoivat toimia. Eli kyllä niissä todistettavasti joku koodi on.