MB 560SEC, AMG??? Isoja kuvia...
MB 560SEC, AMG??? Isoja kuvia...
Kertokaapas joku tälläisesta menopelistä, miten eroaa normaali 560 Secistä. Onko nuo AMG pajalla tehtyjä vai marsulta saanut AMG varustepaketilla. Miten tunnistaa onko auto "aito" vai jälkikäteen varustettu AMG paketilla. -90 peli kyseessä.
Maailmalla pyydetään melko suolaisesti noista pikaisen haun perusteella, mikäköhän olisi oikea kurssi suomessa siistille runsaan satkun ajetulle.
Maailmalla pyydetään melko suolaisesti noista pikaisen haun perusteella, mikäköhän olisi oikea kurssi suomessa siistille runsaan satkun ajetulle.
Viimeksi muokannut MikkoV, La 20.01.2007 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuon ikäiset AMG:t on tehty vielä erikseen Affalterbachissa. Eli Mersulla tehty auto, jonka jälkeen ennemmin tai myöhemmin viritetty (?) AMG:lla. Kysymysmerkki siksi, että pitäisi saada hieman enemmän tietoa mitä autolle on tehty. Onko siihen asennettu pelkkä AMG-korisarja vai koskettu auton tekniikkaankin? Usein näkee autoja mainostettavan AMG:nä, vaikka siihen on asennettu pelkkä korisarja. Oikeinhan sekin on, mutta...
. Kuvat selventäisivät kovasti.
Jos moottoria on sorkittu, niin M117:sta on ollut eri viritysversioita tehonpuutteen mukaan. Katsopa ensi hätään täältä, sivun alalaidasta. Muutenkin tuo on oikea sivusto vnhoista AMG:stä tietoa janoaville.
http://mercedes-amg.tripod.com/w126amg.jpg
http://www.amg-owners-club.de/

Jos moottoria on sorkittu, niin M117:sta on ollut eri viritysversioita tehonpuutteen mukaan. Katsopa ensi hätään täältä, sivun alalaidasta. Muutenkin tuo on oikea sivusto vnhoista AMG:stä tietoa janoaville.
http://mercedes-amg.tripod.com/w126amg.jpg
http://www.amg-owners-club.de/
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Uskoakseni pelkkä AMG optiikka, pitää tutustua huomenna ostokseen ja laittaa vaikka vähän kuvia nähtäville. Pitäiskö jotain AMG lätkiä tai kilpiä löytyä jostain päin autoa jos ehta, vai onko noissa edes mitään "ehtaa" jos puhutaan pelkän optiikan omaavasta autosta.Timo L. kirjoitti:Tuon ikäiset AMG:t on tehty vielä erikseen Affalterbachissa. Eli Mersulla tehty auto, jonka jälkeen ennemmin tai myöhemmin viritetty (?) AMG:lla. Kysymysmerkki siksi, että pitäisi saada hieman enemmän tietoa mitä autolle on tehty. Onko siihen asennettu pelkkä AMG-korisarja vai koskettu auton tekniikkaankin? Usein näkee autoja mainostettavan AMG:nä, vaikka siihen on asennettu pelkkä korisarja. Oikeinhan sekin on, mutta.... Kuvat selventäisivät kovasti.
Jos moottoria on sorkittu, niin M117:sta on ollut eri viritysversioita tehonpuutteen mukaan. Katsopa ensi hätään täältä, sivun alalaidasta. Muutenkin tuo on oikea sivusto vnhoista AMG:stä tietoa janoaville.
http://mercedes-amg.tripod.com/w126amg.jpg
http://www.amg-owners-club.de/
Kuskin tai apukuskin ovipielessä muistaakseni ainakin on lätkä josta ainakin korin numerot/mallimerkintä pitäisi löytyä. Jos kyseessä on aito AMG niin varmasti on mainittu. Lisäksi konetilassa pitäisi etuvalojen välisessä pellissä olla mallilätkä. Pelkkään korisatsiin/AMG mittaristoon ei kannata luottaa. 

"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Tuossa muutama kuva autosta, mitään amg tyyppikilpiä tai ovipielitarroja ei löytynyt. Onko faktaa että AMG varustelemissa autoissa pitäis olla?
Ja heittäkää merssuspecialistit hinta-arviota autolle, -90, 110tkm ajettu Japanintuonti , täysin ruosteeton, kuvien mukainen kunto eli melko asiallinen. Eli mitä tuollaisesta pitäisi saada jos hyvän hinnan saa.









