asd perän kesto?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tepa450
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Pe 21.07.2006 18:09

asd perän kesto?

Viesti Kirjoittaja tepa450 »

niin onko jollain tietoa paljonko tollainen asd perä kestää rasitusta ja vääntöä
ja pitääkö lukko kunnolla jos on kova rasitus vai katkeeko vetari ennen kuin perä luistaa.
olisi ehkä tulossa offi peliin tollanen perä ja olisi hyvä tietää kestääkö perät mitään vai antautuuko kohta :wink:
tepa450
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Pe 21.07.2006 18:09

Viesti Kirjoittaja tepa450 »

eikö kenelläkään ole tietoa :?: entäs super turbo miehet :wink:
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39841

kyllä mersun perät aika lujia on
en kyllä katsonut oliko tuossa edes asd perä
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Jaa-a, perän väännönkestosta en osaa sanoa mitään tarkkaa, mutta eiköhän vetari ole se "sulake", joka ensin korkkaa, jos rasitus tulee liian suureksi.
Jos taas puhutaan kilometrien kestosta, niin kyllä ASD ajoa sietää. Tuossa on nyt yksi alkuperäinen murikka bensakutosen ja manuaalin jatkeena eikä tuo vingu, kolise tai lotise vähiäkään. Myös itse ASD-toiminto pelaa moitteetta. Kilsoja on takana 420.000. Ilmeisesti edelleen oikeilla öljyilä ajettuna kestää ilman remppoja vielä 2-300.000 :shock: .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
tepa450
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Pe 21.07.2006 18:09

Viesti Kirjoittaja tepa450 »

juu ei tartte kestää kilometrejä vaan 39.5 bokkerit 14 tuumaa leveenä
off road traialliin, vaan olisi pari perää kait tiedossa niin noista saisi lukolliset perät eteen ja taakse toimimaan hydrayliikalla.

mutta mietitytää vaan toi bokkerin rasitus lukkoon että pitääkö se :?

ei tule oma auto vaan kaverin peli.
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 842
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Kokeilin kerran ylämäessä toinen puoli jäällä niin kyllä se asd lukko pitää sen verran että 124:nen lähtee liikkeelle, mutta siitä en ole täysin varma josko se toimisi täysin ilman luistoa. Tiedä sitten onko siinä perää että asd perä olisi sen vahvempi kuin tavallinen perä.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

ASD lukko kyllä pitää jos on kunnossa.Asfaltilla pyörät ovat yhtä puuta.Tunkalla kun nostaa toisen renkaan ylös niin ampaisee kyllä heti liikkeelle toisen renkaan voimin...Joskus vanhemmiten ASD perä kuitenkin luistaa,johtuuko sitten vääristä öljyistä tai levyjen kulumisesta,en tiedä...
törkyturpa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 92
Liittynyt: Su 28.05.2006 17:45

Viesti Kirjoittaja törkyturpa »

mitenkäs näissä kunnon superturbo vehkeissä missä on sitä voimaa ja vääntöä niin käytetäänkö näissä aina ASD perää?

vai kestääkö tavallinen iso perä myös yhtä hyvin st käytössä?
hajoaako tavallinen lukoton perä herkemmin kun esim asfaltilla kiihdyttäessä päsee lyömään tyhjää?kestääkö lukoton perä yhtään semmoista?
Vastaa Viestiin