w124 300d sammui parinkymmenen metrin jälkeen
w124 300d sammui parinkymmenen metrin jälkeen
elikkä pakkasta oli -25.
Auto lähti parin tunnin lämmityksen jälkeen käyntiin kohtuu hyvin.
Käytin tyhjäkäynnillä noin minuutin.
Parin kymmenen metrin jälkeen meno loppui.
Startatessa kone yritti lähteä käyntiin, mutta ei jaksanut käydä kunnolla.
Missähän vika?
Auto lähti parin tunnin lämmityksen jälkeen käyntiin kohtuu hyvin.
Käytin tyhjäkäynnillä noin minuutin.
Parin kymmenen metrin jälkeen meno loppui.
Startatessa kone yritti lähteä käyntiin, mutta ei jaksanut käydä kunnolla.
Missähän vika?
300 D sammui
Suodatin jäässä, panes vaihtaen pa. suodatin niin eiköhän ala taas kalisemaan
Ei tarvitse, saattaa vaatia pidemmän starttauksen, joten huomioi että akussa on virtaa/apuvirtaa on saatavilla.saimon kirjoitti:Kiitoksia. Ostin auton juuri, joten suodin voi olla vanha.
Tarvitseekos tuota mallia ilmailla suodattimen vaihdon jälkeen?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
ei tarvi välttämättä ilmata, (automaatti ilmaus), mutta vaatii piiitkän starin, tai useampia ennenkuin on ilmaantunut johtuen pääsuotimen suurehkosta koosta.
eli jos akussa on potkua, niin siitä vaan..
suosittelen kuitenkin esitäyttää pääfiltteri ennen asennusta niin säästät kallista starttivirtaa akustasi. joka on näillä keleilla aika arvokasta
ps. muistithan vaihtaa myös esifiltterin?
eli jos akussa on potkua, niin siitä vaan..

suosittelen kuitenkin esitäyttää pääfiltteri ennen asennusta niin säästät kallista starttivirtaa akustasi. joka on näillä keleilla aika arvokasta

ps. muistithan vaihtaa myös esifiltterin?
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Vaihdoin suotimen ja kaadoin sen ensin piripintaan dieseliä.
Lämmitin konetta lohkolämppärillä ja auton sisätilan lämppärillä siten, että imusarja ja polttoaineen suodin tuntuivat lämpimiltä.
Vanhassa suodattimessa ei näkynyt hyytelöä.
Koetin startata apuvirran kanssa aika pitkään ja useita kertoja, mutta ei lähtenyt käyntiin.
Lupasi vain.
Mikähän muu paikka voisi olla jäässä?
Auttaako auton vienti (hinaus) lämpimään talliin?
Lämmitin konetta lohkolämppärillä ja auton sisätilan lämppärillä siten, että imusarja ja polttoaineen suodin tuntuivat lämpimiltä.
Vanhassa suodattimessa ei näkynyt hyytelöä.
Koetin startata apuvirran kanssa aika pitkään ja useita kertoja, mutta ei lähtenyt käyntiin.
Lupasi vain.
Mikähän muu paikka voisi olla jäässä?
Auttaako auton vienti (hinaus) lämpimään talliin?
Ei useita kertoja vaan yhdellä pitkällä startilla vaikka monta minuuttia..
Kaasun pohjassa pitäminenkään tuskin asiaa haittaa, pikemminkin päinvastoin. Nämä 124-koriset tiisselimersut on kyllä inhottavia siinä suhteessa että tuo ilmaus on niin älytön
Kaasun pohjassa pitäminenkään tuskin asiaa haittaa, pikemminkin päinvastoin. Nämä 124-koriset tiisselimersut on kyllä inhottavia siinä suhteessa että tuo ilmaus on niin älytön

<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
Enpä huomannut Danskun viestissä esifiltteri kohtaa.
Mistähänpäin se löytyy.
Ehdin laittaa autoa vasta pimeän aikaan, joten etsintä ei ole kovin helppoa minulle uudessa autossa.
On siellä muuten ainetta tankissa. Olen jo ehtinyt itsekin takata kauppojen jälkeen.
Voisiko ilmanputsari muuten olla jäässä?
Mistähänpäin se löytyy.
Ehdin laittaa autoa vasta pimeän aikaan, joten etsintä ei ole kovin helppoa minulle uudessa autossa.
On siellä muuten ainetta tankissa. Olen jo ehtinyt itsekin takata kauppojen jälkeen.
Voisiko ilmanputsari muuten olla jäässä?
Minkähän takia käsipumppu on jätetty w124:sta pois?Saman näköinen siirtopumppu on kuin w123:sessa mutta käsipumppu puuttuu.Arto N kirjoitti:Ei useita kertoja vaan yhdellä pitkällä startilla vaikka monta minuuttia..
Kaasun pohjassa pitäminenkään tuskin asiaa haittaa, pikemminkin päinvastoin. Nämä 124-koriset tiisselimersut on kyllä inhottavia siinä suhteessa että tuo ilmaus on niin älytön
auto w123 200D/300DT vm, -81
Esisuodatin on syöttöpumpun vieressä tulevassa polttoaineputkessa ennen siirtopumppua. Se on läpinäkyvä, joten sen näkeekin onko jäässä.saimon kirjoitti:Enpä huomannut Danskun viestissä esifiltteri kohtaa.
Mistähänpäin se löytyy.
Ehdin laittaa autoa vasta pimeän aikaan, joten etsintä ei ole kovin helppoa minulle uudessa autossa.
Voisiko ilmanputsari muuten olla jäässä?
Tuskimpa tuo ilmanputsari on jäässä, kun siihen ei mene huohotintakaan.
No ei nyt ihan hirvittävän montaa minuuttia kannata yhtä soittoa starttailla. Alkaa meinaan startti käymään aika lämpösenä. Jos pitkään joutuu syystä tai toisesta starttaileen, kannattaa myös pitää starttausten välissä reilu tauko, että startti ehtii välillä jäähtyä. Starttimoottoria kun ei ole suunniteltu kovin pitkiin pyörityksiin, ei sille ole myöskään rakennettu jäähdytystä.Arto N kirjoitti:Ei useita kertoja vaan yhdellä pitkällä startilla vaikka monta minuuttia..
W123 280TE -79