Ja heittäkää merssuspecialistit hinta-arviota autolle, -90, 110tkm ajettu Japanintuonti , täysin ruosteeton, kuvien mukainen kunto eli melko asiallinen. Eli mitä tuollaisesta pitäisi saada jos hyvän hinnan saa.









Minusta nuo lisähärpäkkeet laskevat arvoa alkuperäiseen verrattuna, varsinkin kojelaudan kuvaruutu. Mutta makuja on monia.
Siistissä kunnossa näkyy olevan.
Siistissä kunnossa näkyy olevan.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Älkää nyt naurako, (tai naurakaa vaan) mutta mikä tuo systeemi tuossa kartturin edessä kojelaudassa on? Niin kuin joku näyttöruutu?
On kyllä maukkaan näköinen vehje, mutta "väärennettynä" näitä on PALJON!
Tuollaisen hintapyyntö kyllä vaihtelee aika lailla... Ja kauppa-aktiin johtava hinta varmaan melkein saman verran!
(Autojoppari, miltä Raid osti sen mersun takas puhui kauppa-aktista!) 
On kyllä maukkaan näköinen vehje, mutta "väärennettynä" näitä on PALJON!
Tuollaisen hintapyyntö kyllä vaihtelee aika lailla... Ja kauppa-aktiin johtava hinta varmaan melkein saman verran!


Viimeksi muokannut Tenutähti, La 20.01.2007 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Komiahan tuo auto on. Ja eihän tuossa mitään peruuttamatonta ole tehty. Ratinvaihto ei ole kummenen homma ja monitorikin näyttää olevan lätkästy hanskalokeron kannen tilalle. Tulee Miami Vice mieleen tuosta monitorista.
Onko tuossa ollut joku spoileri vai mikä takaikkunan päällä?
Ei muuta kuin ostat pois jos mieli tekee ja järkevään hintaan saat.
Onko tuossa ollut joku spoileri vai mikä takaikkunan päällä?
Ei muuta kuin ostat pois jos mieli tekee ja järkevään hintaan saat.
200d '86
Ai että on maukkaan näkönen peli! Korisarja näyttää ainakin amg:n valmistamalta etupuskurin lipan stanssausta myöden. Jollei tyyppikilvissä AMG merkintöjä näy niin tuskinpa täysin aito on. Japanin markkinoilla olevissa w126:ssa olen sen verran pistänyt silmään että aftermarket varusteita niistä löytyy yleensä melko kunnioitettavasti. Jos auton hinta ei tähtitaivaallinen ja kunto hienolta vaikuttaa niin suosittelen lämpimästi vaikka replica olisikin. 

