Vaihdata öljyt jossain halvemmassa paikassa suodattimineen ja rasvaa saranat itse ja tarkista syylärin nesteen pakkaskestävyys ja lisää pissapojansäiliöön pesuainetta ja säästät muutaman satasen.
pelamo kirjoitti:Vaihdata öljyt jossain halvemmassa paikassa suodattimineen ja rasvaa saranat itse ja tarkista syylärin nesteen pakkaskestävyys ja lisää pissapojansäiliöön pesuainetta ja säästät muutaman satasen.
Näin juuri taidan tehdä säästyy monta euromasteria Taidan jopa vaihtaa öljyt itse niin säästyy vielä enemmän.
Älä unohda tarkastaa perän öljymäärää! Vaihdon tekee samalla vaivalla kun ei sinne juuri mitään mene. Laatikostakin kannattaa tarkastaa öljyt (automaatista helppoa).
janimat kirjoitti:Älä unohda tarkastaa perän öljymäärää! Vaihdon tekee samalla vaivalla kun ei sinne juuri mitään mene. Laatikostakin kannattaa tarkastaa öljyt (automaatista helppoa).
Voiko olla niin että peräöljyt ns. haihtuu pois? koska mitään sieltä ainakaan vuoda.
Mitenkäs tuo automaatti öljy kuuluu oikeaoppisesti tarkastaa, ja entä kuinka usein vaihtaa uudet.
peräöljyt niin kankeita ettei välttämättä valu jollei ole "kuumat" ja riittävä vaihtoväli 80 - 90 tkm.
Laatikon öljyt on hyvä vaihtaa n 60 tkm välein (automaatti).