niin onko jollain tietoa paljonko tollainen asd perä kestää rasitusta ja vääntöä
ja pitääkö lukko kunnolla jos on kova rasitus vai katkeeko vetari ennen kuin perä luistaa.
olisi ehkä tulossa offi peliin tollanen perä ja olisi hyvä tietää kestääkö perät mitään vai antautuuko kohta
Jaa-a, perän väännönkestosta en osaa sanoa mitään tarkkaa, mutta eiköhän vetari ole se "sulake", joka ensin korkkaa, jos rasitus tulee liian suureksi.
Jos taas puhutaan kilometrien kestosta, niin kyllä ASD ajoa sietää. Tuossa on nyt yksi alkuperäinen murikka bensakutosen ja manuaalin jatkeena eikä tuo vingu, kolise tai lotise vähiäkään. Myös itse ASD-toiminto pelaa moitteetta. Kilsoja on takana 420.000. Ilmeisesti edelleen oikeilla öljyilä ajettuna kestää ilman remppoja vielä 2-300.000 .
juu ei tartte kestää kilometrejä vaan 39.5 bokkerit 14 tuumaa leveenä
off road traialliin, vaan olisi pari perää kait tiedossa niin noista saisi lukolliset perät eteen ja taakse toimimaan hydrayliikalla.
mutta mietitytää vaan toi bokkerin rasitus lukkoon että pitääkö se
Kokeilin kerran ylämäessä toinen puoli jäällä niin kyllä se asd lukko pitää sen verran että 124:nen lähtee liikkeelle, mutta siitä en ole täysin varma josko se toimisi täysin ilman luistoa. Tiedä sitten onko siinä perää että asd perä olisi sen vahvempi kuin tavallinen perä.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
ASD lukko kyllä pitää jos on kunnossa.Asfaltilla pyörät ovat yhtä puuta.Tunkalla kun nostaa toisen renkaan ylös niin ampaisee kyllä heti liikkeelle toisen renkaan voimin...Joskus vanhemmiten ASD perä kuitenkin luistaa,johtuuko sitten vääristä öljyistä tai levyjen kulumisesta,en tiedä...
mitenkäs näissä kunnon superturbo vehkeissä missä on sitä voimaa ja vääntöä niin käytetäänkö näissä aina ASD perää?
vai kestääkö tavallinen iso perä myös yhtä hyvin st käytössä?
hajoaako tavallinen lukoton perä herkemmin kun esim asfaltilla kiihdyttäessä päsee lyömään tyhjää?kestääkö lukoton perä yhtään semmoista?