"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Taxfree hintana oikea voisi olla noin 5-6000€ ja siihen sitten verot. ´
Laitamistahan tuossa on hieman, mm poistaa tuo TV ja vaihtaa mittarin pohjat alkuperäisiin ja tietenkin ratti ( kannattaa tarkistaa onko autossaollut alkuperäisenä Airbag ).
Levike sarja on komea, mistähän tuollaisen saisi ( olisi oma aivan saman näköinen levikesarjalla )
Laitamistahan tuossa on hieman, mm poistaa tuo TV ja vaihtaa mittarin pohjat alkuperäisiin ja tietenkin ratti ( kannattaa tarkistaa onko autossaollut alkuperäisenä Airbag ).
Levike sarja on komea, mistähän tuollaisen saisi ( olisi oma aivan saman näköinen levikesarjalla )
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Niin pihassahan tuo siis jo on, tapana on ihmetellä vasta kun on kurat housuissa:D ...en tuota minään AMG:nä ostanut ole mutta alkoi vaan runsaat varusteet mietityttämään kun ilmestyi pihaan, kaikki rojut on AMG sälää eikä mitään kuttaperkkapaskaa. Tiedä sitten onko hirveätä merkitystä arvollisesti onko auto AMG varustelema vai jälkikäteen varusteltu.
Tuo töllö on makuasia, kuitenkin kyseessä aikakautensa varuste ko. autoon tarkoitettuna. Jalopuuratti ei oo mikään hieno mutta tuontyyppiseen juppikauden ilmentymään hyväksyttäneen. Tosin ikävämpi kun bagi poistettu... Jännä juttu muuten, kaikki japanautot mitä mulle tullut on olleet aftermarket ohjauspyörällä, ottanevat bageja pois kun tulee ikä täyteen. Mitään kolarointiin viittavaa ei (tuossakaan ole) ja japseistahan on kolarihistorian omaavat ilmoitettu aika hyvin. Mittarinpohjat näyttää olevan samat aika monessa AMG:nä mainostettavassa tuollaisessa, sopinee siis myöskin kuvioon.
Mutta varsinaiset kysymykset: Eli mitä tuollaisen kurssi on, eli mitä kehtaa pyytää (joku ajatus itsellä toki on mielessä):
Kyselen ja kartoitan nääs sillä vähän koska epäilen, että tuo on auto jolle saattaisi löytyä se kovemman rahan ostaja Suomen ulkopuolelta. Tiedän, että esim Saksassa tuon kuntoluokan autot ovat jo harvassa ja hyvistä pyynnit sielläkin kovia, suomessa tunnetusti kaikki saman mallisarjan autot ovat n. saman arvoisia, kuntoon ja kilometreihin katsomatta, ainakin em. asioiden merkitys TODELLA paljon pienempi kuin "suuressa maailmassa".
Ja tuo AMG homma, onko tuo lappu / tyyppikilpi homma faktaa. VIN:llä varusteet jne. katsottuna mitään ei nimittäin moisista höpistä...
Tuo töllö on makuasia, kuitenkin kyseessä aikakautensa varuste ko. autoon tarkoitettuna. Jalopuuratti ei oo mikään hieno mutta tuontyyppiseen juppikauden ilmentymään hyväksyttäneen. Tosin ikävämpi kun bagi poistettu... Jännä juttu muuten, kaikki japanautot mitä mulle tullut on olleet aftermarket ohjauspyörällä, ottanevat bageja pois kun tulee ikä täyteen. Mitään kolarointiin viittavaa ei (tuossakaan ole) ja japseistahan on kolarihistorian omaavat ilmoitettu aika hyvin. Mittarinpohjat näyttää olevan samat aika monessa AMG:nä mainostettavassa tuollaisessa, sopinee siis myöskin kuvioon.
Mutta varsinaiset kysymykset: Eli mitä tuollaisen kurssi on, eli mitä kehtaa pyytää (joku ajatus itsellä toki on mielessä):
Kyselen ja kartoitan nääs sillä vähän koska epäilen, että tuo on auto jolle saattaisi löytyä se kovemman rahan ostaja Suomen ulkopuolelta. Tiedän, että esim Saksassa tuon kuntoluokan autot ovat jo harvassa ja hyvistä pyynnit sielläkin kovia, suomessa tunnetusti kaikki saman mallisarjan autot ovat n. saman arvoisia, kuntoon ja kilometreihin katsomatta, ainakin em. asioiden merkitys TODELLA paljon pienempi kuin "suuressa maailmassa".
Ja tuo AMG homma, onko tuo lappu / tyyppikilpi homma faktaa. VIN:llä varusteet jne. katsottuna mitään ei nimittäin moisista höpistä...
Viimeksi muokannut MikkoV, Su 21.01.2007 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tossa muuten mobilesta bongattu melko vastaava. http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1241476346&
Sori tuota linkin pituutta
Mut se on kyl tosiasia ettei omaasikaan aivan halvalla kannata myydä. Ite pyytäsin ainakin +20000euroa hienokuntoisesta. Ja ennen kantsii pitää itellä kun halvalla myydä. Erikoisemmin varustellusta ja hienokuntosesta sekistä voi tulevaisuudessa saada viä suhteellisen hyvinkin. Ulkomailla tosiaan noille erikoisemmille autoille paremmin ostajia taitaa löytyä.
Edit. Linkki lyhennetty. Timo L.
Sori tuota linkin pituutta

Edit. Linkki lyhennetty. Timo L.
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Tämä kiinnostaisi itseäkin, meillä on työpaikan pihassa yksi ässä jossa on samantyyliset lirpat takaikkunalla, monesti oon ihmetellyt että mitähän nuo on ?Hulk kirjoitti: Onko tuossa ollut joku spoileri vai mikä takaikkunan päällä?
-Risto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
Jaa takaikkunan lirpat, siellä on antennit kummankin puolen, tarralla ikkunassa kiinni.Malm kirjoitti:Tämä kiinnostaisi itseäkin, meillä on työpaikan pihassa yksi ässä jossa on samantyyliset lirpat takaikkunalla, monesti oon ihmetellyt että mitähän nuo on ?Hulk kirjoitti: Onko tuossa ollut joku spoileri vai mikä takaikkunan päällä?
-Risto
Saako tuota katsastuksesta läpi jos bägi on poistettu?MikkoV kirjoitti:Tosin ikävämpi kun bagi poistettu...
Korisarja on kyllä todella hieno! Secissä vois ihan alkuperäisenä olla tuollainen pienellä lipalla varustettu etuspoileri. Jos tuollaisen jostakin löytäs niin heti kyllä ostaisin..
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Onko muuten tuo ensirekisteröintikatsastus jotenkin tarkempi kuin normi katsastus? Eipä taida olla. Itekkin oon ratin vaihtanut airbäkittömään ja samalla otin SRS:n polttimon poies kun se alko palamaan bakin poiston yhteydessä. Ei katsastaja edes kysynytkään että oliko airbakkia ollut. Jos alkavat vaatia ensikatsastukses airbakkirattia MikkoV niin voin vaikka lainata omaani, jotta saadaan noin komia peli tienpäälle 

"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Eipä siinä eroa kumpi katsastus, kiitos tarjouksesta, oikeaa harrastajahenkeä. Jos lappua ei saa niin otan yhteyttäJukka L. kirjoitti:Onko muuten tuo ensirekisteröintikatsastus jotenkin tarkempi kuin normi katsastus? Eipä taida olla. Itekkin oon ratin vaihtanut airbäkittömään ja samalla otin SRS:n polttimon poies kun se alko palamaan bakin poiston yhteydessä. Ei katsastaja edes kysynytkään että oliko airbakkia ollut. Jos alkavat vaatia ensikatsastukses airbakkirattia MikkoV niin voin vaikka lainata omaani, jotta saadaan noin komia peli tienpäälle

Bagia ei tarvitse olla katsastuksessa, jos sitä ei ole vaadittu/mainittu auton tyyppihyväksyntätiedoissa.
Esim. W124 pitää olla bagi mallivuodesta -93 eteenpäin. Näin lukee tyyppäritiedoissa... Se on ihan sitten eri asia kuka katsuri asiaan kiinnittää huomiota. Muista malleista ei ole minulla nyt tietoa.
Esim. W124 pitää olla bagi mallivuodesta -93 eteenpäin. Näin lukee tyyppäritiedoissa... Se on ihan sitten eri asia kuka katsuri asiaan kiinnittää huomiota. Muista malleista ei ole minulla nyt tietoa.
Luultavasti voit kyllä tehdä niin (jos ajatellaan pelkästään katsastuksen näkökulmasta). SRS-valo pimeäksi ja niin edelleen...
Turvavyön kiristimet ei muistaakseni toimi, kun SRS-järjestelmä huomaa kuljettajan bagipiirin vastuksen liian korkeaksi.
Virallisesti, jos katsastuksessa tulee asiasta puhetta niin, auto pitäis olla muutettu vastaamaan mallisarjan bagitöntä mallia. Mut tuskinpa tyyppäritiedoissa bagistä on edes noin vanhasta mitään mainintaa.
Voit varmistaa asian tyyppitiedoista toiselta konttorilta, missä siis et asioi normaalisti (muuten ne voi vähän ihmetellä)...
Turvavyön kiristimet ei muistaakseni toimi, kun SRS-järjestelmä huomaa kuljettajan bagipiirin vastuksen liian korkeaksi.
Virallisesti, jos katsastuksessa tulee asiasta puhetta niin, auto pitäis olla muutettu vastaamaan mallisarjan bagitöntä mallia. Mut tuskinpa tyyppäritiedoissa bagistä on edes noin vanhasta mitään mainintaa.
Voit varmistaa asian tyyppitiedoista toiselta konttorilta, missä siis et asioi normaalisti (muuten ne voi vähän ihmetellä)...
Kyl siihen ratin voi vaihtaa, koska sekkiä on airbakittomanakin tehty.
Itellä turvavyöojentajat toimii normaalisti vaikka ratin vaihdoinkin airbakittomaan. SRS:n valo tosiaan alko palamaan mut otin polttimon poies.
Itellä turvavyöojentajat toimii normaalisti vaikka ratin vaihdoinkin airbakittomaan. SRS:n valo tosiaan alko palamaan mut otin polttimon poies.

"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Turvavyön kiristimillä tarkoitettiin varmastikin niitä räjähdyspanoksia, jotka nykäisevät kolaritilanteessa vyöt kireälle, ei niitä coupén kurkottelijoita...
Oma mielipide asiaan on, että ehdottomasti bägi takaisin ja toimintaan, ei sitä turhaan siihen ole alunperinkään laitettu... saattaa joskus kiitellä sitten itseään, että tuli laitettua. Toivottavasti kuitenkaan ei tarvitse ko. varustetta ikinä... Jo ihan sekin, että turvavyön kiristimet lakkaavat toimimasta on riittävän hyvä syy pitää bägiratti paikallaan.
Oma mielipide asiaan on, että ehdottomasti bägi takaisin ja toimintaan, ei sitä turhaan siihen ole alunperinkään laitettu... saattaa joskus kiitellä sitten itseään, että tuli laitettua. Toivottavasti kuitenkaan ei tarvitse ko. varustetta ikinä... Jo ihan sekin, että turvavyön kiristimet lakkaavat toimimasta on riittävän hyvä syy pitää bägiratti paikallaan.
Tuo on kyllä totta. Itellä tuo ratin vaihto oli sen takia mielessä kun tuo vakio airbag-ratti on ihan hullun iso ni ois mukavampi jos sen sais pienempään vaihettua. Tietysti jos jostaki uudemmasta mersusta (esim. 124 vm 93-->) vaihtas airbag-ratin...mikäli sellasen pystyy vaihtamaan.m4rcuz kirjoitti:
Oma mielipide asiaan on, että ehdottomasti bägi takaisin ja toimintaan, ei sitä turhaan siihen ole alunperinkään laitettu... saattaa joskus kiitellä sitten itseään, että tuli laitettua. Toivottavasti kuitenkaan ei tarvitse ko. varustetta ikinä... Jo ihan sekin, että turvavyön kiristimet lakkaavat toimimasta on riittävän hyvä syy pitää bägiratti paikallaan.
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Kaikkihan meistä ovat luonnollisesti huippukuskeja, vaan entäpä sitten kun vaikkapa joku niistä huonoista kuskeista tulee maantiellä kolmion takaa eteen? Ootko jo etukäteen määrännyt, etät hautakiveen tulee teksti: "tämä kaveri se vasta osasi ajaa"Jukka L. kirjoitti:Kai sitä täytyy sitte vaan osata ajaa

W463
Jos nuo ajetut kilometrit pitävät paikkansa, eli on vakavastiotettavan oloinen huoltokirja mukana tai muuta faktaa ja kunto on kilometrien mukainen, niin 20000€ pyynti on järkevä... se on sitten eri asia saako sitä silä kaupaksi, Suomessa ehkä, mutta tuskin Saksassa.Jukka L. kirjoitti:Tossa muuten mobilesta bongattu melko vastaava. http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1241476346&
Sori tuota linkin pituuttaMut se on kyl tosiasia ettei omaasikaan aivan halvalla kannata myydä. Ite pyytäsin ainakin +20000euroa hienokuntoisesta. Ja ennen kantsii pitää itellä kun halvalla myydä. Erikoisemmin varustellusta ja hienokuntosesta sekistä voi tulevaisuudessa saada viä suhteellisen hyvinkin. Ulkomailla tosiaan noille erikoisemmille autoille paremmin ostajia taitaa löytyä.
Tuon TV-virityksen kun ottaa pois, ratin vaihtaa ja ehkä myös mittarit vaihtaa takaisin fiksun näköisiksi, voi olla helpompi myydä. Orkkisrattiakaan ei välttämäti, silä Ebaysta löytyy säännöllisesti hyvännäköisiä aikakauden tarvikeratteja.
W463